Hope

Ja, disse billeder er også af elendig kvalitet, men nu poster jeg dem så alligevel :slight_smile:

Det er min lille hunkilling Hope (DK Marsini’s High Hopes). Hun er ret speciel for mig. Hun var den mindste i kuldet og kom så gruelig gal afsted ret tidlig (fik en skade på det ene øje), som medførte, at hun ikke rigtig ville spise som de andre og dermed kom hun langt bagefter vægtmæssigt. Jeg troede faktisk ikke på, at hun ville overleve. Men livsviljen og livsglæden fejler bestemt ikke noget og i dag er hun faktisk lige så stor som sine søskende. Og hun er bare den skønneste lille skovtrold, der altid har gang i et eller andet, allerhelst ballade :D:D:D

Jeg håber snart, at jeg igen får lidt overskud til at tage nogle bedre billeder af hende, for det fortjener hun faktisk.

Igen skønne billeder :wehuu:
Jeg er vild med den blå baggrund til dine skønne misser :hjertehop:

Hun lever jo fint op til sit navn “High Hopes”
Hun ligner jo også en rigtig nussergøj…

Dine katte er bare for dejlige… Jeg er forelsket… :inlove::hjerte:
Du må ikke vise sådan nogle smuklinger…:ups:

Hvor er hun fin Diana :love:

Hvor er hun dog dejlig Diana :slight_smile:
Dine katte er bare For Skønne og det er en drøm at komme til at eje en Marsini kat :slight_smile:

hold da op en lækker pige, man får bare lyst til og kramme den smukke pelstrold

mvh
Gitte

Hun har da bare det kæreste udtryk på de billeder -love

Hun er rigtig smuk!

Åhhh hvor er hun fin :hjerte:
:wehuu:

Ohh la la, hvor er hun da smuk, er hun en beholder???

ÅÅhhhhrrrrr :besvimer::besvimer::besvimer:

Hun er altså også bare fin!!!
Har du overhovedet katte der ikke er det?? :tihi:

hun er da bare for dejlig :slight_smile:

lige et nysgerrigt spørgsmål: hvad er hun farvemæssigt?
jeg har et meget ukvalificeret gæt der hedder hvid med tabby :ups: hvilket jeg er rimelig sikker på er forkert :tihi:

[quote=Bodil;512810]hun er da bare for dejlig :slight_smile:

lige et nysgerrigt spørgsmål: hvad er hun farvemæssigt?
jeg har et meget ukvalificeret gæt der hedder hvid med tabby :ups: hvilket jeg er rimelig sikker på er forkert :tihi:[/quote]

Tusind tak :slight_smile:

Hun er sorttabby uspecificeret (da mønstret ikke kan genkendes) van (dvs. mest hvidt på kroppen)