Hørmere søges

:inlove:

Er der nogen, der har tid og lyst til at sy et par hørmere ??

Nabo’s katte er VILDE med dem - men dem vi har stinker slet ikke nok mere.

Stof og størrelse og facon er fuldstændig ligegyldig - eneste krav er, at det skal være baldrian der er i dem.

Baldrianpuder kan jeg ikke klare, mine indholder Catnip :slight_smile:

Prøv hos “min ven katten” mener de laver baldrian-bolcher :slight_smile:

De er LÆÆÆÆKRE! hvis du spørger mine missebørn :slight_smile:

Du har før kønt hos mig… hvor mange vil du have? :slight_smile:

Prøv at gøre de gamle lidt våde, og se om de kan lugte lidt igen, mens du venter på de nye?

Og så husk at tage dem væk, efter et par timer når kattene har leget og bokset med dem, og pak dem ind i en pose.
Så bliver duften i bolscherne, i stedet for at sive rundt i hele hjemmet og forsvinde. :wink:

:slight_smile:

Jamen lad mig bare prøve dine osse - vil godt have tre …

[QUOTE=PivC;1205175]Prøv hos “min ven katten” mener de laver baldrian-bolcher :slight_smile:

De er LÆÆÆÆKRE! hvis du spørger mine missebørn :)[/QUOTE]

Ja ! de der stribede bolsjer var gonnok RIGTIG gode… gemmer adressen - tak

Jeg vil godt have tre…

[QUOTE=Ravn;1205358]Prøv at gøre de gamle lidt våde, og se om de kan lugte lidt igen, mens du venter på de nye?

Og så husk at tage dem væk, efter et par timer når kattene har leget og bokset med dem, og pak dem ind i en pose.
Så bliver duften i bolscherne, i stedet for at sive rundt i hele hjemmet og forsvinde. ;)[/QUOTE]

Ja, jeg plejer at dampe dem - og så er duften fin igen - men nu må der lidt nye til - for jeg har ikke set Nabo’s Bertha med en ny…

[QUOTE=Tante Tut;1205367]:slight_smile:

Jamen lad mig bare prøve dine osse - vil godt have tre …[/QUOTE]
De bliver syet i løbet af ugen … skal nemlig sy et mindre lager, at tage med på udstillingen i Sorø på søndag :slight_smile:

Tusind tak - det haster ikke !!

Så gør det lige når du har tiden…