Hornslet Lørdag

Først vil jeg bruge tråden til og takke alle de søde mennesker jeg hilste på i Hornslet. Vi havde jo ingen katte med men valgt og komme et par timer som publikum og det var rart at hilse på både kendte og nye ansigter.

Ikke mindst fik jeg mange opmuntrene ord vedr. mit store vægttab :ups: Det varmede, samt også søde ord med på vejen vedr. vores stop med opdræt. Tusind tak skal I alle have.

Så vil jeg næste bruge tråden til og håbe en masse af jer vil dele ud af jeres resultater på jeres smukke katte :slight_smile:

MVH
Gitte

Er der en som har været afsted idag, og har et katalog, hvor der er dommerfordeling i :? :?

Kunne meget godt tænke mig at vide, hvem der skal dømme MCO gr. 3 og MCO gr. 4 ?? I morgen.

Snyd,:tihi: jeg havde håbet at jeg kunne være i DK nu, men sådanne skulle det ikke være :thumbdown:

En anden gang lykkedes det nok -høhø

[quote=Majbritt P;156883]Er der en som har været afsted idag, og har et katalog, hvor der er dommerfordeling i :? :?

Kunne meget godt tænke mig at vide, hvem der skal dømme MCO gr. 3 og MCO gr. 4 ?? I morgen.[/quote]

MCO gruppe 3 er Hannah Jensen og gruppe 4 er Lena Nordstrøm…

KH
Linda

uh nogen der kan fortælle hvem der har kuld i semilanghåret samt brun tortie bimser (SBI f)

never mind fandt selv ud af det:)

Nå ja forresten, jeg kom hjem med en BIS kastrat korthår og bedste veteran - min gamle skønne Isadora - og en BIV killing i chokolade, der var hele tre hunkillinger i klasse 12, det er vi ikke vant til i korthår…

Nu må vi se hvad morgendagen bringer…

KH
Linda

[quote=mea culpa;156958]Nå ja forresten, jeg kom hjem med en BIS kastrat korthår og bedste veteran - min gamle skønne Isadora - og en BIV killing i chokolade, der var hele tre hunkillinger i klasse 12, det er vi ikke vant til i korthår…

Nu må vi se hvad morgendagen bringer…

KH
Linda[/quote]

kæmpr stort tilykke:puuuuust:

Jeg var jo afsted med Sting og Pashmina begge skulle udstilles for første gang … Det gik over alt forventning med begge som var lidt betuttet i starten men kom hurtigt efter at når bare der var nogen der ville hygge så var det slet ikke så slemt…
Sting havde jeg jo vasket og jeg fik flere muntre bemærkninger omkring kvaliteten af den vask eller mangel på samme , for jeg havde gjort et eller andet så hans pels bare tottede helt vildt… Men dommer var sød og kom ikke med bemærkninger omkring dette og sagde mange rosendene ord omkring han og han fik sit første CAC…
Pashmine den lille prinsesse hun var/er jo bare en steg og Geofranco Mantovani sagde at hvis jeg ikke viste hvad jeg skulle stille op med hende kunne hun nemt komme med ham hjem , han vat totalt forælsket… og det gav sig jo udslag i at hun blev NOM på sin første udstilling, hun fik en stemme og det er jo som bekendt ikke nok til at blive BIS-høhø Men det var vist ok konkurenter hun var oppe imod så jeg er ovenud tilfreds med resultatet… Dejlig dag med mange hyggelige mennesker men som altid kom jeg slet ikke raden rundt…

[quote=mea culpa;156958]Nå ja forresten, jeg kom hjem med en BIS kastrat korthår og bedste veteran - min gamle skønne Isadora - og en BIV killing i chokolade, der var hele tre hunkillinger i klasse 12, det er vi ikke vant til i korthår…

Nu må vi se hvad morgendagen bringer…

KH
Linda[/quote]

Stort stort tillykke til dig og dine skønne misser :wehuu::thumbup:

Tillykke til jer alle med de fine resultater :thumbup:

Hjertelig til lykke til alle, som har været i Hornslet.

Ligegyldigt…om I vandt stort eller småt.

Så kom I hjem med den bedste kat. :wehu:

[quote=Mona Jensen;157007]Hjertelig til lykke til alle, som har været i Hornslet.

Ligegyldigt…om I vandt stort eller småt.

Så kom I hjem med den bedste kat. :wehu:[/quote]

Nææ det gjorde de ikke Mona, de er jo her hos mig :tihi:

ja, vi har osse bare haft den dejligste dag i hornslet og puha hvor er jeg bare kvæstet nu, vi fik snakket med en hel hel masse søde og dejlige kattefolk og nusset en masse dejlige og lækre katte samt vi fik svar på en hel masse spørgsmål ved opdræt, katteernæring osv osv .
forresten hvis nogle af de katte der var på udstillinger mangler noget pels, så ka de henvende sig til mig, for jeg har fået ca 20 kilo blandet kattehår med hjem på mit tøj

til jer der var i hornslet og vil vide om i har set mig, så var jeg det næsten 2 mtr høje skrummel i sort tøj som haltede ret meget

jeg har selv tænkt på hvor mange herinde fra jeg faktisk fik hilst på og snakket med uden at vide hvem i var

og tænkt sig , gitze har vovet sig helt herover til det mørke jylland

Søde Birthe…du er altså for kvik :stuck_out_tongue:

[quote=Johnny;157037]ja, vi har osse bare haft den dejligste dag i hornslet og puha hvor er jeg bare kvæstet nu, vi fik snakket med en hel hel masse søde og dejlige kattefolk og nusset en masse dejlige og lækre katte samt vi fik svar på en hel masse spørgsmål ved opdræt, katteernæring osv osv .
forresten hvis nogle af de katte der var på udstillinger mangler noget pels, så ka de henvende sig til mig, for jeg har fået ca 20 kilo blandet kattehår med hjem på mit tøj

til jer der var i hornslet og vil vide om i har set mig, så var jeg det næsten 2 mtr høje skrummel i sort tøj som haltede ret meget

jeg har selv tænkt på hvor mange herinde fra jeg faktisk fik hilst på og snakket med uden at vide hvem i var

og tænkt sig , gitze har vovet sig helt herover til det mørke jylland[/quote]

Var Gitze over i det mørke Jylland -what

Så håber jeg da ikke at hun fik et kulturelt chok :tihi:

Ej, pjat til side, jeg vidste godt at hun skulle være hos Kefir denne weekend :tihi:

[quote=Britt Hammershøi;156976]Jeg var jo afsted med Sting og Pashmina begge skulle udstilles for første gang … Det gik over alt forventning med begge som var lidt betuttet i starten men kom hurtigt efter at når bare der var nogen der ville hygge så var det slet ikke så slemt…
Sting havde jeg jo vasket og jeg fik flere muntre bemærkninger omkring kvaliteten af den vask eller mangel på samme , for jeg havde gjort et eller andet så hans pels bare tottede helt vildt… Men dommer var sød og kom ikke med bemærkninger omkring dette og sagde mange rosendene ord omkring han og han fik sit første CAC…
Pashmine den lille prinsesse hun var/er jo bare en steg og Geofranco Mantovani sagde at hvis jeg ikke viste hvad jeg skulle stille op med hende kunne hun nemt komme med ham hjem , han vat totalt forælsket… og det gav sig jo udslag i at hun blev NOM på sin første udstilling, hun fik en stemme og det er jo som bekendt ikke nok til at blive BIS-høhø Men det var vist ok konkurenter hun var oppe imod så jeg er ovenud tilfreds med resultatet… Dejlig dag med mange hyggelige mennesker men som altid kom jeg slet ikke raden rundt…[/quote]

Ja den ocikilling der vandt var noget ud over det sædvanlige, den slog min Rokke på gulvet, efter lange seje træk hos Eric Reijers, han sagde bagefter at aldrig havde han set så flot et panel af killinger, tror vi var 6-7 oppe til nominering… og at tabe nom. til vinderen er aldrig en skam, selvom jeg da synes min er den bedste-høhø-høhø

KH
Linda

[QUOTE=birtheras;157045]Var Gitze over i det mørke Jylland -what

Så håber jeg da ikke at hun fik et kulturelt chok :tihi:

Ej, pjat til side, jeg vidste godt at hun skulle være hos Kefir denne weekend :tihi:[/QUOTE]

liiiiiiiiiiiiiidt chokket er man vel altid når man kommer fra myretuen i KBH :slight_smile: men dejligt afstressende at være i Jylland

det var bare så hyggeligt lige at vende inden om og sige hej til alle jer andre -. vi fik GODT nok mødt mange vi kendte…

tak for en rigtig hyggelig dag til alle jer vi mødte her fra kattegale !! -kramer

hyggelig dag, Tango fik det cert vi kom efter, tabte nom.
Pearl fik et EX1 og en fin udtalelse, og det er trods alt mere end " she is a persian"

og det gentog sig i øvrigt også i dag søndag

begge dage vandt jeg fine præmier i FIP raflet

Tillykke med alle jeres flotte resultater. :slight_smile:

KH

Sofie