Hornslet Lørdag

Jamen så vil jeg også bidrage.
Mine 2 dejligheder fik begge EX 1 - CAC
Rigtig dejligt, især fordi vi vandt over en hunkat vi ALDRIG har kunnet vinde over før:)
Hilsen
birthe & Co

Vi havde også en super dejlig og ikke mindst meget hyggelig dag. jeg havde Gilbert med for første gang, og han blev skam rost af domer :wehuu: Han fik sin ex 1 og tabte så efterfølgende nom til en lækker lilla tabby hun kat :wehuu:

Men det var så dejlige en dag, iiiiihhh hvor vi hyggede os med mange af jer dejlige mennesker:thumbup:

Har hørt at du mødt min datte Sine :slight_smile:

Tillykke til alle, der hev præmier hjem

:puuuuust::puuuuust:

Katte såvel som deres stolte ejere

:wehu::wehu::wehu::wehu:

Jaaa jeg gjorde Birthe:thumbup: Det var supet hyggeligt:D Utrolig søde menesker både Michelle og Peter:wehuu:

Diego fik sit CAGPIB begge dage og Jako sit CAP begge dage. Uheldigvis var det lige sådan at de begge dage skulle op på samme tid. Argh!! Så træls at gå glip af. Pia var så sød at tage ham da jeg pludselig var væk lørdag, søndag fik jeg lige lokket Tina til at stå med ham mens Hannah Jensen skrev bedømmelse, da jeg pludselig skulle stå og holde Diego til et BIV. Det ærger mig rigtig meget, for jeg ville meget gerne have hørt mere om Jako, han er jo stadig meget i udvikling. Men er stolt af ham, han opførte sig flot selvom han var lidt nervøs og var ekstra stolt over at hans placering da han som ungdyr lå ret langt nede i feltet pga. langsom udvikling og det er jo kun en uge siden han blev 10 måneder/voksen :slight_smile:

Tillykke til jer alle… -de med priser og uden…

Hovedsagen at det var en dejlig weekend, med masser af katte og hygge…

Gad godt nok ogsaa engang at vi tog turen med misserne hjem til DK engang.

Stort tillykke til alle med weekendens flotte resultater :thumbup:

Jeg har haft en rigtig dejlig weekend i det Jyske, både på udstillingen og hjemme hos Birgitte og Rene. Tusind tak fordi jeg måtte belejre jeres sofa, det har bare været så hyggeligt -gruppekram

Alta var om lørdagen hos Annelie Person, som gav hende EX3 ud af 3. Jeg synes det var en meget kort bedømmelse, som blev afbrudt af en der kom med tandstikkere til hende (midt i bedømmelsen), så hun stod og begyndte at stange tænder midt i det hele. :uha:

Søndag skulle hun op til Anne Køhn, og den bedømmelse var jeg meget spændt på, da jeg ikke har været hos Anne før, men har hørt at hun er en fair dommer, som siger tingene lige ud, også selvom de ikke altid er positive.

Hun var meget begejstret for Alta, og blev noget overrasket, da det gik op for hende at min (store) pige kun var gået i åben klasse 3 dage før. Hun synes hun havde en fantastisk kropslængde, og hun var helt vild med hendes pelskvalitet. Hun var fuld af rosende ord, så mit smil blev vist bare større og større :smiley: Hun kunne dog godt have ønsket sig en stærkere hage på hende, men det er ikke første gang jeg hører det :slight_smile:

Da de 4 tøser i åben klasse skulle sammenlignes, begyndte mit hjerte at hamre løs, og det kunne Alta vist mærke. Hun begyndte at sprælle, og vride sig ud af mine hænder, så jeg bad Rene om at tage hende. Tusind tak for hjælpen Rene. -kramer

Jeg stod og fik det helt dårligt, da hun sorterede først den ene konkurrent fra og så den næste, indtil der var Alta og en anden tilbage, jeg er vist lidt en wimp, som ikke kan klare presset :tihi:

Men hun foretrak altså min Alta frem for de 3 konkurrenter, så hun fik sit aller første cert! :wehu:

Tusind tusind tak for en herlig weekend, hvor jeg dog bare nyder at være i søde kattemenneskers selskab :slight_smile:

TILLYKKE!:thumbup:

Så har jeg også lige tid til at komme op til overfladen efter luft.

Min udstillingsweekend startede allerede fredag aften, hvor Ann K og jeg sad og hyggede med at pakke påskeæg med fyld til hendes stand i weekenden.

Jeg havde mine to skønne drenge med på udstillingen og man må sige at vi fik det jeg havde håbet vi ville få - og havde en helt fantastisk (omend hård) weekend.

Lørdag fik Junior sit 8. CAGPIB “med største lethed” sagde dommeren - og han er nu Grand International Premier. Jeg var pavestolt af min blåbasse, der tabte BIV til sin hel-storesøster og NOM til en anden som jeg desværre har glemt alt om :tihi:

Gizmo var - igen - den eneste Huskat Pensionist, så han kunne tage sin sejrstur på scenen…i øvrigt båret af Eva K…og blive BIS Huskat Pensionist. Det var i øvrigt hans 2. tur på scenen lørdag, for han havde allerede været oppe til Topkatte-præsentationen. Den dejlige dreng spandt hele dagen.

Udover det legede Junior og jeg fotomodeller for en studerende fra Journalisthøjskolen i Århus, der var afsted med opgaven at portrættere en række ejere og deres katte. Jeg fandt aldrig ud af hvad han hed, men jeg overvejer lidt at kontakte skolen, for jeg er da lidt nysgerrig efter at se de billeder han fik taget…

Søndag fik Junior sit 1. CAPS, jeg skal altså lige vænne mig til den forkortelse, tabte igen BIV til hans lækre storesøster og tabte NOM til en enorm lækker sort og hvid skovkat. Men bedst af alt, han var meget mere afslappet end om lørdagen, jeg gjorde alt hvad jeg kunne for at give ham en god oplevelse og allerede om formiddagen vadede han faktisk selv ud på trimmebordet og ville hygge. Vi sad også i et hjørne og snakkede med publikummer imens vi ventede på NOM bedømmelsen, og der lykkedes det mig rent faktisk at få drengen til at spinde :inlove:

Gizmo var, ligesom dagen før, eneste huskat pensionist, så han var på scenen igen for at hive en BIS pokal hjem til hans pokal-tossede mor her - der var rent faktisk lidt pensionist over ham op til sceneshowet søndag, for han ville altså hellere ligge og snorke med hovedet på Juniors mave inde i buret end han ville ligge ude hos mig på trimmebordet. Men lige så snart vi gik væk fra buret så var han ellers klar på nus og snak igen og spindemotoren kørte i højeste gear.

I morges fik jeg sendt Ann mod Sjælland igen og så dappede jeg ellers på arbejde i slow motion…mine fødder er stadig cirka en størrelse for store til mine sko -what

Og i anledning af det smukke solskinsvejr, så tror jeg, jeg vil forsøge mig med kameraet og se om jeg kan tage lidt billeder af weekendens helte i skysovs…og deres to tøsemodstykker :ok:

Og for øvrigt - tillykke til alle med de gode resultater, tak for hyggeligt samvær til dem af jer jeg mødte og snakkede med (jeg har fået så mange kram denne weekend at jeg godt kan klare mig til Grindsted -høhø) og på forhåbentlig snarligt gensyn…

mit kuld blev nummer to ud af tre.

og poppy blev ex 1.

tillykke til alle jer andre.

Jeg havde et godt udkik fra hvor jeg var placeret, for det var liige skråt overfor Gizmo, den dejlige dreng. Min lillesøster og Mosters Emil (snart 6 år) besøgte Moster og de skulle selvfølgelig også se til ham pokaldrengen og hvad SÅ…han var der IKKE:thumbdown:, men heldigvis kom Tina med han inden de gik igen så de fik set hvorfor den flotte mis har sådan en samling af 'kaler :rock: PO buret :tihi:
Jeg solgte for 3200 kr og de 2200 er sat ind hos mine dyrlæger i formiddags inden jeg mødte på arbejde…det er lige til 2-3 kommende hittemisser.
De sidste 1000 kr blev brugt til stof (en stand lidt længere nede af min række der havde de flotteste patchwork-missestoffer, man kan tænke sig…de vil helt sikkert blive præsenteret inden længe iform af nyheder i forårskollektionen af nullerputsenge) og en regning der skal betales i dyrevelfærdens navn imorgen påposthuset.
Jeg løb tør for nullerputsenge ved halvto-to-tiden…lidt surt, men det fortæller mig blot jeg istedet for 21 senge skal have 40 med næste gang :ups:
Mange kom forbi og det var så dejligt at hilse på er allesammen.
Undertegnet og hittemisserne siger tusind tak for støtten :ok:

Guuuuud, jeg var slet ikke klar over at det var din søster og Mosters Emil, synes godt nok hun mindede mig lidt om dig i udseende :ups:

Aj altså…så nåede du længere end mig. Jeg kom kun til tanken om at jeg skulle købe noget. Så jeg håber sørme Kirsten har noget af hørstoffet med Gizmo’er tilbage næste gang jeg støder på hende :tihi:

[quote=Gizzemissen;157871]Guuuuud, jeg var slet ikke klar over at det var din søster og Mosters Emil, synes godt nok hun mindede mig lidt om dig i udseende :ups:

Det bliver Birgitte ikke glad for at få at vide :tihi:

Aj altså…så nåede du længere end mig. Jeg kom kun til tanken om at jeg skulle købe noget. Så jeg håber sørme Kirsten har noget af hørstoffet med Gizmo’er tilbage næste gang jeg støder på hende :tihi:[/quote]
Jeg tror vist jeg købte 1 meter af det grå hør med sorte misser på.Jeg kunne have købt for alle de 3200 kr. men så kunne jeg jo ikke sætte penge ind hos mind dyrlæger. Det handler om at begrænse sig, og det HAR jeg godt nok svært ved når det gælder stoffer…tror jeg købte for 580 kr.

Åh ja, sådan udover resultater så gik jeg steward lørdag, hvilket var fedt, men hårdt. Sceneshowet sluttede først efter 19 engang og mine fødder og min ryg var bare av, av, av der.
Søndag blev brugt på at hygge og snakke med folk, og så at sidde i entreen en times tid. Af nye fik jeg hilst på bla. Sussie, samt Jane og Flemming herinde fra. (Så vidt jeg lige husker)
Diego var noget muggen lørdag over at skulle sidde i buret, søndag gik det en del bedre, især efter han havde været ude i sele som han plejer. Jako var som nævnt rigtig sød, omend en smule nervøs. Hvilket gav ham ret runde øjne til bedømmelse :smiley: hvilket dommerne kommenterede begge dage. Men rigtig sød og flink og kunne godt lige snuse næse til næse med Hannah Jensen søndag.

[quote=kamikaze;157869]Jeg solgte for 3200 kr og de 2200 er sat ind hos mine dyrlæger i formiddags inden jeg mødte på arbejde…det er lige til 2-3 kommende hittemisser.
De sidste 1000 kr blev brugt til stof (en stand lidt længere nede af min række der havde de flotteste patchwork-missestoffer, man kan tænke sig…de vil helt sikkert blive præsenteret inden længe iform af nyheder i forårskollektionen af nullerputsenge) og en regning der skal betales i dyrevelfærdens navn imorgen påposthuset.
Jeg løb tør for nullerputsenge ved halvto-to-tiden…lidt surt, men det fortæller mig blot jeg istedet for 21 senge skal have 40 med næste gang :ups:
Mange kom forbi og det var så dejligt at hilse på er allesammen.
Undertegnet og hittemisserne siger tusind tak for støtten :ok:[/quote]

Ja, jeg nåede aldrig tilbage med min tegnebog før du havde udsolgt - de var så flotte dine senge, du kan roligt sætte prisen lidt op næste gang, vi betaler gladeligt til de lykkelige hittemisser, der får gavn af vores beskedne tilskud og dit store og utrættelige arbejde…:slight_smile:

KH
Linda

[quote=mea culpa;157925]Ja, jeg nåede aldrig tilbage med min tegnebog før du havde udsolgt - de var så flotte dine senge, du kan roligt sætte prisen lidt op næste gang, vi betaler gladeligt til de lykkelige hittemisser, der får gavn af vores beskedne tilskud og dit store og utrættelige arbejde…:slight_smile:

KH
Linda[/quote]

Det var ærgeligt…men du siger bare til, så skal jeg fluks sy en seng eller 3837464546 til det Mea Culpa’ske menageri.
Priserne bliver nu hvor de er, for jeg kan godt lide konceptet
1: folk donerer
2: de får noget til en god pris
og
3: det hjælper de hittemisser jeg møder på min vej (OG den sidste tid også dyrevelfærden IMOD kattehandel)
Det er 3 “dinge” men langt bedre end et Kinder-æg

Jeg skal nok være der i Middelfart i juni…så må du og din tegnebog gerne komme og jeg KAN love for der vil være nullerputsenge NOK.
Du har oven i købet en race der er født til nullerputsenge. TRO MIG…den dag du har en nullerputseng eller flere inden for dørene, vil du vide hvad jeg mener -fin

[quote=Eva K;157891]Åh ja, sådan udover resultater så gik jeg steward lørdag, hvilket var fedt, men hårdt. Sceneshowet sluttede først efter 19 engang og mine fødder og min ryg var bare av, av, av der.
Søndag blev brugt på at hygge og snakke med folk, og så at sidde i entreen en times tid. Af nye fik jeg hilst på bla. Sussie, samt Jane og Flemming herinde fra. (Så vidt jeg lige husker)
Diego var noget muggen lørdag over at skulle sidde i buret, søndag gik det en del bedre, især efter han havde været ude i sele som han plejer. Jako var som nævnt rigtig sød, omend en smule nervøs. Hvilket gav ham ret runde øjne til bedømmelse :smiley: hvilket dommerne kommenterede begge dage. Men rigtig sød og flink og kunne godt lige snuse næse til næse med Hannah Jensen søndag.[/quote]

Jeg var en af de heldige der fik hilst på den smukke dreng. Han er mindst lige så smuk i virkeligheden som han er på billeder. En dejlig dreng :wehuu:

[quote=Eva K;157891]Åh ja, sådan udover resultater så gik jeg steward lørdag, hvilket var fedt, men hårdt. Sceneshowet sluttede først efter 19 engang og mine fødder og min ryg var bare av, av, av der.
Søndag blev brugt på at hygge og snakke med folk, og så at sidde i entreen en times tid. Af nye fik jeg hilst på bla. Sussie, samt Jane og Flemming herinde fra. (Så vidt jeg lige husker)
Diego var noget muggen lørdag over at skulle sidde i buret, søndag gik det en del bedre, især efter han havde været ude i sele som han plejer. Jako var som nævnt rigtig sød, omend en smule nervøs. Hvilket gav ham ret runde øjne til bedømmelse :smiley: hvilket dommerne kommenterede begge dage. Men rigtig sød og flink og kunne godt lige snuse næse til næse med Hannah Jensen søndag.[/quote]

Jeg var nede og hilse på Diego lørdag lige inden han skulle op… Der kune man godt mærke på herren at han ikke var tilfreds…
Men flot, det er han godt nok:wehuu:

Når jeg læser denne tråd går det op for mig hvor mange jeg IKKE fik hilst på:ked:
Men hilste på rigtig mange, skønt.