Hos "portrætfotografen"

For at komme til at tænke på noget andet efter at vi måtte sige farvel til Jack her i formiddag gik jeg lidt amok med at fotografere resten af flokken. Delle har opholdt sig nedenunder næsten hele dagn, og Basil har NÆSTEN ladet hende være…

Men altså … her er de kære små:


PHUMBA


BASIL


ADELIE (Delle)


OSKAR (Ozzy)

Siamesere kan ikke li’ blitz L Basil lukker ALTID øjnene når han skal fotograferes med blitz. Men som sagt var det ikke en stor planlagt fotosession, så ville jeg ha’ brugt Mandens dyre kamera, men mere bare noget for at holde mig selv beskæftiget…

Det var nok osse derfor jeg gik lidt amok med Photoshop bagefter - for baggrundene var jo ikke ligefrem udvalgt til formålet L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;627090][…] Men som sagt var det ikke en stor planlagt fotosession, så ville jeg ha’ brugt Mandens dyre kamera, men mere bare noget for at holde mig selv beskæftiget…
Det var nok osse derfor jeg gik lidt amok med Photoshop bagefter - for baggrundene var jo ikke ligefrem udvalgt til formålet L[/QUOTE]

Det er der da kommet nogle rigtig gode portrætter ud af alligevel. Skønt at se dine smukke katte. :smiley: