Hot or not?

jeg syntes det er meget meget not, men det er så kun fordi det slet slet slet ikke er min stil overhovedet, jeg bryder mig ikke specielt om den slags.
men jeg er da sikker på at mange andre vil syntes det er det hotteste af hot.
og hvis det så samtiddig passer ind i dit hjem så er det jo bare endnu mere hot.
og uanset min mening om det er hot el not så er jeg osse helt sikker på at du nok skal få noget rigtig godt ud af det[/quote]

:tak::tak:

Ikke sige :sorry:… jeg bad selv om et svar… og jeg er VILD med at du siger din ærlige mening…

:tak:

Taaaak, ja jeg må ikke gøre noget ved det-jeg må ikke gøre noget ved det-jeg må ikke gøre noget ved det-jeg må ikke gøre noget ved det-jeg må ikke gøre noget ved det…

-høhø-høhø-høhø[/quote]

Ja for du SKAL imo have noget der bryder i dit hjem så det hele ikke bliver for cremefarvet og pastel og der er sån noget mørkt kirsebærtræ bare genialt.
Hele vores stue var også først totalt beige. Det blev sq for kedeligt at se på med beige vægge, møbler i lyst træ, hvide lamper osv. Så jeg købte et par ruller mørkegråt tapet med sorte grene som vi satte op på en lille væg i et indhak hvori vores tv hænger - som bare ser ultra fedt ud synes jeg. I samme hjørne har jeg hængt en moderne lysekrone med mange små snoede arme der lyser på et vælg af krystaller som skinner i 1000 farver på det mørke tapet. Uhhh det er mit Bo Bedre hjørne kalder jeg det -juhu
For at det sorte hjørne ikke skulle se for tilfældigt ud har jeg så på væggen under vores samtalebord ind til køkkenet klistret sorte wall-stickers op med motiver af vilde blomster :wehuu:

[quote=Celina;196271]Ja for du SKAL imo have noget der bryder i dit hjem så det hele ikke bliver for cremefarvet og pastel og der er sån noget mørkt kirsebærtræ bare genialt.
Hele vores stue var også først totalt beige. Det blev sq for kedeligt at se på med beige vægge, møbler i lyst træ, hvide lamper osv. Så jeg købte et par ruller mørkegråt tapet med sorte grene som vi satte op på en lille væg i et indhak hvori vores tv hænger - som bare ser ultra fedt ud synes jeg. I samme hjørne har jeg hængt en moderne lysekrone med mange små snoede arme der lyser på et vælg af krystaller som skinner i 1000 farver på det mørke tapet. Uhhh det er mit Bo Bedre hjørne kalder jeg det -juhu
For at det sorte hjørne ikke skulle se for tilfældigt ud har jeg så på væggen under vores samtalebord ind til køkkenet klistret sorte wall-stickers op med motiver af vilde blomster :wehuu:[/quote]

:tak:

Ja, der skal lidt andre farver ind - det kan også blive FOR cremet…

-høhø

Det lyder FLOT med et BO BEDRE hjørne - men sådan noget skal næsten ses - før man helt kan forestille sig det.

:fløjte::fløjte::fløjte:

Jeg har lagt et lille billede af mit hjørne herind :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=196295#post196295

[quote=Celina;196296]Jeg har lagt et lille billede af mit hjørne herind :slight_smile:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?p=196295#post196295[/quote]

:tak::tak::tak:

Det er godt nok FLOT !!!

Det ligner bare 5 millioner, det hjørne…

SUPER-lækkert, både feminint og lidt råt - den blanding kan jeg nbare så godt lide…

:fin::fin:

Kæreste Therese…:wehuu:
Hvad er det :stuck_out_tongue:

Jeg indrømmer, der har aldrig været nogen kunstner i mig.
“Dimsen” som hænger på - til højre.
Det ligner da en fuglekasse :stuck_out_tongue:

Hvor er du sej - at købe sådan en tingest.

[quote=Mona Jensen;196303]Kæreste Therese…:wehuu:
Hvad er det :stuck_out_tongue:

Jeg indrømmer, der har aldrig været nogen kunstner i mig.
“Dimsen” som hænger på - til højre.
Det ligner da en fuglekasse :stuck_out_tongue:

Hvor er du sej - at købe sådan en tingest.[/quote]

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Det er et oldgammelt fuglebur - og den lille dims på siden er et fodertrug… jeg skal have en efeu til at kravle rundt på/mellem tremmerne…

:inlove:

Det er godt nok FLOT !!!

Det ligner bare 5 millioner, det hjørne…

SUPER-lækkert, både feminint og lidt råt - den blanding kan jeg nbare så godt lide…

:fin::fin:[/quote]

Ihhh 1000 tak. Jeg elsker også bare det hjørne :tihi:

Har en side som også sælger den slags dimser www.mysweethome.dk

Utroligt hvad man kan gøre med gamle ting

[quote=Heidi;196331]Har en side som også sælger den slags dimser www.mysweethome.dk

Utroligt hvad man kan gøre med gamle ting[/quote]

:tak::tak:

Tak… den kendte jeg ikke - min foretrukne er denne :

[B]http://www.isabellas.nu/Galleri.asp?kategori=2[/B]

Ikke, at jeg har købt noget derinde - det er lidt dyrt - jeg vil hellere klunse mig til det…

:inlove:

Den er også helt ny, det er en anden opdrætter jeg kender der har siden, er helt vild med hendes ting, hun har også den der evne.

Må hermed konstaterer der er lidt af en TINGFINDER i Terese…du er lidt en Pippi :ups:
Buret er absolut HOT og med den rigtige farve og glans og indhold bliver det :rock:

Nej, det skal bare lige skures godt og grundigt - og så HÅBER jeg, at jeg kan lade være med at male det cremefarvet - der skal da være lidt kontraster til alt det lyse.

-høhø[/quote]

Den vil være flot helt mørkbejset, men nu er jeg også meget til enten helt lyst eller helt mørkt. :slight_smile:

Jeg synes det er HOT… på én betingelse!
LOV mig højt og helligt at du ALDRIG vil sætte en stakkels fugl i det???!!!
Som (brugs)pynt er buret perfekt - uanset, hvad du vælger at gøre ved det :thumbup: som fuglebur - nja, det vil nærme sig dyremishandling :thumbdown:

[quote=kamikaze;196402]Må hermed konstaterer der er lidt af en TINGFINDER i Terese…du er lidt en Pippi :ups:
Buret er absolut HOT og med den rigtige farve og glans og indhold bliver det :rock:[/quote]

-høhø-høhø-høhø

Jae… man er en tingfinder (et dejligt ord for øvrigt - det lyder bedre end skrotsamler) :tihi:

Der er flyttet en efeu ind i buret i går - så nu skal den bare vokse sig fint ud mellem tremmerne.

:kryds:

[quote=Ann K;196428]Jeg synes det er HOT… på én betingelse!
LOV mig højt og helligt at du ALDRIG vil sætte en stakkels fugl i det???!!!
Som (brugs)pynt er buret perfekt - uanset, hvad du vælger at gøre ved det :thumbup: som fuglebur - nja, det vil nærme sig dyremishandling :thumbdown:[/quote]

-what-what-what

Jeg kunne ALDRIG drømme om at sætte en fugl derind - det kan jeg LOVE dig.

Før det første ville det være skrækkeligt synd, da der dårligt er plads til at den kan folde sine vinger ud - for det andet er det SIDSTE, der kommer ind her en fugl.

:):slight_smile:

Der er mange smukke fugle, men jeg får PIP af at høre på deres kvidren - i mine ører er det ikke sød musik.

Og en fugl skal ud og flyve dagligt, hvilket ville være lidt problematisk med Silke i huset…

:fløjte: