Hotel til World Show i Ålborg

Er der nogle af jer herinde, der allerede har booket hotel til WS næste år? :?

Jeg tænker, at det måske kunne være meget sjovt, hvis vi var flere, der kender hinanden, der skal bo samme sted :slight_smile:

Ja, mit Hotel hedder Casa De PiaB :tihi:

Nææ, men det er nok ved at være på høj tid.
Jeg ved at svenskerne har booket Scandic lige ved hallen.

Jeg synes, det er en super idé at finde noget sammen, men Pia har ret i, at det faktisk er ved at være tid, hvis man skal booke mange værelser samme sted. Jeg har absolut ingen anelse om, hvad - om nogen - jeg har af kat, der kan komme med til den tid, så jeg vil nødig bestille noget allerede :frowning:

[QUOTE=PiaR;887402]Nææ, men det er nok ved at være på høj tid.
Jeg ved at svenskerne har booket Scandic lige ved hallen.[/QUOTE]

Men der er der allerede udsolgt af værelser :frowning: Gik egentlig ud fra, at det var fordi, det var booket til dommere og klubfolk.

Det er ikke så nemt, når man også skal finde et sted, der accepterer katte.

[QUOTE=En forhenværende bruger;887405]Men der er der allerede udsolgt af værelser :frowning: Gik egentlig ud fra, at det var fordi, det var booket til dommere og klubfolk.

Det er ikke så nemt, når man også skal finde et sted, der accepterer katte.[/QUOTE]

Hvilket minder mig om at jeg godt nok håber at klubberne er kommet igang med WS, så de har fået booket til dem selv! Men mon ikke… :slight_smile:

Der er et andet hotel, der er booket til hjælpere, dommere m.v.

Yep mit hedder Hotel onkel :smiley: super dejligt når man kender nogle der bor i byen, så skal man ikke tænke på hotel :wink: :wink:

[QUOTE=En forhenværende bruger;887405]Men der er der allerede udsolgt af værelser :frowning: Gik egentlig ud fra, at det var fordi, det var booket til dommere og klubfolk.
[/QUOTE]
Det er der også - der er desværre bare rigtigt svært at hidse FD op til at melde ud med den info der allerede foreligger (siger jeg så med tydelig frustration, men erkender at der simpelthen er stor forskel på hvordan vi forbereder os på udstillinger) Men der skulle være booket et stort antal værelser, som man så kan bestille af - senere…
VH
Susanne

Jeg kan stille et værelse til rådighed, og gør det gerne :slight_smile: Hvis nogle foretrækker privat indkvartering :wink:
Jeg har 15 km til Aalborg.

Jeg er måske naiv, men jeg forventer faktisk, at Felis Danica laver nogle aftaler med hotellerne i området i forbindelse med FIFe World Show, da der kommer udstillere fra hel verden til dette show, som ikke kan forventes at booke hotel allerede.

Godt at høre :slight_smile:

Se indlæg # 9 :slight_smile:
VH
Susanne

Svenskerne har booket HELE Scandic.

Og FD har en lang række værelser på andre hoteller… Der kommer info ud på et tidspunkt, jeg kan desværre bare ikke sige hvornår.
VH
Susanne

Jeg bliver HYS!!, hvis vi ikke kan få et værelse.
Vi skal dældylme til WS hvad enten vi har en kat kvalificeret eller ej!

Hys, siger jeg Jer - HYS!

[QUOTE=Susanne W;887421]Og FD har en lang række værelser på andre hoteller… Der kommer info ud på et tidspunkt, jeg kan desværre bare ikke sige hvornår.
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeps :slight_smile:

Du skal være så velkommen - og der er sikkert stadig vildt i fryseren til lækker aftensmad :smiley:

så håber jeg bare ikke, at jeg har fundet arbejde langt væk og er flyttet til den tid :tihi: meeeen mon dog som arbejdsmarkedet ser ud lige nu! :S :tihi:

Det gad jeg godt se :lol:

[QUOTE=PiaR;887422]Jeg bliver HYS!!, hvis vi ikke kan få et værelse.
Vi skal dældylme til WS hvad enten vi har en kat kvalificeret eller ej!

Hys, siger jeg Jer - HYS![/QUOTE]
:slight_smile:
VH
Susanne