Hotmail konto ? Hjælp!

Jeg har en hotmail adresse som jeg åbenbart har glemt adgangskoden til.Den skriver at jeg kan nulstille min konto hvilket jeg har gjort,men at den sender et link til min adresse jeg skal klikke på ??? Men jeg kan jo ikke komme ind på min Hotmail adresse What do i do ??? :? Hilsen Ninna

har du prøvet at klikke på linket? men kan nemig skrive en sekundær mailkonto så det kan jo være linket er sendt til den

ja DEN kender jeg godt…

har du en msn tilknyttet den konto ?

Har prøvet at skrive min mands e mailadresse uden held og nej jeg har ikke MSN ??? Har haft den samme kode i 100 år så fatter ikke hvorfor der pludselig er bøvl med det??? Kan man ringe et eller sted hen eller skrive en mail til nogen for at få hjælp???

hvor lang tid siden er det du har været inde på den?

den kan erklære sig død hvis du ikke har været inde på den et par måneder - så bliver den sletter af systemet?

og du er sikker på at du ikke har kommet til at trykke vcapslock eller sådan noget spændende vel?

Jeg var på den så sent som igår uden problemer.Har prøvet at logge af og på igen og nu skriver den jo så at jeg har prøvet for mange gange og skal nulstille og det har jeg gjort ,men kan ikke komme ind til link på min konto smart:tihi::tihi:

Logger af herinde for iaften må hellere finde min seng ungerne plejer at vågne tidligt.Håber nogen har fundet et par guldkorn til mig imorgen.Koden til kattegale kan jeg da heldigvis endnu :). Sov godt

Når man opretter en hotmail konto, beder den om at indtaste en anden email adresse i tilfældet af at man glemmer sin kode. Gjorde du ikke det da du oprettede den? I så fald, ligger koden på den anden email adresse som du har intastet ved oprettelsen :slight_smile:

hmm det kan jeg simpelthen ikke huske om jeg gjorde for det er nok 7 år siden den blev oprettet:?:?Hvis jeg har har jeg glemt hvilken adresse det var til:)

gå ind på google og søg på hotmail password recovery

så får du en mængde værktøjer designet til at hjælpe dig med at få dit password igen :slight_smile:

PS - husk at indtaste ny sekundær adresse

Når man skal logge på en hotmail, står der da lige under rubrikken til at indtaste koden: “Har du glemt dit kodeord”…hvis man klikker på den, så skal man svare på et spørgsmål, som man selv valgte da mailadressen blev oprettet…og hvis man kan svare på det, får man tilsendt et nyt kodeord

hvis jeg klikker på glemt kode skal jeg taste koden og skrive de bogstaver der står??? og har jo ikke koden :frowning:

Nej, der står du skal indtaste dit windowslive-ID, og det er din hotmailadresse

Ja har skrevet mit live Id og gået et skridt videre og den er nulstillet men har sendt link til min lukkede adresse hvor jeg ikke kan komme ind.Mit kontrol spørgsmål kan jeg heller ikke bruge da det var til min gamle kode og ikke som den er nu nulstillet .Øv noget hø:( Men tak fordi i prøver at hjælpe en computer idiot som mig :slight_smile:

Din gamle kode virker endnu du taster bare ikke den rigtige

jeg har lige været igennem samme problem - jeg brugte et password recovery tool til at få fat i min

programmet kom frem med min gamle kode og vupti - så var jeg inde

Ikke at det hjælper dig overhovedet…vil bare sige at du ikke er den eneste der er glemsom - jeg glemte i mandags pinkoden til mit VISA-kort - og det er jo ikke ligefrem sjældent jeg bruger den :ups:

Hukommelsen er ikke kommet igen endnu, så jeg må bide i det sure æble og bestille et nyt VISA-kort :tihi:

[QUOTE=Gizzemissen;96369]Ikke at det hjælper dig overhovedet…vil bare sige at du ikke er den eneste der er glemsom - jeg glemte i mandags pinkoden til mit VISA-kort - og det er jo ikke ligefrem sjældent jeg bruger den :ups:

Hukommelsen er ikke kommet igen endnu, så jeg må bide i det sure æble og bestille et nyt VISA-kort :tihi:[/QUOTE]

alle kan få en fast kode til deres danske bank - bankkort - hvis man er kunde der :slight_smile: det følger ens personnummer så man ikke skal huske ny pinkode hver gang man får et nyt kort…

ikke at det hjælper hvis man HAR glemt det - men i det lange løb er det lidt lettere