Houdini flytter hjemmefra

I dag flytter Houdini hjemmefra :ked:

Her ligger han i al sin herlighed :hjerte: uden kronjuveler, men med en fin øretatovering :tihi: 2 x vaccinationer, mikrochip og et “OK” fra min dyrlæge.
Houdini flytter til en killing (Gatita) fra vores forrige kuld. Jeg afleverer ham, og glæder mig meget til igen at hilse på Gatita og hendes søde familie.

Houdini er en tro kopi af sin far (Aroni). En sand copy cat :høhø: som vi kommer til at savne rigtig meget.

Det må være hårdt at aflevere sådan en charmebøf efter at have fulgt hans opvækst, Hanne. Heldigvis skal han til et rigtig godt hjem, hvor du vil kunne følge ham :slight_smile:

Held og lykke i dit nye hjem, Houdini :hjerte: og kram til Hannemor :kram:

Han er bare smuk!

Uff jeg glæder mig ikke til den del af at opdrætte :S

Han er en lækkermås med hans fine nye tusse :høhø:

Det “skal” gøre lidt ondt i hjertet at overdrage en killing til andre.
De har jo været mine små børn, som jeg sammen med mor Dooley har værnet om og opdraget på i 15 uger.
Jeg har lovet mig selv, at den dag hvor jeg kan aflevere en killing, uden at det stikker lidt i hjertet, dén dag har jeg opdrættet mit sidste kuld.

Houdini var ude af sin transportkasse i løbet af 8½ sekund og indtog hjemmet med HØJ haleføring.
Familien var rigtig glad for ham :hjerte: Han var ventet med stor længsel.
Gatita tog pænt imod ham. Hun rendte i hælene på ham, mens han undersøgte huset. Jow, han fik også et par bløde potedask :cool2:
Inden jeg kørte hjem igen, havde han indtaget kradsetræet, og lå og småsov i den øverste køje.
Se så er der jo ingen grund til at være ked af det vel :slight_smile: En glad familie, en glad Houdini og en glad Gatita :thumbup: