Hov der kom killinger!

Rotteunger? Nej, ved du nu hvad! :venter:

De er da øøøøøøndige - alle syv :hjerte: :slight_smile:

:hjerte:

Tillykke med 7-lingerne :hjerte:

Stort tillykke

KH
Linda

Stort tillykke med de 7 :slight_smile:

:slight_smile: STORT til lykke med babyerne :slight_smile:

Tillykke:flag: her fra:)
De er da bare såå fine:D
Jeg syntes heller ikke de ligner rotteunger;) - det er de da alt for nuser til at være de mislinger:p

Tillykke med 7-lingerne :slight_smile:

Takker igen allesammen :slight_smile:

Ja Ragdoller kan godt få store kuld, rekorden her i DK er på 11 killinger mener jeg. Men vil da lige benytte lejligheden til at prale lidt for de vejer alle mellem 112 og 90 g og kun en enkelt vejde 88 g. så det er ikke små pus :høhø: Stakkels Bella var også stor som et skur!

Og sorry :surrender1: men syntes altså de ligner små rottebabyer den første uge hehe.
Hun klare dem dog fint og vil ikke ha hjælp fra nogen som helst…bare mor står klar med kød, killingemælk og hvad end hun nu peger på så klarer damen det selv - blev der sagt!

mormor er meget stolt!:wehuu:

Rigtigt stort tillykke med de små søde “rotteunger” :p:inlove::hjerte:

Det må have været skønt, sådan bare at få den leveret af storken, uden at tælle dage om igen og igen samt uden bekymringer, dårlige nerver og søvnløse nætter :tihi:

Hende den skønne missemor er altså supersød ved sin menneskemor :wehuu:

sådan nogle rotteunger må du gerne aflevere her :slight_smile:

tillykke med mislingerne

Skønne billeder. Hjertelig til lykke :slight_smile:

Venligst
Dorthe

[QUOTE=cæsar;578505]sådan nogle rotteunger må du gerne aflevere her :slight_smile:

[/QUOTE]
Jo tak sådan omkring 6 ugers alderen aflevere jeg dem og henter dem når de ikke bøller rundt ik???:tihi:

Wijelo…jeg var som sagt slet ikke gået igang med at bekymre mig (andet end hun var meget stor) før der var vist sket lidt knuder i parringstidspunkt fra hankattens ejerskab side…men det er vel sket før tænker jeg.

Jeg skriver det gerne ind i telefonen og tæller frem med det samme, så bliver man advaret med ringetone og det hele…tænk hvad gjorde man i gamle dage :lol:

Stort tillykke med de nye små :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Aiiiii da Mette, hvor er det fedt!!!

Glæder mig MEGET til at følge dem, og glæder mig til at høre hvad du har fået, når albinotiden lige er overstået og der kommer lidt farve i kinderne:tihi:

:hjerte:

Tak tak :slight_smile:

Ja jeg skal nok opdatere jævnligt …tror faktisk de to drenge er seal for de er mørkere end pigerne.

[QUOTE=Mette Sejrbo;578111]Mange tak :thumbup:

Ja hun var sat til at være blevet parret 13 feb. fra farens ejer, så hun skulle først ha født omkring d.19., jeg ville aldrig ha været gået fra hende havde jeg vidst det var oppe over…men de ser fuldbårne ud så mon ikke der er husket lidt forkert. :tihi:[/QUOTE]

Jeg siger altid 2 måneder og lægger et par dage til på grund af den korte feberuar. Så før tid næ til tiden.

Til lykke. Det er så livsberæftende med en hurtig veloverstået fødsel og sådan en flok guldklumper.

Tak for det :slight_smile:
Jeg tæller altid 9 uger + 2 dage … det giver 65 dage, den uge er reserveret til fødslen, også selvom det er skudår.
Jeg tjekkede lige en parringstabel og den sagde også forventet fødsel d.19
Men ligemeget det gik godt og alle babyerne har det stadig super godt og er overraskende store, men jeg hælder også masser af råt kød i mormis…det vil hun ha så det får hun.

Smider billeder i morgen :smiley:

Hjertelig tillykke med de 7 små søde “dværge” :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

:flag: tillykke med dem :slight_smile: