Hov jeg har fået endnu en kat

Næhh, hvor er hun bare sød at se på! Jeg kan også godt overtage hende hvis det er, for jeg kan da sagtensforstå at hun bare har smeltet dit hjerte!!

Men hold op hvor er hun lille…

Holp op, hun er godt nok sød :wehuu:

Jeg synes hun er absolut smuk og yderst bedårende - sikke nogle dejlige farver hun har:wehuu:
:kryds: for at hun falder godt til sammen med de andre:kryds:

Tillykke med missen, hvor ser hun da sød og kælen ud :wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med den søde kat. Der er da ikke noget at sige til, at du bare måtte have hende med hjem. Hun er meget yndig og ligner en rigtig fin colourpoint perser.

Hvor kan man bare SE, at hun har brug for noget sul på kroppen og lidt (masser) kærlig pleje…
Hvor er det du bor Line? Der må være en behjertet perseropdrætter/udstiller i din nærhed, som kan hjælpe dig med pelsplejen og hvad du skal bruge…

Helt kort så har du nu og her brug for en god kam og gerne en mason pearybørste… det kan du købe hos www.mystrycoons.dk Jeg har også en rive, hvis du vil have sådan en…
Hvis du kommer på udstillingen i Hornslet, så spørg Ann Dorrit, hvad du ellers skal have fat i… shampoo og den slags.

Hun er godt nok tynd -what Hvor gammel vurderede dyrlægen hende til at være?

vi vurdere hende til 3-4 år. Jeg har snakket med en fantastisk perser opdrætter, som vil hjælpe mig… Og jeg skal mødes med hende i Hornslet, hvor hun vil hjælpe mig med shampo og så hun ville sende en mail til mig med info om pelspleje og eller skal jeg bare ringe til hende.

Jeg har købt en kam i formiddags og jeg havde en karte/rive. Jeg har brugt 30 min til en time i dag på at redde hendes pels igennem så pelsen ser allerede pænere ud nu, men den er fedtet

Hun er virkelig alt for tynd og hun elske heldigvis mad så hun har idag fået en hel del at spise, men jeg tror hun bliver en kat jeg vejer hver dag for at sikre mig om hun tager på.
Perle er kun et skelet og hendes knogler er meget markeret, men i den uge ved dyrelæge tog hun på. Hun skal til dyrelæge igen om en god uge, for at tjekke hende

Pyha, stakkels mis. Godt du er ved at få styr på det hele mht pels og mad

Dejlig at hun har taget på. Jeg fatter dog ikke at der ikke er nogen der savner hende.

Har du fremlyst hende på DB og andre steder eller er hun nu din fordi hun ikke er mærket?