Hovsa!

Jeg opdagede lige hvor lang tid siden det er jeg har vist billeder herinde…
Men det kan rådes bod på. Så må jeg jo bare ligge ekstra mange… G

Først vil jeg dog lige bruge lidt plads på at sige farvel til en god ven af mig.
Det er Baltoro of the Noblehouse der har sagt farvel, efter næsten 17 års trofast tjeneste hos min familie. Han var min søsters kat, en vidunderlig empatisk kat, der i mange år også har været flok-leder over diverse unge rebelske katte vi har haft. Han var der med det samme at nogen var triste, sure og ulykkelige. Og har været en beroligende effekt i vores hjem. (nu skriver jeg vores, selvom jeg er flyttet hjemmefra, for jeg har tilbragt 15 år med denne dreng)
Han fik lavet en del smukke og vidunderlige killinger, som blev højtelsket i deres hjem. Så farvel Balto… Vi ses på den anden side engang.
Han er heldigvis ikke alene deroppe. Hans gamle mentor er der, hans venner som mistede deres liv til en vej osv.

Hernæst min “gamle” kat hos mine forældre. En underskøn neurose på 10 år ved navn Bamse. :slight_smile:
Han bliver sandsynligvis floklederen nu.

Og at det var hårdt at flytte fra Bamse er grunden til at jeg har en kat der hedder Teddy. Opkaldt efter Bamse…
Han er lige blevet kastreret, og det fik jeg min meget søde dyrlæge til at tage billeder af til mig. (Hvis i er interesseret i at se dem, vil jeg godt ligge dem ud også).
Men her er han, min snart 8 mdr gamle bavian. Min gryderet, mit vækkeur, der trofast hver time stadig farer over mit ansigt som var det en motorvej.

Han ser altid tv, oppe fra hjørnet…

I den kolde tid er varm kakao og lun Teddy bare det bedste der findes…

Forelsket i en transporttaske der kun rummer halvdelen af ham. G

Flotte sorte ører. G

Kapers på glas… Nårh nej… Teddy på glas!. :stuck_out_tongue:

Hyper-katten…

Herskeren og hans slavinde takker af…

Dejlige billeder. Hvor er Teddy dog smuk :wehuu:

Skønne billeder af nogle smukke misser :inlove:

Uuuhhh, hvor er han da lækker :inlove::hjerte:

Flotte billeder!! - Og nogle lækre katte!

Og det der bord du har, Wauuh det er flot!

Mange tak… :smiley:

Bordet fandt jeg i Kirkens genbrugsbutik i Helsingør… Jeg faldt pladask for kobberbordpladen! :smiley:

smuk smuk misser :slight_smile:

Dejlige billeder af nogle meget smukke katte

:wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg er nød til at sige at det er fedt at se billeder af de sten… Jeg har fået tilsendt billeder af et kejsersnit i holland (det var Djintans halv søster der var under kniven)… Så jeg må ærligt tilstå at jeg gerne vil se dine kastrations billeder…

Men hvor er det bare også nogle smukke katte du har og jeg elsker at læse din beskrivelse af dem. Når du skriver har jeg det som om at jeg kan se dem for mig

[quote=line_refsgaard;332123]Jeg er nød til at sige at det er fedt at se billeder af de sten… Jeg har fået tilsendt billeder af et kejsersnit i holland (det var Djintans halv søster der var under kniven)… Så jeg må ærligt tilstå at jeg gerne vil se dine kastrations billeder…

Men hvor er det bare også nogle smukke katte du har og jeg elsker at læse din beskrivelse af dem. Når du skriver har jeg det som om at jeg kan se dem for mig[/quote]

Så har jeg lagt billederne ind… :slight_smile: Hvor spændende med billeder fra et kejsersnit! :smiley: Samler du ligesom mig på alt hvad du kan? G
(jeg har en ilder-livmoder samt et ilder-kranie og billeder fra en ilder-sterilisation liggende også)

jeg samler som sådan ikke… Men jeg kommer ikke ind og ser operationerne ved min dyrelæge, så jeg elsker at se billeder af det der sker… Her en af dagene får jeg digitalebilleder af nogle røngtenbilleder en af mine katte fik taget. Derudover har jeg haft en chip liggende, fordi den var faldet ud af en killing… og sådan ting samler jeg på… (derudover får jeg Tickie tilbage i en urne, men det er mere fordi det ikke var muligt at begrave hende nu)

Jeg må hellere også skrive at den eneste grund til at jeg ikke kunne finde på at få en livmoder og lignende hjem , er fordi min bedre halvdel ikke ville kunne være i det rum de står… Det var ok med ham at jeg gemmer kattetænder… men så gik grænsen også

Hehe okay. Nu har jeg ikke en bedre halvdel der kan stritte imod. (heldigvis?)

Og jeg regner med at jeg får lov til at overvære når mine ilderpiger skal steriliseres, så min dyrlæge kan koncentrere sig om operationerne, og jeg kan koncentrere mig om kameraet. G

Han bliver da kønnere og kønnere(vi snakker ikke her om sværten i ørene) :wehuu:Baltoro var godt nok en smuk kat :slight_smile:

Tak Vivian… Jeg syns selv at der er lidt model over ham… :stuck_out_tongue:
Har overvejet at skrive til Whiskas: “Her er jeres nye ansigt!”