Hovsa!

Gad vide, hvordan dette gik til … :gruble:

Godt det ikke er jeg, Gimpen kigger på med de øjne :blegne:

Og så bliver man nedstirret af Hystaden … :S

Nogen der genkender det stribede apparat :?

Du gjorde det! :hjerte: :love2:

:kram:

Tillykke med stribemissen :flag:

Jeg vidste, du ville være :hjerte:, når jeg skulle være hjerne :wink:

Tillykke med apparatet :wehu::wehu:

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Det var ikke meget overtalelse, der skulle til fra Fru Rodam, va ?

Tillykke med ham, hvor er han bare dejlig :wehuu:

Stort tillykke med den fine stribemis :wehuu:

Hvor er det bare godt, Hrønn, men du virkede også helt solgt i tråden. :slight_smile:

En fin stribemis, anbefalet af Brita som “supersød og supersocial” - naturligvis skal han da have et godt hjem. Jeg er glad for, det blev hos dig. :ok:

Neeei…hvor godt!!! :klap::klap:
Hvor er han bare heldig…ja, det er du skam også!! :inlove::inlove:

Lige nu bliver han overvåget af Miden :cool:

Jeg har i dag opdaget, at Miden kan synge … her er blevet undeholdt med laaange serenader fra de varme lande :guitar:

Nææ sikke en overraskelse at komme hjem og læse om Hrönn :smiley:

Stort tillykke med din nye Simbamus, hvor er han kær :hjerte:

Tak alle sammen :smiley:
Jeg var ellers fast besluttet på, at takke nej, for jeg skulle jo ned i antal af katte … ikke op :regler:
Men med de rigtige argumenter og gode overtalesesevner (:blomst::romeo::slem::græde::sladder::bil:), endte det jo med at jeg sagde ja :ups:

[QUOTE=Tante Tut;715013]
(og hvor gammel er Gimpen efterhånden)

(( tænker bare, at når du og andre med flere katte - også af ældre dato - kan smugle en kat mere ind - så kunne jeg måske også ?? ))[/QUOTE]

Gimpen er 11½ år gammel, men hun er jo blevet udsat for lidt af hvert, i de år hun har boet sammen med mig … stribemissen er kat nr. 9 hun enten har skullet bo sammen med, eller er blevet udsat for i perioder … så hun er hærdet :cool:

Trykker på ENIG

[QUOTE=Skattekat;715033]Tak alle sammen :smiley:
Jeg var ellers fast besluttet på, at takke nej, for jeg skulle jo ned i antal af katte … ikke op :regler:
Men med de rigtige argumenter og gode overtalesesevner (:blomst::romeo::slem::græde::sladder::bil:), endte det jo med at jeg sagde ja :ups:

Gimpen er 11½ år gammel, men hun er jo blevet udsat for lidt af hvert, i de år hun har boet sammen med mig … stribemissen er kat nr. 9 hun enten har skullet bo sammen med, eller er blevet udsat for i perioder … så hun er hærdet :cool:[/QUOTE]

:):):slight_smile:

Tak for svaret… gik lige ind og slettede det igen - det var nok ikke så pænt at spørge om i en velkomsttråd for striben…:sorry:

Hvad hedder han ??

Kan kun istemme mig koret af enig og ligeledes sige hovsa som dig :slight_smile: Sådan kom Lucky jo også til at bo her… total udenfor nummer og langt fra planlagt :tihi:

[QUOTE=Tante Tut;715048]:):):slight_smile:

Hvad hedder han ??[/QUOTE]

På papiret hedder han Simba 27 (lyder lidt som på dating-side :tihi:), men det bliver han nok ikke ved med at hedde … han er først ankommet her ved middagstid, så jeg skal liiige lure ham af, før jeg finder et nyt navn til ham.

Ja det er jo den søde Galten kat !!! Tillykke med den !!!

:lol::lol::lol:

Jamen, du HAR jo også fundet ham på en date… her på KG.

Måske skulle han hedde STORM - for ham tog da dig (og mange andre) med storm…

Lidt mere tillykke med ham - og så ikke mere fis fra mig i hans velkomsttråd…:rock:

Hedder de andre katte virkelig Gimpen, Hystaden og Miden, eller er det bare “kælenavne”? Hvis de gør, så glæder jeg mig MEGET til at høre hvad Simba kommer til at hedde :smiley:

Og hvor er han sød, jeg kan godt forstå du lod dig friste :slight_smile:

Jow altså … Miden hedder det, mens de andre er kælenavne (har jo osse Bøllen :p)
Har faktisk tænkt, at han da skal hedde noget, der nemt kan munde ud i et mindre flatterende kælenavn :høhø:

Der er han jo den fine mis.
Han har været en sand fornøjelse at kende…den smule det er blevet til :tihi:
Kørevant er han også. Sad pænt og fulgte med…hele vejen fra Galten til Sjællandstrup.
Jeg er også spændt på hvad han kommer til at hedde :pote:

Kan se på billederne at han er opdaget af alle misserne.
NU vil jeg have en time på øjet…det har jeg fortjent

Det var godt at han kom hjem til dig :slight_smile:
Stort tillykke med ham.:smiley: