Hovsa!

Det har du. Tak, Brita. :slight_smile:

Vi kan da altid hjælpe dig, med at finde på et navn, til sådan en flotter fyr :ups:

[QUOTE=kamikaze;715077] Der er han jo den fine mis.
Han har været en sand fornøjelse at kende…den smule det er blevet til :tihi:[/QUOTE]

Han er SÅ cool … det rager ham kun langsomt, at de andre katte puster sig op :rock:
Dog sang han en kort duet med Miden, men jeg tror faktisk, at det mest var af høflighed :tihi:
Det der har skrækket ham allermest var, da han fik øje på sig selv i spejlet … der blev der godt nok rejst børster :høhø:
Han er vold-kælen og meget insisterende i sin trang til at kæle … en smule kæle-agression (bid), men han slipper pænt, når jeg hyyyler op.
Ham skal jeg nok blive ritty-ritty glad for :wehuu:

Det har du ihvertfald … tusind tak, endnu en gang :kram:

Tillykke med Hovsa :smiley:

Han er skøn - en rigtig stribemis, som stribemisser skal være :hjerte:

Nååååerh hvor er han dejlig din stribede “Hovsa”. STORT til lykke med ham, og hvor var det godt han kom til dig -kramer

Tillykke med ham :slight_smile:

Nurh, hvor er han nuser! :hjerte:

Hvor er han sød. Stort tillykke mjed ham :slight_smile:

Tillykke med ham :slight_smile:

Tak :smiley:
Han er virkelig noget helt særligt, men jeg er også ret stolt af mine ‘‘gamle’’ katte, for de har taget det meget pænere end jeg havde frygtet.
Han er også yngere end hvad Brita havde skudt ham til i salgstråden … vi blev enige om i dag, at han højst sandsynligst er fra det tidlige forår, altså ca. 7-8 mdr. gammel … hvilket jo er et plus i en sammenføring :slight_smile:
Jeg har ikke vejet ham endnu, men han er ca. på størrelse med Bambina og hun er en lille kat på godt 3 kg.

HiHi…synes nok jeg ku hører på dine tanker at du var hårdt ramt…Stort tillykke med den smukke stribe mis!

Tillykke med striberne - herligt at se at vi alle kan falde - selv om vi synes vi har rigelig med katte :tihi:

Til lykke med den rundstrikkede - de er bare de allersmukkeste

Total cool kat, der kun bliver bange for sig selv :klapper:
Tillykke med ham :slight_smile:

Jeg synes virkelig, det tyder på, at det nok skal gå stærkt med sammenføringen :thumbup: Jeg er meget imponeret over den ro, der er over billederne, så søde Simba er blevet godt præget i sin “barndom” :wehu::wehu: Dine katte har jo prøvet det før, så de skal “bare” sætte sig i respekt.

Han snakker rigtig godt kattesprog … han både ‘‘kurrer’’ som en due, misser med øjnene og når det hele bliver lidt for farligt, ruller han sig og viser at han jo bare er en lille uskyldig kattekilling :engel2:
B’erne har aldrig prøvet det før (tænk, er det over 3 år siden jeg har slæbt nye katte til huse ?? :uha:) og jeg har faktisk været ret bekymret for hvordan Bambina ville reagere, men det er faktisk Miden, der protesterer højtlydt.
Bøllen er vældig interesseret, så jeg tror ikke der går lang tid, før der er fysisk kontakt mellem dem :slight_smile:

Tillykke!! :smiley:
så gjorde du det alligevel…Hvor er det skønt :slight_smile:

Hvor skønt med en happy end :slight_smile:

Et stort tillykke med ham, han er SKØN og DEJLIG.

Tillykke med ham. Han er da også noget af det kæreste, med sine striber :wehuu:

Tillykke med Hovsa-missen, han ser rigtig sød ud :hjerte:.