Ja…
suk
Vi kom jo så hjem fra dyrelægen og fik at vide at Willow har noget let tandkødsbetændelse. Vi fik tandpasta med og specialfoder. Jeg har blandet foderet op med det almene foder så de får de der tandkroketter hver eneste dag også - men forhåbentlig uden at de bliver fede af det.
Så har jeg købt små tandbørster - bløde naturligvis - og så skal jeg så børste tænder på dem.
Dette er en guide til hvordan man får ens kat til at hade en:
1: Man lader dem smage på den her “lækre” tandpasta som dyrelægen påstår katte elsker. “Forever Bright” - Sparkling Aloe Vera Toothgel. Uden floor og med naturlig mintsmag. Ja godmorgen…
Efter at have smagt på det så jeg ikke røven for bare skosåler…hvis katte havde haft sko på altså…
Så venter man 2 dage - for man ville jo lige lade katten komme sig oven på dyrelægebesøget.
2: Efter råd fra dyrelægen indkøbte jeg gaze, smurte tandpasta PÅ gazen og brugte fingeren som tandbørste. Willows tandkød bløder en del, og han holder sig fra mig næste 2 timer.
I 2 dage har han nu ikke sovet inde hos mig - som han ellers plejer.
3: Indser at det med gazen slet ikke er holdbart og prøver med tandbørsten i stedet for. I samme sekund katten ser tandpastaen flygter han. Tager den lille killing først. Cheops sprang, vred sig, hylede som var jeg ved at slå ham ihjel og fik endelig vredet sig fri, efter at jeg kun havde strøget børsten let over den ene side af hans gummer…og så så jeg ikke ham længere.
Den store fik jeg narret frem. Efter hvad der til sidst udviklede sig til regulær magtkamp gemte han sig under sengen i en time. Jeg måtte lokke dem frem med vitaminpasta.
Jeg er hermed gadens mest hadede kvinde. Blokkens - Amagers! Hvis ikke ligefrem Sjællands.
Jeg gør det for hans skyld - men de kunne på ingen muuuulig måde give mig tydeligere besked om at de hader gaze, tandbørste, tandpasta, og frem for alt MIG for at tvinge dem til det bæ!
og jeg…ja jeg sidder her og er dybt ulykkelig og føler mig atter engang som verdens værste katte-ejer.
Jeg føler det grænser sig til dyremishandling det jeg laver. Men hvad skal jeg ellers gøre? Jeg er desperat. Jeg vil jo gerne passe på mine katte…men jeg vil heller ikke have de hader mig…
En gang i mellem ville jeg ønske jeg ikke hade kat…men det er kun fordi jeg ikke bryder mig om at være “grim” ved ham…
Er super ked af det lige nu.
De har søgt tilflugt sammen oppe øverst i deres kradsetræ. Jeg tror de har lavet en “Vi Der Hader Gry” - Klub. Badges sælges for 5 kr.
suk