Hr frandsen er træt

puha, hvor er frandsen bare total kvæstet nu, er så træt at jeg ku stå op og sove uden at falde.
vi er jo igang med at male og det har bare taget meget meget længere tid end hvad planen var, vi har samtiddig rettet div håndværker-fejl og div sjusk.
vi har idag været konstant igang siden kl 7 imorges, men nu er det heldigvis ved at være slut for et par dage, vi har fået malet stue,køkken og entre plus lofter i samme rum og alle paneler plus dør-rammer i stue-etagen. entre’en er malet i en grålig farve, den er faktisk ret flot.
køkken og stue som er ud i et er blevet malet i en lysgrå med meget svagt lys-lilla skær, farven var ikke helt som vi regnede med iflg farvekort, men den er nu ret lækker alligevel.
må sige at jeg ikke havde regnet med at det ville tære sådan på mine kræfter samt mit dårlige ben/fod, men jeg har fået en del måltider idag iform af smertestillende piller.
imorgen tager vi det roligt, vi skal bare lige ha renset gulvtæppet i stuen, mens vi nu har den tømt for møbler.
det er alt hvad der skal laves imorgen og så holder jeg altså nogle dage fri.
og så må det sidste altså vente.
det drejer sig om loftet i kontoret, trappen samt badeværelset, plus vi mangler at male vægge på trappen.
og så er alt bare tip top iorden her i huset.
kattene har taget det ufatteligt pænt, dog har de jamret sig en del, mest fordi vi ikke har taget os tid til at nusse dem osv osv, men de næste par dage tager vi revance overfor de tossede pels-klumper
når vi er helt færdige med at male laver jeg et album med billede af vores lille hybel

flot gået!!! det er hårdere at male end man skulle tro!!

glæder mig til at se billeder

Åhhh Johnny, jeg ved hvad du går igennem.

Jeg husker i vores gamle hus skulle jeg male stuen. Det var fint nok med væggene, men da jeg malede loftet fik jeg simpelthen migrænelignende hovedpine så jeg måtte parkere midt på en vej. De dyttede og larmede, men min hovedpine var så galt så jeg var ligeglad.

Fik så heldigvis noget medicin som var på recept, uden recept og det virkede næsten inden jeg var hjemme.

Knus til jer begge for jeres stor arbejde, det tager både kræfter og fælles indsats. :slight_smile:

Sikke dog en mundfuld I er gået igang med Johnny. Jeg kan godt forstå, du er kvæstet - og det minder mig om, hvor lidt jeg selv kan holde til, før jeg får stærke smerte.

Jeg glæder mig meget til at se billeder, når I er færdige. God arbejdslyst med rensning af gulvtæppe i dag. Det bliver dejligt at kunne slappe af med pelsdyr nusning bagefter.

Puha, ja det er dælme hårdt at renovere!

Men det er SÅ lækkert når det ér færdigt og man kan sidde tilbagelænet og nyde sit “nye” hjem :ok:

Godt gået - jeg hader selv at male og ved udemærket hvor kvæstet man bliver, for mit vedkomne i ryggen!

/Mette

ja jeg tilslutter mih resten i at det er dælme et hårdt arbejde at male :frowning: også er det også en stor portion i er gået i gang med.
Nyd solen skinner og kom ud og lade den varme jeres ømme muskler.

åhhhhhh, en god nats søvn gjorde altså underværker, men øv altså hvor mit lille drenge-korpus bare ikke gider idag.
vi tager det helt og aldeles meget roligt idag og i et stille og roligt tempo uden stres og jag:)

Det er skønt når det er gjort og man er stolt af resultatet, men pas nu på dig selv.
Jeg ved også hvor av det gør, når man har brugt sig selv lidt rigeligt. Tro mig, det bliver værer og værrer at komme over , jo ældre man bliver.:slight_smile:
En helt anden ting… Kors hvor er det dejligt at blive brugt og bruge sig selv og lade som om man ikke fejler noget som helst.:slight_smile:

Jeg glæder mig til at se resultatet af jeres hårde arbejde.
Knus Elin