Hr. Hvide-Fjer

Det lykkedes mig her den anden dag, at få nogle billeder af ‘‘min’’ solsort, Hr. Hvide-Fjer :slight_smile:

Han har kun den ene hvide fjer i den ene vinge.

Fine billeder af den hvidvingede solsort - måske kan du få æren af, at være opdager af denne sjældne fugl ? :ok:

Hvor er han fin :slight_smile:

Det ser godt nok spøjst ud! :smiley:

Jeg har set en helt hvid solsort engang, men de er vist ret sjældne. :slight_smile:

Han er fin, pas godt på ham :høhø:

[QUOTE=En forhenværende bruger;1047251]Jeg har set en helt hvid solsort engang, men de er vist ret sjældne. :slight_smile:

Han er fin, pas godt på ham :høhø:[/QUOTE]

Han holder desværre til i den del af haven, jeg har udset mig til katte-indhegning :surrender1:

Da jeg for ca. 12 år siden flyttede til Menstrup, som ligger ca. 2 km. herfra, havde vi en solsort med flere hvide pletter … da det er så tæt på, tænker jeg om Hr. Hvide-Fjer måske er i familie med den :?
Jeg ved jeg har billeder af den et sted, men da det var før photobuckets tid, skal jeg kigge en del cd-rom igennem, hvis jeg vil finde dem :surrender1:

Næppe, for leucisme (som det hedder) blandt solsorte er ikke en ny opdagelse.
Men et sjovt fænomen er det i hvert fald - og godt fanget af Hrönn… :ok:

Det er dejligt med sådan et kendet egn,:thumbup: for så kan du holde øje med ham fra år til år:DCats og Conn i

[QUOTE=FinnFrode;1047254]Næppe, for leucisme (som det hedder) blandt solsorte er ikke en ny opdagelse.
Men et sjovt fænomen er det i hvert fald - og godt fanget af Hrönn… :ok:[/QUOTE]

Det ved jeg godt FF - det var bare for at være lidt humoristisk :tihi:

Han er fin :slight_smile:

Han er da ikke til at tage fejl af :slight_smile:

Jeg har en solsort med en enkelt hvid fjer i den ene vinge - hun vogter meget nidkært sin del af haven :slight_smile:

Jeg havde en borger hvor der hverdag kom en solsort med krumt næb :slight_smile: Det var også sjovt, for man kunne genkende ham så nemt med det næb :slight_smile: