Hubertusjagten '11 - ved magasindammen

hej alle :slight_smile:

idag har jeg været til Hubertus jagt i Dyrehaven - og vanen tro, så stod jeg da ved Magasindammen der virkelig var flydt godt i år :slight_smile:

prøv lige at se hvor mange der var i år!!!

spændingen stiger - rævene er på vej :slight_smile:

Første rytter plasker i vandet

Og anden rytter… ud over hovedet på hesten

og indtil flere røg i - der var virkelig valuta for pengene i år :slight_smile:

men der var også nogle der kom flot over - både i linie og en master der gav den RIGTIG gas :slight_smile:

det var en oplevelse :slight_smile: igen…

:klap: TAAAAAAAAAK for dejlige billeder :slight_smile:

Wow!
Lovlig mange mennesker - men det må ha’ været en stor oplevelse. Har lidt ondt af dem, der ryger i, men det er et flot syn af dem, der klarer skærene og pynten. Den master ville jeg gerne se i videoklip - fotoet er forjættende.

Hvorfor kommer jeg ikke af sted til sådan noget - overser helt, hvornår det er :?:gruble:

Gode billeder, det er bare så hyggeligt at være til Hubertusjagt:thumbup:

Hvor er jeg glad for at der ikek stod bare halvdelen af den menneskemængde, da jeg i sin tid red Hubertusjagten…
Tanken om at min MOAR stod der, var så alt rigeligt til at gove mig nerver på! :smiley:

(Jeg red Hubertus to gange… faldt aldrig i dammen og deltog aldrig i opløbet - det er alligevel kun for dem med de hurtige heste… og meget kan siges om en koldblodscobb fra Irland, men hurtig er den sg*tte !)

det var en kæmpe oplevelse - igen i år :slight_smile:

jeg havde det virkelig griner!!

hvcis nogen af jer vil med næste år kan vi da gøre det til en udflugt :slight_smile:

:klap: :klap: Ja ja ja ja :slight_smile:

jamen det finder vi da bare ud af - så kommer du bare og overnatter hos mig og så tager vi afsted søndag morgen med klapstole, et par tæpper og masser af varme i termokanderne :slight_smile:

:thumbup: Tager dig på ordet! Det vil jeg virkelig gerne prøve at opleve irl :wehu: Nå ja og så hyggeligt selskab og monsterkatten :stuck_out_tongue:

jamen det er da en aftale :slight_smile:

det er altid første søndag i november - så sæt kryds i kalenderen med det samme… det er da det vi gør !! :slight_smile: og alle andre er da naturligvis også velkomne :slight_smile:

Takker for kigget. :slight_smile:

Jeg husker ikke hvornår jeg var afsted sidst. Men husker jeg som lille var afsted et par gange med min farmor og farfar. :slight_smile:

Done :thumbup::wehu::rock::klap:

ELSKER hubertusjagten. Der er den feeeedeste stemning både fra ryttere og publikum denne dag! :thumbup: Og i år bød Magasin dammen da virkelig på grin - der må have været helt ekstremt meget vand i dammen, siden det er gået så galt/godt (afhængig af hvem man er:tihi:)

Master rider den i forrygende god stil!!!:thumbup:

Årh jeg er så træt af at jeg glemte at tænde tv’et. Jeg dør altid en lille smule af grin når de falder i! :thumbup:

Så skal du altså ikke set for tit… :tihi:

Årh Ann, har du redet Hubertus, det må jeg altså høre alt om snart!

Enig, enig, enig!

Hvornår blev det sendt - evt bliver det genudsendt?

Nej, det er nok godt nok jeg altid glemmer det :tihi:

[QUOTE=MiSi;724819]

Hvornår blev det sendt - evt bliver det genudsendt?[/QUOTE]

Hmm… en af mine venner fortalte mig lige at de ikke har vist det direkte i et par år… er åbenbart længere tid siden jeg så det end jeg troede…

Hubertusjagten sendes ikke i tv pga for store omkostninger i forhold til seerantal :frowning: HAR klaget til både TV2 og DR sidste år og i år… Har iøvrigt tænkt mig at fortsætte med det :slight_smile:

Det er en af de få ting hvor jeg ærger mig over at være jyde :tihi:
Min gamle parthest deltog i Hubertusjagten nogle gange, så sad klistret til tvet (det var dengang de stadig gad sende det) for at følge ham :høhø:

Pyt med direkte, bare en optagelse af den master, der gav den gas - det havde jeg gerne set.

Nu kan jeg ikke dy mig for at citere en eller anden dansk forfatter “Det er godt, unge mand, bliv ved med det” - at jeg så godt ved, at du ikke er en mand, og ikke aner, hvor gammel, du er :wink:
Hep hep - bliv endelig ved :slight_smile: