Hun er en være mokke

Jeg har den skønneste kære tortie pige, Jessica… Hun er så sød og kærlig over for mig…
Men hun har set sig ond på Uzette… Og når hun jagter hende, følger hendes 2 døtre med… Uzette sakl bare nakkes…

De 2 døtre gør hende ellers ikke noget, de jagter kun Uzette når deres mor gør det…
De 2 døtre er snart 2 år…

Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre… har tænkt på om jeg mon skal finde et nyt hjem til Jessica…
Men, vil høre jer herinde, om i har nogen bud på, hvor længe jeg skal vente se om det går over…

Hmm kan en hunkat blive sådan, fordi hun ikke har fået killinger i 2 år…

hej hanne [smilie=hate-smile.gif]

jeg hard esværre ikke et svar til dig, men det er da noget skidt! håber det går i orden snart. stakkels uzette pigen.

knus herfra.

Hanne jeg ved det heller ikke men måske kunne det Feliaway (husker ikke stavelsen) hjælpe?

Birthe her er feliwey… hele 5 stk rundt omkring i huset…

plus jeg ind imellem sprøter med det…

Hanne det er rigtig træls…jeg har bare været så heldig med mine nye misser… [bigloony] Det er gået så superfint med at intigrere dem begge to…selvom Charlie da har været et par gange i nakken på Nunuu…men han er helt ligeglad og ignorere det bare…har så meget pels så Charlie ikke engang når ind til huden så han mærker ikke noget…her forleden var det så Nunuu der sad i nakken på Charlie og det brød han sig ikke om…sad og så meget lille ud bagefter…men har da været i nakken på ham igen efter det…det foregår nu meget dovent…Nunuu ligger lige så stille…Charlie kommer gående…kigger på Nunuu og skræver meget langsomt over ham…kigger dovent og nå ja…jeg må vel hellere lige tage fat engang…Det er næsten ligesomom det foregår i slowmotion…og vi sidder bare og skriger af grin for det ser enormt sjovt ud…kan ikke engang tage det alvorligt og det tror jeg egentlig heller ikke at kattene gør mere…desuden har Charlie da vasket Nunuu i ansigtet og de sover tit side om side så jeg er sikker på at de har accepteret hinanden. Noget helt andet med Victoria…de ved begge at hun er bossen og at de ikke skal lægge sig ud med hende for så får de sig et par på hatten.

Jeg har desværre heller ikke en stensikker løsning…ingen af vores hunkatte er perlevenner, det grunder i et 3 årigt gammelt fjenskab mellem vores 2 gamle damer…det smitter af på de andre damer, som bliver medløbere ligesom Jessica’s døtre i enten den ene eller anden lejr når balladen starter.
Vi valgte, at skille dem ad…Mulle bor ovenpå og Thit nedenunder…det har gjort hverdagen tålelig for os alle, idet det har mindsket sammenstødene og kampene til et minimum, som kun sker, når de løber tilfældig på hinanden ved kattelemmen. Jeg ved ikke, om du har mulighed for at skille dem ad men det kan være en mulig løsning…

Anne, den tanke har jeg også… men alle de lukkede døre er ved at drive mig til vanvid…

Hmmm ja det kan jeg godt forstå…lider selv af klaus, så kan ikke fordrage lukkede døre…det kan kattene iøvrigt heller ikke -høhø
Men vi har heller ikke længere nogle lukkede døre, de lærte meget hurtig, hvilke områder der var deres og så hjælper det jo på det, at huset er i 2 etager…det eneste rum de er fælles om er forgangen, hvor madslålene står og hvor kattelemmen er…sjovt nok er der ingen problemer, når der spises…

Jamen det må afprøves… her er godt nok lukket af… men jeg må jo gøre et forsøg og se om i kan går i den anden flok…

Lige pt er de delt op i grupper…

Jeg håber, det lykkedes Hanne -thumbs

Jeg må indrømme, at jeg var meget tæt på at smide håndklædet i ringen, da det havde stået på i et par måneder, specielt efter den dag de gik på mig, da jeg ville skille den ad, det var et stort blodbad og jeg endte med at være sygmeldt i 3 uger -bleg …men i dag er jeg glad for, at min kærste nægtede, at lade mig finde et nyt hjem til den ene…men for pokker, hvor virkede det hele bare håbløst dengang…

Hvor det glæder mig, at det går godt nu, med jeres katte…

Jeg vil gøre et forsøg, med at skille dem ad, sådan helt…