Hun har jo mig

Jeg hørte af omveje, at min elskede Helle ville have en Snowshoe kat, men hvad skal hun dog med den, tænker jeg. Hun har jo mig:wehuu:

Siden har jeg fulgt med, når hun gik på nettet, og se selv - der er da intet som den kan, som jeg ikke kan:rock:

Hilsen Tip

Åhhhh Tipognip, du har jo ret, hun har dig, og du er en dejlig en :wehuu:

Ja han er sgu så sød den lille Tip :slight_smile: så mild og sød og elskelig.

Han er supersensitiv og kær - han gav mig idéen til tråden fordi han virkelig sidder og følger med ved min side ved PCen - det er da sødt:-)

En rigtig dejlig lille huskat er han. Det har Elin gjort godt:-)

Fuldstændig spild af penge, hvis du spørger mig … -grrrierdumme

[quote=lenschow;176336]Jeg hørte af omveje, at min elskede Helle ville have en Snowshoe kat, men hvad skal hun dog med den, tænker jeg. Hun har jo mig:wehuu:

Siden har jeg fulgt med, når hun gik på nettet, og se selv - der er da intet som den kan, som jeg ikke kan:rock:

Hilsen Tip[/quote]

Kæreste TIP…menneskers veje er uransagelige.
Det ved vi…:S

Du aner aldrig, hvad de kan finde på.
Har Helle måske spurgt dig - om du var begejstret :? for idéen :?

Vi har på fornemmelsen; at den ingenting kan - men du kan alt.

Mange tænksomme hilsner
Anders Lund Madsen, Karla-pige, Findus; Karate-Kai, Mozart, Mette-pige
og det lille patte-barn Cykelmyggen.

Søde dejlige Tipperdreng. Du flytter bare hjem til os igen, jeg har hørt vores mor sige hun savner dig.
Mange spindbrum fra Onkel Otto og resten af slænget

Jeg pakker en lille Tip taske nu og så kommer jeg Elin… Suk

[quote=Mona Jensen;176407]Anders Lund Madsen, Karla-pige, Findus; Karate-Kai, Mozart, Mette-pige
og det lille patte-barn Cykelmyggen.[/quote]

Jeg MÅ bare fremhæve disse navne som altid får mig i godt humør:-):slight_smile:

Ja men det glæder vi os til.
knus Eli øh Otto

AFSLØRET! Det er Elin der skriver det skarn!

Og du får ham ikke!

Du ved jo godt, at han er bange for dig, fordi du var så fræk at redde hans liv:-) hihi Åndssvage kat - det er han virkelig. Bange for søde Elin, når hun kommer - sidst var det dog bedre og jeg har tænkt på det - jeg tror faktisk det var krykken han var bange for Elin - tror du ikke?

Nu er han jo ikke så bange mere for dig:-)

Skøre kat! Elin har flasket Tip op og reddet hans liv - er dette takken:-)

Fjolsefjæs er han:-)

Næste gang kommer jeg uden krykker og så springer lille søde Tipperdreng op i armene på mig:thumbup:
Knus Elin

PS Ja jeg har flasket Tip op og størrer slughals skal man lede længe efter. Han tømte alle tre flasker, hvis han kunne komme afsted med det. Der var aldrig rester i den tid jeg havde Tip:)

Han er jo en mild og følsom fyr - han er bange for krykker:-) det er lidt sødt:-) Lige nu snorker han:-)

Nus Ham og giv ham et kys fra mig, du ved lige mellem hans dejlige bløde ører:)
Knus Elin

Vi -hi5 og -neje og sender en -blomst

Du er altid så venlig komplimentere vores navne.
Og du skal vide, at vi bliver lige rørt hver gang…

Jamen Mona de navne er SÅ søde:-)
De fortjener det - at blive fremhævet. Du mangler dog en Elvis:-)

Elin: Ja lige mellem hans små bløde hvide ører:-)