Hun skulle havde samme tur

:S http://www.nordjyske.dk/artikel/10/5/3/4043788/3/38-killinger-dr�bt-i-kummefryser :mad:

Uhhh jeg vil ikke læse sådanne artikler :S ! Kunne man ikke advare når man poster sådanne ! bare en venlig opfordring :? :smiley:

Så enig…jeg læser dem ALDRIG og vil gerne advares om det…

Øv for en barsk historie, og jeg har virkelig svært ved at fatte man kan få sig selv til det, de har jo lidt forfærdeligt de stakkels små mislinger :cry:

det er jo forfærdeligt… de kæmper så meget for livet sådan nogle små muslinger :ked:

Synes måske selve overskriften på tråden er advarsel i sig selv nok ?

Men derudover kan man undres over hvad sådan et kvindemenneske mon fejler…

/Mette

FØJ FOR DEN LEDE!
Sikke et monster! :besvimer:

Åhh nej altså, jeg bliver så ked og meget meget vred, ligefrem harm…
Jeg kan ikke ha’ de artikler, de dukker også konstant op på Facebook…

Jeg vil meget heller have glade indput…

Hun er jo syg…stakkels mislinger :frowning:

[QUOTE=Mette Mejdahl;766774]Synes måske selve overskriften på tråden er advarsel i sig selv nok ?

Men derudover kan man undres over hvad sådan et kvindemenneske mon fejler…

/Mette[/QUOTE]

Ja det er virkelig meget svært at forstå!

Ifølge barometeren.se er det foregået i perioden jan08-aug10 http://www.barometern.se/nyheter/kalmar/avlivade-kattungar-i-frysboxen(3099841).gm#articleimage-popup

:frowning: Men alligevel: Hellere fryse ihjel end brændes levende (som nogle også gør). Frysedøden siges at være barmhjertig.
Så for at være human: I fryseren med hende :muhaha:

Fy for ****** et sygt menneske!

Gir Mega ret!!

[QUOTE=Hanne P;766912]Åhh nej altså, jeg bliver så ked og meget meget vred, ligefrem harm…
Jeg kan ikke ha’ de artikler, de dukker også konstant op på Facebook…

Jeg vil meget heller have glade indput…[/QUOTE]

Jeg er helt enig Hanne. Herinde kan man i det mindste bare lade være med at gå ind i tråden eller klikke på linket til artiklen. På Facebook er det bare pludselig der, midt i det hele :frowning:

I december var der flere af mine venner som delte et billede af en schæfer med en fuldstændig kværnet næse/snudeparti. Jeg skrev simpelthen til sidst at såfremt flere delte det billede eller andre lignende forfærdelige billeder ville de omgående blive slettet fra min venneliste.

Jeg VED godt at tingene forekommer, også ting så horrible at jeg ikke kan forestille mig dem, men jeg behøver ikke få dem smækket i fjæset hver eneste gang jeg går ind på min Facebook profil.