Hun tror hun hedder det nu:-)

Kender I det - man siger et enkelt ord rigtig tit om sin kat og pludselig en dag så begynder den at reagere på det som et navn:høhø:

Fie er begyndt at komme hver gang jeg siger Frække:ups::tihi:

ja da, her reagere de på smukke :høhø:

Lad mig give svaret som et spørgsmål…

Hvorfor i alverden tror du/I vi har en kat der hedder (Lille) TING???

Hahaha Det havde jeg aldrig tænkt på Ann - :slight_smile:

Min ene reagere på kun på “nej” :slight_smile:

Min næste hund skal hedde GØG:-)

Jeg kender en hund, der hedder Vover og en kat der tror den hedder DUKAT - du kat:-)

He he , sjovt :høhø:

Min svigermor kommer hver mandag her og gør rent, hun synes det er sjovt at når jeg f.eks siger/ kalder Trille, kommer hun og kun hende. At de hver især reagerer,præcist på deres eget navn. Jeg havde ikke selv lagt mærke til det, for det har de altid gjort :?

Det kender jeg godt:-) Mine reagerer også på deres enkelte navn - Nanoq, Tara, Tip, Eddie og… frække…

Den sidste er altså selv ude om det navneskifte!

Som barn havde vores nabo en hund ( og det er altså ikke en dum joke, men rigtig nok :høhø: ) en hund der hed Hvorfor, så skulle de lave en forsikring på denne hund, hvad hedder hunden " Hvorfor" Det fik de meget sjov ud af :høhø:

Ja, her hjemme har vi også hyggenavne. Bamse kommer npår jeg kalder “kom” “Bamse” og “Vamse”
Basil kommer sponsende når vi kalder “Basil” “Vasil” og “lille” Det er altså lidt sødt! :slight_smile:

Her reagerer Findus på navnet/ordet SMUKKE :wehuu:
og Tabita på MUUUS :ups:
Kan ikke huske OM jeg har fortalt følgende. MEN sidste (eller var det forrige gang :øhmm: jeg besøgte Kamikaze’s Ulrikke Eleonora IDAG Amira) sagde min lillesøster (der bor Ulrikke Eleonora Amira nemlig) ALTSÅ stgoresøster, du laver godt nok nogle dumme kræ :høhø: Amira reagerer OVERHOVEDET ikke på hendes navn…NÅ, var mit svar og så sagde jeg MUUUS med høj fistelstemme og hvad gjorde kræet…kom spundsende. Det var BARE så fedt og min lillesøster lignede èn der både var faldet ned fra månen OG kastet af en vogn (læs: tabt bag en vogn…mundheld)
Amira er nemlig IKKE dum, hun mener blot hun hedder MUS og ikke Amira. :wehuu::wehuu::wehuu: