Hunde går catwalk for Brita

Så har Bibi og Mosquito lige prøvet garderoben :slight_smile:
Men de ønsker sig noget mere tøj nu hvor det snart er vinter.
Bibi er vokset fra det meste, hun er meget mere rund end Mosqito er, hun er jo også en dame og så er det jo selvfølgelig tilladt :høhø:
Og Mosquito siger at han under ingen omstændigheder vil gå i hendes aflagte tøj :tihi:

Og Brita, du kan jo nok se at staklerne slet ikke har noget i limegrønt :frowning:
De bedste modeller er den pink og den blå, dem hvor der står sweetheart og Masho på, de er nemme at få af og på.
Og Mosquitos cowboy jakke er også god,( den hvor der er gult indvendigt.)
Måske du kan få ideer af de her foto.

Nu må ingen tro at de render rundt med tøj herhjemme, det er KUN når vi går tur og det er koldt, chihuahuaer er nemlig nogle frossenpinde:tihi:
Hilsen Lisbeth

Hvor er de søde :inlove:

ej hvor cute!! :wehuu:

Ej men altså… Hvor er de SKØNNE!! :hjerte: :hjerte:

:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvor er det sødt - normalt bryder jeg mig ikke om at give dyr tøj på - men når det udelukkende er for, at de ikke skal fryse - så er det da bare så fint, at det findes.

Billedet i gangen af deres vintertøj er bare for KÆRT :besvimer::besvimer:

Tænker på, om man ikke kunne strikke noget til dem i ren uld ??

Bare en slags benvarmere med huller i til armene ??

:øhmm:

Hvor er det sødt - normalt bryder jeg mig ikke om at give dyr tøj på - men når det udelukkende er for, at de ikke skal fryse - så er det da bare så fint, at det findes.

Billedet i gangen af deres vintertøj er bare for KÆRT :besvimer::besvimer:

Tænker på, om man ikke kunne strikke noget til dem i ren uld ??

Bare en slags benvarmere med huller i til armene ??

:øhmm:[/quote]

Jeg er absolut heller ikke til at hunde skal have tøj på, men de er virkelig forfrosne.
Jeg syntes nærmest at det er lidt dyrplageri hvis de går med det altid altså,også indendøre.
Vi har heller ikke haft givet dem på endnu, men når det er rigtig koldt så kommer de i brug.

Jeg har for mange, mange år siden strikket til vores gamle hunde, det var nærmest sådan en benvarmer bare.
Jeg har dog i dag fuldstændig opgivet at strikke efter at vi har fået katte, de ville aldrig kunne lade garnet være :høhø:

Ja deres overtøj hænger skam ude i entreen, det er der flere som har grinet af når de kommer på besøg her :tihi:
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;452311]

Jeg er absolut heller ikke til at hunde skal have tøj på, men de er virkelig forfrosne.
Jeg syntes nærmest at det er lidt dyrplageri hvis de går med det altid altså,også indendøre.
Vi har heller ikke haft givet dem på endnu, men når det er rigtig koldt så kommer de i brug.

Jeg har for mange, mange år siden strikket til vores gamle hunde, det var nærmest sådan en benvarmer bare.
Jeg har dog i dag fuldstændig opgivet at strikke efter at vi har fået katte, de ville aldrig kunne lade garnet være :høhø:

Ja deres overtøj hænger skam ude i entreen, det er der flere som har grinet af når de kommer på besøg her :tihi:
Hilsen Lisbeth[/quote]

-surrender-surrender

Lisbeth ??

Det var på ingen måde for at komme med et surt opstød overfor dig, det håber jeg at du ved ??

:hjerte:

Jamen, der er så mange herinde der strikker - så måske er der en der melder sig frivilligt ?

:kryds:

Uld er bare det varmeste, der findes - så måske Brita kan sy noget til dig i uldstof…

:slight_smile:

Se lige hvordan kattene står og mobber dem. -LOL

[quote=Tante Tut;452312]-surrender-surrender

Lisbeth ??

Det var på ingen måde for at komme med et surt opstød overfor dig, det håber jeg at du ved ??

Jamen, der er så mange herinde der strikker - så måske er der en der melder sig frivilligt ?

:kryds:

Uld er bare det varmeste, der findes - så måske Brita kan sy noget til dig i uldstof…

:)[/quote]

Nej det ved jeg bestemt godt Tante Tut, det var bare for at vise at jeg har helt samme mening som dig.
Syntes at det er så synd for de små chihuahuaer mange af de unge piger har, det er tit bare små babyer for dem i stedet for at få lov til at være en rigtig hund.

[quote=Blabl;452314]Se lige hvordan kattene står og mobber dem. -LOL

[/quote]

Ja der ligger en række katte med benene i vejret og holder sig på maven af grin -LOL-LOL

[quote=Coon Danica;452316]Nej det ved jeg bestemt godt Tante Tut, det var bare for at vise at jeg har helt samme mening som dig.
Syntes at det er så synd for de små chihuahuaer mange af de unge piger har, det er tit bare små babyer for dem i stedet for at få lov til at være en rigtig hund.[/quote]

Takker… tænkte bare, at det jeg skrev måske kunne misforstås af dig :):slight_smile:

Vi er helt enige om at tøj KUN gives på for at holde varmen - dyr er ikke påklædningsdukker.

:inlove:

[quote=Blabl;452314]Se lige hvordan kattene står og mobber dem. -LOL

[/quote]

-LOL-LOL-LOL

Det så jeg slet ikke - så kun på hundene…

:wehuu::wehuu:

Lisbeth, du truer bare de frække katte med, at hvis de ikke straks holder op med at mobbe hundene
med deres fine tøj, så får de det selv på.

Så er de nok færdig med at more sig.

:klapper::klapper::klapper::klapper:

Sikke en fin garderobe Bibi og “mus” har. Men jeg kan godt se der mangler noget Limegrønt. SÅ er det da heldigt jeg “faldt” over noget limegrønt fleece den anden dag:tihi:

kattene tænker helt sikkert"fnys"- “så gro da noget pels, så i kan holde varmen” LOL

jeg mangler forresten et par heste dækkener…var det noget …ej gas…den ene har osse frakke på om vinteren, hun er nemlig dansk varmblod og får ikke ponypels om vinteren som den anden gør

[quote=haneben;452497]kattene tænker helt sikkert"fnys"- “så gro da noget pels, så i kan holde varmen” LOL

jeg mangler forresten et par heste dækkener…var det noget …ej gas…den ene har osse frakke på om vinteren, hun er nemlig dansk varmblod og får ikke ponypels om vinteren som den anden gør[/quote]

Ja de mangler noget pels i forhold til kattene, måske jeg skulle gemme lidt når vi reder kattene og så få det klistret på, på en eller anden måde :tihi:

Ja hvis du også vil have dækner til dine heste så bliver Brita altså ikke arbejdsløs lige med det samme.
Men altså, du får ikke det limegrønne stof :høhø: