Hundehvalp?

Man skulle tro vi havde fået en lille hvalp?

Men nææ, sørme om ikke det bare var et Fiebarn :hjerte:

Jeg prøvede også at få en snas video af det, men så ville han hellere over og kysse :inlove:

Er han ved at skifte tænder:?

Nope. Det er overstået for længst. Han er bare… Opfindsom.

Det ligger jo til racen :wink:

Det ligger jo til racen :wink:

:wehuu:
Han er altså bare søøøøøød!

Herhjemme er der bidemærker i nogle af mine bøger - vel at mærke dem jeg underviser efter…

Han er da totalt uskyldig!!! Den så sådan ud da han fandt den… :engel:

Helt normal for en aby. Når jeg kigger bøger på biblioteket finder jeg nogen gange nogen der er billetteret - så ved jeg jeg har haft den:-)

Altså det der stunt behøver man ikke være aby for at udføre :wink:

Altså, han er mester i at SE uskyldig ud. Men nu så jeg ham jo gøre det, såeh…

Lige nu ser han uskyldig ud imens han spiser knækbrødskrummer fra min tallerken :høhø:

Det kan ikke være ham, der har gjort det, for man ser jo ikke skyggen af dårlig samvittighed i hans blik… :tihi:

Ignis var også værre end ham her. Hvis man stak et papir hen til ham og sagde “stempel?” så bed han i det. (Ja det gjorde han selvfølgelig også uden at man sagde noget, men det var jo ikke lige så sjovt)

[QUOTE=FinnFrode;983435]Det kan ikke være ham, der har gjort det, for man ser jo ikke skyggen af dårlig samvittighed i hans blik… :tihi:

[/QUOTE]

Indy beskæftiger sig ikke med begreber som “skyld” og “skam”!

Han er altså skøn :hjerte::hjerte:

Hvor ser han sød og uskyldig ud :inlove:
Mine slaskedukker gør det også :slight_smile:

fniser - sådan ser vores kasser også ud herhjemme

Han ser dejlig uskyldig ud :inlove:

Nemlig!!!
:pote: Leo - skovkat af blodet.

Indy er da bare for dejlig! & får mig absolut ikke væk fra mine tanker om jeg gerne vil bo sammen med en aby en dag :hjerte: :hjerte: :hjerte: