Hunkat til parring

Nu er det jo første gang at jeg har en fertil hankat, og selvom Kurt kun er 10 måneder, så ved han udemærket hvad han skal med damerne :smiley: men mit spørgsmål er så, Kurt har en dejlige hunkat på besøg pt, det er 2 gang hun er, fordi sidste gang, kunne Kurt ikke helt finde ud af det med hvad man skulle gøre, og hunkatten gik ud af løb af hun kom her, men nu er hun her igen, og har været her i noget tid, for hun kom inden hun gik i løbetid.

Sidst hun var her, gik hun selvf i løb samme dag som hun skulle hjem, og hun var MEGET i løb, skreg hele tiden, gned sig op af alt osv.

men denne her gang, hun er i små løb lige nu, og jeg har hørt hende SKRIGE 3 gange nu hvor Kurt har været på hende, og trillede sig bagefter helt vild, men hun er ikke som hun var sidst, hun går ikke og skriger, eller snider sig op af alt, hun stamper når man rører ved hendes hale, og når Kurt lugter til hende, eller snakker, så stamper hun også, og så gør det at jeg bliver lidt i tvivl, om der har været en gennemført parring, selvom hun har skreget, og Kurt har skyndt sig af hende, og hun har rullede rundt…

Men hvorfor er hendes løbetid “mindre” denne gang, end den normal er??

Kan der være gevindst alligevel?

Det er fuldstændig normalt at hunkatten er stille i sin løbetid, når hun går sammen med hankatten. Der er jo ingen grund til at gøre sig til, brøle etc. for hun har jo allerede tiltrukket det hun vil have :slight_smile:
Jeg har to gange haft en hunkat gående permanent sammen med den hankat hun skulle parres med. Aldrig mere, for hunkatten var begge gange i løbetid og blev parret uden jeg nogensinde opdagede det og selvom det var meningen at de skulle parres (og jeg gik og bandede over at hun ikke gik i løbetid) så er det nu irriterende ikke at vide præcis hvornår de skal føde.

Jeg vil nok snarere tro, at der netop har gennemført parringer fordi hun har skreget! Det er helt normalt at hunkatten skriger når hankatten trækker sig ud, der er jo modhager på hans penis, og rulleriet bagefter er også et ret sikkert tegn på at der har været bid :slight_smile:
Så hun er næppe i småløb, men i rigtig meget løbetid!

Jeg tør ikke svare på, om der kan være gevinst eller ej.
Det er nemlig SÅ forskelligt, hvordan hunkatte opførere sig i løb og under parring.

Nogle hunkatte er meget stille, andre viser tydeligt når de er i løb.
Nogle brøler højt når parringen er gennemført … og nogle kan lave en brøle/hvæse-lyd, hvis de afviser hankatten.

Måske ejeren af hunkatten kan fortælle dig, hvordan hun plejer at reagere ved parringer?

[QUOTE=Camischa;616043]Jeg vil nok snarere tro, at der netop har gennemført parringer fordi hun har skreget! Det er helt normalt at hunkatten skriger når hankatten trækker sig ud, der er jo modhager på hans penis, og rulleriet bagefter er også et ret sikkert tegn på at der har været bid :slight_smile:
Så hun er næppe i småløb, men i rigtig meget løbetid![/QUOTE]

Jeg tror også selv at det jeg har hørt er gennemført parringer, men syntes bare det var lidt mærkeligt at hun ikke er på samme måde som sidste gang hun var her, men hun ville vel ikke “skrige” og rulle sig når Kurt er færdig, hvis ikke hun var i løb…??

[QUOTE=Lindvig;616052]Jeg tør ikke svare på, om der kan være gevinst eller ej.
Det er nemlig SÅ forskelligt, hvordan hunkatte opførere sig i løb og under parring.

Nogle hunkatte er meget stille, andre viser tydeligt når de er i løb.
Nogle brøler højt når parringen er gennemført … og nogle kan lave en brøle/hvæse-lyd, hvis de afviser hankatten.

Måske ejeren af hunkatten kan fortælle dig, hvordan hun plejer at reagere ved parringer?[/QUOTE]

Det er hunkattens første parring, så vi ved ikke helt hvordan hun “plejer” at gøre, udover de gang hun har været i løb var der ingen tvivl om at hun var i løb, det som jeg bare er lidt usikker på, er at hun ikke er ligesom hun plejer når hun er i løb, men måske er det for at hun går sammen med Kurt…

Det ser i om 65 dage :wink:

Hun ville ikke lade ham parre sig, hvis ikke hun var i løb - og han ville heller ikke forsøge på det! Erfarne hankatte kan godt ‘voldtage’ uvillige hunkatte, men det er meget sjældent at der forsøges noget som helst med hunkatte, der ikke er i løb, det medfører som oftest at der vanker øretæver!

Min ene hankat parrer alt - om det er i løb eller ej :tihi:

Så håber jeg da, at han går alene …

Vi er ikke i tvivl hvornår Fie og Viggo er færdige, for Viggo lukker simpelthen døren op og går !

Det er en af glæderne ved SNO - de åbner alt!

:slight_smile:

Sidst gik de i hans hankattehus - for at undgå at han gik ind i Elins køkken og strintede. Så der kunne han naturligvis ikke åbne. Da hentede jeg Fie, da de bare lå og sov sammen - de to er meget gode venner, men hva faen -d e har jo også mødtes en million gange - føles det som om!

:slight_smile:

Pøj pøj med det

Han hoppede også på hende lige da hun kom selvom hun ikke var i løb, men det var kun få sek, indtil han fandt ud af at det gad hun slet ikke… og da han lige var begyndt at finde ud af at han var hankat, hoppede han ofte på min hunkastrat, eller prøvede på, for hun blev TOSSET hver gang hehe, sådan noget gider hun slet ikke mere.

[QUOTE=En forhenværende bruger;616042]Det er fuldstændig normalt at hunkatten er stille i sin løbetid, når hun går sammen med hankatten. Der er jo ingen grund til at gøre sig til, brøle etc. for hun har jo allerede tiltrukket det hun vil have :slight_smile:
Jeg har to gange haft en hunkat gående permanent sammen med den hankat hun skulle parres med. Aldrig mere, for hunkatten var begge gange i løbetid og blev parret uden jeg nogensinde opdagede det og selvom det var meningen at de skulle parres (og jeg gik og bandede over at hun ikke gik i løbetid) så er det nu irriterende ikke at vide præcis hvornår de skal føde.[/QUOTE]

jeg må nok sige at hvis det er gennemført parringer som jeg har hørt, som jeg næsten er sikker på det er, så jeg er 99,9 % sikker på at det var første gang i går, jeg var lige gået i seng, og kunne så høre at hunkatten begyndt at stampe ude i gangen på trægulvet, og Kurt snakkede og sang, og så blev der nogenlunde stille, og så SKREG hunkatten, og Kurt kom løbende med et udtryk i hovedet " MOAR DAMEN SKRIGER AF MIG agtig" tror Kurt blev lige så overrasket som jeg gjorde hehe, sådan har hunkatten ikke sagt før, så tror altså det var første rigtige parring der skete der, så vi har da datoen i går at gå ud fra :wink:

Ja det kan godt være svært… vores gik sammen i fem dage, så vi har også en usikkerhedsmargin… Selvom vi har holdt øje, så kan der jo også ske ting og sager om natten:-)

flere dumme spørgsmål fra professeren :ups:

nu har Kurt parret hunkatten i 2 dage, jeg har hørt 4-5 “gennemførte” parringer, men i dag, så gider han hende ikke rigtigt, selvom det nu er hende som går og kalder på ham, og næsten kravler ind under ham :lol: er det for at han har gjort det som han skal, at han så ikke helt gider hende mere??

[QUOTE=Leumica;617044]flere dumme spørgsmål fra professeren :ups:

nu har Kurt parret hunkatten i 2 dage, jeg har hørt 4-5 “gennemførte” parringer, men i dag, så gider han hende ikke rigtigt, selvom det nu er hende som går og kalder på ham, og næsten kravler ind under ham :lol: er det for at han har gjort det som han skal, at han så ikke helt gider hende mere??[/QUOTE]

Ja! Han er bare en rigtig hankat og han gider ikke mere :slight_smile:

Tak, så håber jeg bare at han har fået held af at gøre hende drægtig denne gang, er jo lidt “bekymret” for at det ikke lykkes når det er første gang for ham eller ikke bekymret, mere spændt på om han kan finde ud af det… :slight_smile:

Ellers så prøv igen - han er jo ung

Så må man lade være med at bruge så ung en han, hvis man er så usikker på, om det kan lykkedes :slight_smile:

Det er jo en af de ting man som hankattejer der vælger at sælge parringer må bøvle med.

Mine parringskontrakter tager højde for det - der betales et beløb pr. killing der er levende en uge gammel - der er ikke automatisk ret til omparring går katten tom. Jeg vil have friheden til at kastrere min han når det passer mig.

Når det er sagt, så kunne min knægt på bare 5½ måned sagtens finde ud af den lille juleleg - og der kom killinger ud af “anstrengelserne”.