Hurlumhej i haven

Lige de sidste nye billeder af de to banditter, på en skøn dag udenfor, hvor der var optræk til lidt ballade fra to spirrende vildbasser ! :slight_smile:

Og ja undskyld, der er et par stykker, og jeg har endda prøvet at begrænse mig! :wink:


" Ahahahahahaa ! " siger Garfield…

:wehuu:

Øøøøøøøj nogle smukke missere du har dig der :wehuu:

Og sikke nogle vilde stunts de kan :tihi:

LOOOL rigtig gode billeder :smiley: Friske katte :tihi: Tak for kigget

Som de dog hygger sig, og så smukke de er :iloveyuo:

Sikke nogle fantastiske billeder af nogle smukke katte. Det ser bare så dejligt ud, når de sådan fræser rundt i græsset. :smiley:

Tusind tak for de søde ord ! De er uden tvivl skønne, hele familiens små guldklumper ! :wink: :wehuu:
Og ja det går bestemt ikke stille for sig når de to bliver sluppet løs ! ;D -thumbs

Det kan man da kalde katte med fut i :thumbup:
Dejlige billeder af 2 smukke katte :wehuu:

Rigtig gode billeder

Jeg har osse nydt at se mine katte fjolle ude i haven her på det sidste … det er ikke længere så varmt at de behøver at jagte skyggeområder og der bliver fræset til den store guldmedalje :thumbup:

Herlige billeder af skønne katte:hjerte:

Skønne billeder af ikke mindre skønne misser :wehuu:

Virkelig skønne billeder af et par friske katte. Og stor ros til dig, for at du kommer ned i kattehøjde og tager billederne.

Skønne, skønne billeder af et par rigtige krudt-katter!!! -love -love

dejlige misser - mine syntes også det bedste i verden er at bisse rundt i haven…

super gode fotos også ! Det er så svært at fange katte i leg - godt klaret :smiley:

Dejlige missere - især det med den røde der sætter af på træstammen - flot fanget!!!

Det er godt nok nogle fine billeder! Specielt nr 3 hvor de to katte ligger sådan forskudt af hinanden, det er bare så sødt!!

Der er godt nok gang i de to legekammerater :slight_smile:

Det ser rigtig hyggeligt ud.

Rigtig gode billeder :smiley: De ser ud til at hygge sig rigtig meget :wehuu:

Skønne billeder af to smukke katte med krudt i en vis legemsdel:)
Knus Elin

Hvor er de dejlige, der er da vild gang i dem :D:D
:wehuu: :wehuu::wehuu: