Hurra! Billeder er et must!

I dag fylder verdens mest charmerende Fritzz 1 år. :flag:
Det samme gør hans velopdragne søskende, Brian, Blua, Bela, Bonnie og Kaj.

:tillykke:

Og i dagens anledning må der altså billeder til, ik’å’? Anne, Kamilla og Luise?! Hit, blev der sagt! :høhø:
Hermed dagens fødselsdagsfotos af flotte Fritzz. :inlove:

:puuuuust::tillykke::puuuuust:

Et stort tillykke med fødselsdagen til flotte Fritzz og hans søskende. :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Rags, Caithlin & Bastian

De 3 banditter herhjemme + Gåhjemmis på fløjen :hjerte:

[QUOTE=anne p;1306663]De 3 banditter herhjemme + Gåhjemmis på fløjen :hjerte:

[/QUOTE]

Så smukke, de er blevet. :inlove: Og tjek lige de ørestillinger! :ok:

Stort tillykke til verdens dejligste kuld :tillykke::puuuuust::tillykke::puuuuust:

Blua har travlt med at passe lillesøster, så han har ikke tid til at få taget billeder. Men er et billede der er et par dage gammelt :smiley:

PS. Nogen der kan forklare mig hvordan jeg kan uploade en video direkte fra min telefon?

NOGEN vil ikke fotograferes fordi der er afklapsning af sine børn :rolleyes: Jeg prøver igen om en times tid :smiley:
I mellemtiden… TILLYKKE til brødrene og søstrene :smiley: :flag:

Du kan ikke uploade video til KG. Du kan lægge den på fx Youtube og så indlejre den her på KG ved hjælp af den lille filmstrimmel i værktøjslinjen.

Dagens fødselar i gang med at opdrage på afkommet :smiley:

Far og søn :hjerte: da tøsen havde fattet pointen :tihi:

[QUOTE=Katho;1306680]Stort tillykke til verdens dejligste kuld :tillykke::puuuuust::tillykke::puuuuust:

Blua har travlt med at passe lillesøster, så han har ikke tid til at få taget billeder. Men er et billede der er et par dage gammelt :smiley:

PS. Nogen der kan forklare mig hvordan jeg kan uploade en video direkte fra min telefon?[/QUOTE]

Hvor er han sød som han sidder der og stikker hovedet op bag de andre bamser. :høhø: Tillykke med ham. :wehuu: Sejt at du sådan har sørget for verdens bedste fødselsdagsgave til ham. :inlove:

Blua er gået kold nu, det er hårdt at passe sin lillesøster :zzz:

[QUOTE=DK Sugieh;1306690]
Dagens fødselar i gang med at opdrage på afkommet :smiley:

Far og søn :hjerte: da tøsen havde fattet pointen :tihi:[/QUOTE]

Stort tillykke med det første år til kuldets absolut mest fremmelige teenagedaddy! :flag: :tihi:
Hvor er han altså en skøn og dygtig dreng. :inlove:

Tillykke til alle dejlighederne:hjerte::flag:

Og så fik jeg lige tanken: måske nogen skulle omdøbes til Nåmensåblivdamis:tihi: -det passer vist bedre![QUOTE=anne p;1306663]De 3 banditter herhjemme + Gåhjemmis på fløjen :hjerte:

[/QUOTE]

Når man har fødselsdag og får lækker fødselsdagsmiddag, men er lidt for mageligt anlagt til at komme ned fra kattehylden…

[video=youtube_share;lnlc7pnTODs]Fritzz har fødselsdag - YouTube

(Direkte link til videoen: Fritzz har fødselsdag - YouTube )

Tillykke til hele kuldet :tillykke::puuuuust:

Tillykke med dem alle :slight_smile: