Hurra - SÅ er eksamen overstået

OG bestået [bigloony]

Peterplys og jeg har idag fået vores beviser på at vi er færdiguddannede som NLP/Enneagram practitioners og coaches… hvor føles det bare godt… vi er SÅ glade… SIKKE en masse moduler der endeligt er overståede

Vi forfølger ikke pt en karriere som coaches for vi har udelukkende tænkt os at bruge det som en godt og jordnært værktøj til at blive bedre chefer/ledere i vores (forhåbentligt) voksende firma, men vi har VIRKELIG drømt om det her som personlig selvrealisering og at vi nu er kommet første skridt på vejen har bare gjort os SÅ happy

Masteruddannelse - here we come…

Stort glas “et eller andet hvad i nu er til” til alle kattegale!!

Kæmpe knusere
PP og Miss T

STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT TILLYKKE til jer begge 2… og kan i SÅ komme på kattegale …

I er savnet -græd

Kæmpe stort tillykke til jer begge -love -love -love -love -love -love

Tillykke med den beståede eksamen -thumbs

SÅDAAAAN

Det er bare sååå dejligt at høre… Stort tillykke med det søde… Håber I virkeligt vil sætte et glas rødvin på bordet og NYDE det.

-partytime -partytime -bananer -bravo

Knuuuuus fra mig.

Well begge to. Hvor er det godt. Stort tillykke herfra og go get the Master… Og det er “papiret” jeg mener… FNIS
Henter en portvin eller en Baileys til Troldemor og en Laphroaig Whiskey til mig selv og skåler jeres tillykke sammen…

STORT tillykke til jer begge [bigloony] [bigloony]

Knus

STORT til lykke til jer begge. Hvorfor pokker har jeg ikke kunnet sige mig selv, at I har beskæftiget jer med NLP. Det lyser jo langt væk. Jeg har selv beskæftiget mig med det og har fået ret mange behandlinger. NLP er super godt… når det bliver brugt rigtigt. Det gør altså meget, hvilke tanker vi får stillet ind på - og det synes jeg i hvertfald, at du har været et fantastisk bevis på Regitze. Og sikkert også dig Peter Plys …

-partytime -partytime -partytime

Et rigtig stort tillykke til jer begge -hop

Hvor er det flot. Stort tillykke til jer begge to [smilie=hate-bravo.gif] [smilie=hate-bravo.gif] -weee -storrespekt -bravo [oregonian_bear9.gif] -balloons -ballon -ballon -gruppekram

STORT tillykke til jer begge 2 -bravo -bravo

Skåler lige i Cola for jer [bigloony]

Knus fra os i Esbjerg

Hvor er det bare flot

KÆMPE STORT TILLYKKE til jer begge to [bigloony] -thumbs

kæmpe tillykke, så er det derfor du har været væk, er du godt lige klar over at jeghar sat en efterlysning i gang efter dig ??? -øøøvvvs

var jo blevet helt nervøs !

men rigtig stort kram og det største tillykke jeg kan smide afsted her fra. hvor er det sejt gjort af jer.

Stort tillykke til jer begge 2 -balloons Nu drikker jeg jo hverken vin/øl eller spiritus så jeg “nøjes” med at udsende en skål i cola -skål [bigloony]

-hop

Rigtig hjertelig tillykke

Jeg vil hæve mit glas Moscato D´Asti og drikke jeres skål men altså først i aften. [bigloony] -hop

1000 tak alle sammen [bigloony] både fra mig og PeterPlys

og også tak for den lille efterlysning - det er rigtig dejligt at se når man er ønsket !! -thumbs

vi er meget glade for at eksamen er overstået og gik så godt og glæder os til at være med herinde igen - det bliver så sjovt at gøre endnu mere ved alle vores små ideer til kattegale - både forum og website…

Der kommer snart billeder fra turen - glæd jer - der er nogle gyldne imellem

Knusere og mange kram fra både mig og PP [bigloony]

/Miss T