Hurraaaa....for Bamse ;)

Så er Bamse blevet 1 år gammel, utroligt men sandt :wink: tiden går hurtigt…så her er lidt billeder af ham taget i dag :wink: lidt billedespam…

Tillykke Bamse, jer er altså vild med hans trædepuder.

Tak :wink: hvorfor er du vild med trædepuderne ? er de ikke helt almindelige :slight_smile:

Hvor er han lækker! Tillykke med fødselsdagen, smukke Bamse!

Og jeg er osse helt vild med at han har sorte trædepuder på hvide poter :hjerte: Det ser ud som om han har gået på en stempelpude :smiley: Adelies hvide fødder er lissådan og jeg elsker det!

Guuud…det har jeg da aldrig lagt mærke til før :tihi:

Tillykke med fødselsdagen, skønne, unge Bamse. Hvis jeg en dag får slidt Rags op, sender jeg bud efter dig… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

:flag::flag::flag:

Tillykke din dejlige Bamse - dig bliver jeg aldrig træt af at se på - du er så smuk og lækker

Tillykke med ham :flag:
Han er altså lækker, og jeg er også vild med de sorte trædepuder :hjerte:

Tillykke med ham :flag:
Han er jo en flot dreng, og med en smuk øjenfarve :hjerte:

Tillykke med den dejlige bamse-dreng. Han er virkelig blevet en flot herre.

[QUOTE=FinnFrode;1057966]Tillykke med fødselsdagen, skønne, unge Bamse. Hvis jeg en dag får slidt Rags op, sender jeg bud efter dig… :smiley:

:flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag::fløde1::flag:

Mange hilsener fra
Prinsesse Snehvide af Høje-Taastrup

/QUOTE]

He he…ja du har altid været glad for Bamse :wink: Men ligeså “vild” som Rags er, ligeså doven er Bamse :slight_smile: Så hvis du havde Bamse bare en dag, ville du nok tro, han var syg, ha ha

Smukke Bamse :føzda: til dig :krammegave:

Forsinket tillykke til lækkerbassen :flag:

Jamen, hvis du tror han er for rolig til Snehvide, så er jeg sikker på han bare kan komme herhen og falde til med Nobby :wink:

Forsinkede men stort tillykke herfra os :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1059215]Forsinket tillykke til lækkerbassen :flag:

Jamen, hvis du tror han er for rolig til Snehvide, så er jeg sikker på han bare kan komme herhen og falde til med Nobby ;)[/QUOTE]

Ha ha…jeg tror faktisk de to lidt sløve bananer ville hygge sig fantastisk sammen :wink: