HURRAAAAAH - jeg fik omsider mit stamnavn

-wehu TILLYKKE -wehu

Hvor er det bare super duper overdrævet fedt søde Gitze -love -love

-wehuuHjertelig til lykke -wehuu
med det fine navn Regitze.
Jeg kan godt forstå, at du er glad.

Mange gode hilsner
Mona
P.S. Hvordan har dit smukke misse-dyr det??

Superflot stamnavn-jeg har haft en kat der hed Battlestar :slight_smile:

Ps : rettelse det var Battle Toy :))

Tillykke med stamnavnet :):):slight_smile:

Neej hvor fedt! Til lykke med det coole navn

Kæmpe tillykke!!!

Endelig!! -høhø
Glæder mig til at du en dag kan præsentere os for solsystemet -thumbs

Stort tillykke med stamnavnet :D:D

Tillykke med stamnavnet Og valg af race …det kunne ikke gøres bedre -tihi
Brita

Stort tillykke med stamnavnet og også valg af race -storrespekt

STORT TILLYKKE Regitze -ROCK
-partytime

Nå da da . . . så er der een der skal ud på Pelsmarkedet i nær fremtid . . . TIL LYKKE med navnet -surrender

Vi har stadig et hus til salg med masser af plads til de første 50 MCOer. . . . Racen kommer jo ikke bag på os -tihi

Også et stort tillykke herfra:D

ej hvor godt gitze, jeg er bare lykkelig på dine vejne… glæder mig til at følge dit første kuld… Det var fandme også på tide du fik det :stuck_out_tongue:

KÆMPE TILLYKKE, herfra. -wehuu-wehuu

stort tillykke med det klingene navn lyder godt

glæder mig til at se killinge misser ved de navne om nogle år

Og så bare vent, til du ser dit eget stamnavn på stamtavlen for første gang [cat01.gif]

Det kan man sidde og smile over i laaaang tid-wehuu

[QUOTE=Mona;66772]-wehuuHjertelig til lykke -wehuu
med det fine navn Regitze.
Jeg kan godt forstå, at du er glad.

Mange gode hilsner
Mona
P.S. Hvordan har dit smukke misse-dyr det??[/QUOTE]

Mange tak - er også bare SUPER glad … synes det er et rigtig godt navn der internationalt også klinger godt :slight_smile: PP er også meget glad for det - han mener trods alt at det er bedre end stamnavnet kastraterne :slight_smile:

Lillemissen… tja - det er svært at sige. VI havde gæster igår… han løb ikke sin vej men han var slet ikke den centrum mis han plejer at være. Han blev kælet og hygget men hver gang vi grinede højt eller tabte noget - så løb en rød skygge ind under sofa-bordet…

det er bedre på nogen punkter… men ikke godt endnu :frowning:

[QUOTE=Celina;66810]Kæmpe tillykke!!!

Endelig!! -høhø
Glæder mig til at du en dag kan præsentere os for solsystemet -thumbs[/QUOTE]

tak tak :slight_smile: - jeg glæder mig også SÅ meget… det bliver bare den største drøm der går i opfyldelse… selvfølgelig skal alle rammer være på plads… men der er nu også noget ved forvetningens glæde… jeg er pt ved at designe en købegår til både showvaskede drenge og piger der skal kunne bruges hver dag som hyggegård til katte OG mennesker og hvor der er køligt om sommeren og ikke alt for meget regn og rusk og snedriver om vinteren…

jeg elsker at glæde mig

[QUOTE=kamikaze;66830]Tillykke med stamnavnet Og valg af race …det kunne ikke gøres bedre -tihi
Brita[/QUOTE]

nej vel?? det er nu noget over sådan en kæmpe krammebamse med et “stort” navn… stamnavnet forpligter jo også lidt ifht valg af navne :slight_smile:

[QUOTE=Anika;66925]ej hvor godt gitze, jeg er bare lykkelig på dine vejne… glæder mig til at følge dit første kuld… Det var fandme også på tide du fik det :stuck_out_tongue:

KÆMPE TILLYKKE, herfra. -wehuu-wehuu[/QUOTE]

taaaaaaaaark -wehuu jeg kunne ikke være mere enig… det har også været en lang og sej kamp :slight_smile: det er skide svært at få de navne idag…

[QUOTE=Raggie;66954]Og så bare vent, til du ser dit eget stamnavn på stamtavlen for første gang [cat01.gif]

Det kan man sidde og smile over i laaaang tid-wehuu[/QUOTE]

det gør jeg også… mere end noget andet…

jeg elsker mit job og jeg elsker PP og jeg elsker mit liv… men den dag jeg får min første stamtavle… der er der et håndgribeligt bevis på at min største drøm er gået i opfyldelse :slight_smile:

-kramer til jer alle og mange tak for alle jeres lykønskninger…

skønt at dele sin glæde med jer :slight_smile:

KÆMPE TILLYKKE HVOR ER DET BARE GODT -wehuu

Stort tillykke med det flotte stamnavn :smiley:

STORT TILLYKKE
Hvor må det være dejligt at det endelig lykkes :smiley:

-hop Jeg glæder mig rigtig meget til at se de første killinger fra dig -høhø -høhø