Huset for enden af rækken - “renoveringsdagbog”

Jeg er altså nødt til at spørge, hvordan i alverden tænder du emhætten? :gruble:

Med hensyn til Jysk plisségardiner, så er jeg nødt til at sige at du får hvad du betaler for, desværre.

Vi købte plissé til stuen, og vi kunne simpelthen ikke hive dem op, uden at de krøllede helt sammen, fordi plisséen slet ikke virkede, hvis du forstår hvad jeg mener? Gardinet foldede ikke i folderne som var beregnet til det, men alle mulige andre steders, så det bare var et stort krøllet rod :frowning:

min søn har købt plisségardiner i Harald nyborg til fornuftig pris og de virker :slight_smile:

via kogepladen eller med fjernbetjening :slight_smile:

og ja - selvfølgelig får man det, man betaler for mht gardiner, som med så meget andet jo :slight_smile: Derfor vil jeg også gerne have sparet op til rigtig gardinmands-gardiner, men det er ikke lige i det her “budgetår” jeg har midlerne til det :ups:

2 Synes om

Det kan jeg godt forstå :slight_smile:

Men du kan få rullegardiner til ca. samme pris i IKEA, som kan rulle op og ned :smiley:

Vi har købt dem som hedder Fridans, som har den bonus at det er mørklægning :slight_smile: De starter på 119,- kr. stykket og det dyreste koster 279,- kr. og så kan de, som en anden nævnte, skæres til i bredden :slight_smile:

1 Synes om

Efter at have fået knap to timer til en Ikea i bil, så er Ikea ikke altid den direkte løsning for mig :ups: og rullegardiner … det er jo en smagssag, men jeg er bare slet slet ikke til rullegardiner :ups:

Vi har netop købt nye mørklægningsrullegardiner til stuen, hvor vi købte hos Uniggardin. Det var til ok penge og fin kvalitet :slight_smile:

Vi har netop købt nye mørklægningsrullegardiner til stuen, hvor vi købte hos Uniggardin. Det var til ok penge og fin kvalitet :slight_smile:

Jeg leder efter ikke for dyre plissegardiner til stuen for kattene kan nå dem fra træet… IKEA har nogen vi overvejer :slight_smile:

Men de har desværre trukket deres nye smarte med motor tilbage fordi der var en fejl med noget firmware :confused: rygterne siger de kommer tilbage til august :slight_smile:

Rune, vi skal ikke have gardiner for en halv million!

Gå ud og sæt dig i den nye bil :venter:

3 Synes om

Jow Lykke, det skal vi siger Rune, de kommer med sådan en smart tecnodimmer (ok det siger Rune så nok ikke…) de gardiner er vi bare nødt til at have :wink::joy::joy:

Han har fået sin bil, vil han nu også have nye gardiner?? :venter: :tihi:

Dagens eneste Update på huset …
vi mangler at hente køleskab og gøre rent - så er vi færdig!!! :smiley:
Så jeg har planlagt rengøring i morgen, hvor jeg alligevel er alene hjemme :stuck_out_tongue:

8 Synes om

Har I fået listen allerede?

Nej - men den den forhindrer mig ikke i at flytte :stuck_out_tongue:
Og lige tæller jeg flytte ind-forhindringer :wink:

3 Synes om

Simpelthen bare fantastisk at følge med i dit projekt og hold da op du/i har knoklet derud af og med et virkelig flot resultat​:relaxed: Må være fantastisk følelse og sej far du har :muscle: undskyld mit sprog, men det er fandeme flot flot flot :heart_eyes: stort tillykke med din snarlige indflytning :dancer::man_dancing:t3:

3 Synes om

Ah, det kunne jo bare være, at I havde været mega heldige :slight_smile:

Men hvor er det fedt!

Undskyld Pia. Jeg hijacker lige din tråd :innocent: Eva må jeg være fræk at spørge hvad I har betalt for dem - evt i en pb? :slight_smile: Mit kommende stuevindue er lidt som jeres, dog ikke med den højde, I har. Jeg overvejer at investere i ordentlige gardiner fra start, men synes det er ret pebret. Fik I montering med i pris, eller har I selv hængt op?

1 Synes om

Vi har selv hængt op, og det var rigtig nemt :slight_smile: hvis du lige sender mig din mail i en pb, så kan jeg lige videresende ordrebekræftelsen, så kan du se hvad vi har givet for hvad :slight_smile:
De sender i øvrigt gratis stofprøver ud, så det benyttede vi os af.

1 Synes om