Husets bedste cremebolle

er på vej til at blive voksen :smiley:

Idag fylder Sander 2 år og bortset fra, at jeg godt vil have lidt sul tilbage på ham, synes jeg, han bliver kønnere og kønnere med alderen :wehuu::wehuu::wehuu:

Her ses han i en varm omfavnelse med kæresten :smiley:

Fødselsdagsmenuen har bestået af tre portionsposer Sheba til deling med Guinness :thumbup:

:hjerte::hjerte:Vel er han lækker lækker lækker, og han bliver sikkert også endnu mere lækker med alderen :wehuu::wehuu: “kæresten” ser nu også lækker ud :inlove::hjerte:

Øhhh ser først nu at cremebollen har fødselsdag… :tihi::ups: :flag::flag: Tillykke Sander - håber du er blevet meget forkælet i dag :flag::flag:

Tillykke til den smukke misling. -wehuu -balloons -balloons

Tillykke til den smukke dreng :wehuu: De er begge to fiiiine. :slight_smile:

Åh…fylder den smukke dreng år idag…STOOORT tillykke til en så dejlig dreng :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Også stort tillykke herfra til din smukke dreng :flag:

:flag: :flag: Hjertelig til lykke Sander med fødselsdagen :flag: :flag:

Tak for et af de smukkeste billeder - jeg længe har set.

Tillykke til den smukke dreng :flag::flag::flag:
Dejligt billede :thumbup:

:flag: Tillykke med i går :flag:

tillykke :flag:

:flag: Tillykke smukke dreng :flag:

Tillykke med dejlige Sander! Altså Mette ,- han ser ikke tynd ud:høhø:,- man skal jo kunne se musklerne:)

Knuser fra Cats og Conni

Det kunne man også, dengang han vejede 1 kg mere end han gør nu og hvor han var tæt på småbuttet :slight_smile: Han er blevet lige tynd nok, så den gyldne middelvej med en vægtøgning på omkring 500 gram vil være fint med mig :slight_smile: