Husk sommertid 2012!

Husk at det er natten mellem lørdag og søndag (24. og 25. marts) at urene skal stilles en time frem :slight_smile:

Har taget lidt forskud på sommertiden, for jeg har taget havemøblerne frem.

Skal nok huske det…!!
Desværre betyder det, at jeg får sovet 1 time mindre mellem to laaaaange arbejdsdage! :thumbdown:

Og det er lavet så fjollet, at jeg skal arbejde nat, når vi igen går til vintertid…dvs. arbejde 14 timer!!! istedet for 13 :yikes:

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa - juuuuuuuuuuubbiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :smiley: SOMMERTID :D:D :smiley: :smiley: :smiley:

Øv er det nu igen… Jeg hader det skifteri, de første år generede det mig ikke, men de sidste par år har jeg været helt baldret af det. Nå, jeg har i det mindste fri i den weekend så jeg kan få sovet den time længere… eller kortere… eller hvad det nu er…

Men det er da rart at det er lyst om aftenen :slight_smile:

Huskede du at stille uret frem så?

Det er lidt sjovt som vi tager imod sommertiden. Når søndagen er ovre og jeg har jublet over der først er mørkt over 8 så tænker jeg ikke mere over det udover jeg syntes det er fedt dagene bliver lysere og lysere. Jeg er overbevist om mine dyr deler min glæde. Tager jeg et kig ud i haven OG drivhuset ligger der med garanti en masse mis. Nå ja…haven er jo også stadig spændende for den dumme muldvarp der har gravet sig ind under indhegningen er stadig i live. Sidst jeg kiggede til dem i haven sad Mandalay og sønnemand (Ranya) og holdt vagt. Jeg har en fornemmelse af de har en nummer i kø’en-ordning så der altid er en eller flere der holder vagt. At mulle ind til nu er sluppet med livet i behold går over min fatteevne

Jeg er også så heldig at have arbejdsweekend:D

Så er det jo skønt at være nattevagt:høhø:

OT:et gammelt råd mod muldvarp,grav et stykke sild ned i dens gange,de skulle ikke kunne fordrage lugten:uha:

Tine

Så får jeg sovet en time mindre :uha:

Det går da aldrig godt :tihi:

Årh, og jeg skal møde søndag. Dog heldigvis først kl 14.

Så kommer jeg forhåbentlig ikke for sent :slight_smile:

Tak for rådet…sild i skuddet… og mine dyr graver nok mulle op istedet

. o O Jubii - så sover misserne lige til klokken halvseks i stedet for til halvfem.
. o O I hvert fald de første par dage, indtil de har luret den nye rytme… :smiley:

Jeg elsker sommertid, dejligt at det er den time længere lyst om aftenen.:slight_smile:
Meeeen…jeg er IKKE glad for at de snupper den time fra weekenden:grrrierdumme:

Jeg står jo tidligt op, så synes altid det er ærgerligt, at det så er mørkt igen om morgenen :frowning:

Ja, jeg er også tidligt oppe…men der var ikke lang tid før det er tidligt lyst igen :slight_smile:

Nej, det har du nok ret i :slight_smile: Nogle uger, så hjælper det nok på det - elsker bare når det er lyst tidligt om morgenen, det gør det meget nemmere at komme ud af fjerene :tihi:

Ja helt enig…det er faktisk skønt at komme tidligt op når det er lyst og solen skinner :slight_smile:
Ellers er der ikke meget ved det…altså sådan en kold og mørk vinterdag :frowning:

Jeg syntes altid, jeg bliver overrasket over hvor hurtigt, den time om morgen er indhentet igen
Og det er nemlig dejligt med lyst lææænge om aftenen.
Så får vi vel lyst til kl 20 …eller ??

Lige nu går solen ned omkring 18.30.

Gad vide om Inca også forstår at vi skifter til sommertid :?
Hun vækker mig altid ved 4-tiden med et potedask på min næse (render faktisk rundt med et par kradsemærker på næsen pt.)

Hvis hun ikke registrerer det, så når jeg at stå op, inden hun vågner :tihi: