Husk vi kan sove længe i morgen :-)

Er det ikke i nat vi skal stille urene tilbage ? …Hold da op, så kan vi sove længe i morgen, hvis altså bare misserne ikke vækker os til sædvanlig tid :smiley:

Jo, det er i nat :smiley:

Tør næsten ikke prale med at jeg har en kat der står op når JEG står op… :thumbup::tihi:

Medmindre hun synes det er umenneskelig tidligt, for så blir hun liggende :rock:

Lige netop den tilføjelse er meget passende :smiley: Jeg tvivler på, jeg får lov at sove specielt længe, medmindre jeg går i seng igen, når jeg har gjort, hvad jeg får besked på :rock:

Tvivler også på at jeg får lov til at sove længere, men det er nu ikke misserne der er skyld i det …

Min bande sover til når jeg vågner. Eller jeg bemærker i hvert fald ikke, at de er vågne før. Jeg får heldigvis lov til at sove. :slight_smile:

:prut: - næh, det betyder at man skal være en time mere på arbejde i nat… Og eftersom der er fuldt hus, så bliver det næppe noget med at sidde og hænge foran flimmerkassen den time, hvor tiden står stille - nej det bliver bare en times ekstra knoklen rundt i baren…! Nå, men det er vel også til at overleve - sov godt til dem, der kan :slight_smile:
VH
Susanne

[quote=Susanne W;480106]:prut: - næh, det betyder at man skal være en time mere på arbejde i nat… Og eftersom der er fuldt hus, så bliver det næppe noget med at sidde og hænge foran flimmerkassen den time, hvor tiden står stille - nej det bliver bare en times ekstra knoklen rundt i baren…! Nå, men det er vel også til at overleve - sov godt til dem, der kan :slight_smile:
VH
Susanne[/quote]

:slight_smile: Tak Susanne …og go’ vagt :slight_smile:

Jeg skal på arbejde, så jeg tager lige 13 timer i stedet for 12…:S

Ja, jeg skal også arbejde.
Det bliver 14 timer istedet for 13 :ked::ked::ked:

Som om 13 timers natarbejde ikke er slemt nok!!

Hvor jeg glæder mig til at feriehunden skal hjem igen, så man kan få lov, at få mere end 1 times sammenhængende søvn.
Men det er ikke nemt, at sove om dagen, når man kun er 1 år og sprængfyldt med energi.

Det skal nok lige passe at jeg glemmer at stille uret inden jeg falder i søvn i aften :tihi:
Ja så kommer jeg jo bare på arbejde en time for tidligt - who cares :tihi:

Jeg skal nok tænke på jer mens jeg sover :slight_smile:

:venter: Jamen tak skal du have

:klapper:

Sove længe? Nahaj, der er en fed lille huskat, der nok skal få vækket sin mor, koste hvad det vil! Hvis hun er sulten, så kender hun 358 måder at være irriterende på :argh:

Jeg har sagt til Bianca at vi kan putte lidt længer i morgen :slight_smile:

Men siden hvornår er hun begyndt at høre efter hvad man siger…:tihi: