Huskatte børnene

Tænkte jeg lige ville vise mine skønne misse børn frem :inlove:
hvis jeg kunne beholde dem alle havde jeg gjort det de er simpelthen for dejlige alle sammen :smelter:

Nuiii hvor er de da bare nuser alle 4 :hjerte:
Men især den sidste nårh hvor er h*n bare søøøøød :inlove:

De er alle pige børn :smiley:
Ja hun er bedårende :hjerte: Den lille skønhed bliver også her hos os :inlove:

Nårh…hvor er de bare nuttede :wehuu:

Øj, hvor er de dog lækre :hjerte:

Har du tjek på om de hvide er hørerne ??

Ja det har jeg der er desværre en af dem der er døv :frowning:
men jeg har selv en kastrat på 3 år som er døv og ham ville jeg ikke være foruden:hjerte:

[QUOTE=Sidsel-Shelby;619092]Ja det har jeg der er desværre en af dem der er døv :frowning:
men jeg har selv en kastrat på 3 år som er døv og ham ville jeg ikke være foruden:hjerte:[/QUOTE]

Okay - super du allerede har tjek på det :slight_smile:

Det er jo vigtig for nye ejer at vide :slight_smile:

Jeg har os selv haft en døv kat, og det var da den mest fantastiske kat :hjerte:

Det er det nemlig men hun kommer til nogle rigtige søde mennesker sammen med hendes ene søster
hvor de har en indhegnet løbe gård :slight_smile: så det er bare perfekt

[QUOTE=Sidsel-Shelby;619097]Det er det nemlig men hun kommer til nogle rigtige søde mennesker sammen med hendes ene søster
hvor de har en indhegnet løbe gård :slight_smile: så det er bare perfekt[/QUOTE]

Ja, så kan det da ikke være mere perfekt - Skønt :slight_smile:

Nej, hvor er de blevet store og dejlige. :hjerte:
Og jeg bliver så glad over at høre, at du har skaffet den døve et sikkert hjem sammen med sin søster. :slight_smile:

[QUOTE=FinnFrode;619186]Nej, hvor er de blevet store og dejlige. :hjerte:
Og jeg bliver så glad over at høre, at du har skaffet den døve et sikkert hjem sammen med sin søster. :)[/QUOTE]

Ja det er dejlige, mine killinger skal kun have det bedste :slight_smile: og kan selv huske hvor ærgerlig over jeg ikke fik muligheden for at få en af min døve kats søskende det havde nok været noget nemmere og mere trygt for ham den gang men vidste ikke han var døv før efter noget tid… :frowning:

Det skal lige siges at faren til mine killinger er min anden hvide hankat som er fuldt hørende

De er smukke!

Er det stamtavlekatte, eller huskatte?

[QUOTE=Bamse;619749]De er smukke!

Er det stamtavlekatte, eller huskatte?[/QUOTE]

Tak :slight_smile: det er huskatte .

Hold da op hvor er de smukke!

Ja dem har vi været heldig med :slight_smile:

I den grad da!
Jeg håber Missebarnet kan lave lige så smukke børn :slight_smile:

[QUOTE=PiaR;619768]I den grad da!
Jeg håber Missebarnet kan lave lige så smukke børn :)[/QUOTE]

Mon ikke hun er jo Gude smuk :slight_smile: