Husker du Gasolin?

Jeg sad lige og fik et af mine gamledage-trip og fandt min yndlingssang af Gasolin - og det er:

[nomedia=“- YouTube”]YouTube- Gasolin’ - Perron Garde Nord[/nomedia]

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Jooo jeg husker Gasolin ganske udemærket :høhø:

Jeg har en mand der jævnlig kigger på deres DVD eller er det et gammelt videobånd med deres historie :tihi:

Gasolin betyder noget helt specielt for mig. Det var netop til tonerne af et Gasolin nummer jeg blev forelsket i min søns far! :slight_smile:

Han sad og hørte…Åhhh at være en høne…

Knus Gitte

gasolin var bare guder dengang og rent musikalsk var de bare toppen af rocken her i danmark, ærgeligt de gik i opløsning, men de har da spillet lidt sammen et par gange siden da.
og den gode kim larsen er nok en af landets absolutte bedste sangskrivere og entertainer

det her er bare et af mine favoritnumre med gasserne

[nomedia=“- YouTube”]YouTube- Gasolin - Masser Af Succes[/nomedia]

Neeej ikke rigtigt.

De har aldrig været noget for mig.
Jeg har en helt anden musiksmag.

For mig skal det være rock eller klassisk…:wehuu:

Jeg har aldrig været til Gasolin - Kim Larsens stemme er rædselsfuld og sangenes tekster som regel fjollede.

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Gasolin var rigtig fremme da jeg var teenager. Jeg kan se mit værelse for mig og min røde gramofon hvor pladerne suste rundt på mens vi skrålede med. :slight_smile:

Jeg husker pludselig også naboens søn som var forelsket i min veninde og som kom for at låne plader af mig -what

Tak Gitte, det får virkelig minderne til at vælte frem selvom jeg jo høre dem stadig :tihi:

Gasolin var vel dansk fed rock :slight_smile: det syntes jeg da…
mine gamle favo er bachman turner overdrive - Creedence Clearwater Revival - ikke at forglemme Barry White, Donna summer men jeg var også ung i 70erne…havde/har nok en lidt speciel musiksmag, kan også lide classisk og operette…

[quote=Gidahmir;365248]Jeg sad lige og fik et af mine gamledage-trip og fandt min yndlingssang af Gasolin - og det er:

YouTube- Gasolin’ - Perron Garde Nord

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/quote]
Absolut også et af mine yndlingsnumre med Gasolin.
Tak for den :slight_smile:

Hi Hi - jeg har det på lige nøjagtig samme måde :tihi: Pyhha…hvor er det længe siden jeg var 19 år gammel og nyforelsket. Og ganske undeligt så ringede min søns far lige netop. Hvor pudsigt :slight_smile:

Knus Gitte

Gitte, tak…ja jeg bliver helt høj når jeg hører alle de gamle slagere, der hænger en del minder ved dem alle sammen :slight_smile:

Jo, har altid været vild med Gasolin og den skønne Kim Larsen.
Da min datter var lille var hun også vild med Kim Larsen, ham skulle hun giftes med når hun blev stor sagde hun, han var så pæn syntes hun også hi hi
Hilsen Lisbeth

[quote=Coon Danica;365372]Jo, har altid været vild med Gasolin og den skønne Kim Larsen.
Da min datter var lille var hun også vild med Kim Larsen, ham skulle hun giftes med når hun blev stor sagde hun, han var så pæn syntes hun også hi hi
Hilsen Lisbeth[/quote]

Åh Gud - hun har da forhåbentlig fået bedre smag?

-what-what-what-what

[quote=Eva;365381]Åh Gud - hun har da forhåbentlig fået bedre smag?

-what-what-what-what[/quote]

Jeg kan trøste dig med Eva…

Det blev ikke Kim Larsen. :stuck_out_tongue:

Jeg har aldrig været fan af Gasolin, men vi hørte dem da, da jeg voksede op, så jeg kan godt blive lidt nostalgisk over deres numre. Og der er absolut nogle perler imellem :slight_smile:

Da Gasolin filmen kom for nogle år siden, så jeg den i biografen og den er virkelig god, lun og hjertevarm :hjerte: Den kan bestemt anbefales :ok: Også selvom man ikke er den store fan :wink:

Ikke meget af det, Kim Larsen har lavet sidenhen, falder i min smag.

[quote=Eva;365381]Åh Gud - hun har da forhåbentlig fået bedre smag?

-what-what-what-what[/quote]

Ja hun har fået sig en rigtig flot fyr:)
Hun blev så sur når vi sagde at Kim Larsen var grim, det var han bestemt ikke mente hun :tihi:

[quote=Coon Danica;365400]Ja hun har fået sig en rigtig flot fyr:)
Hun blev så sur når vi sagde at Kim Larsen var grim, det var han bestemt ikke mente hun :tihi:[/quote]

Min søster var også vild med ham - jeg fattede det ikke!

:tihi::tihi::tihi::tihi:

Kim Larsen, jeg er helt vild med hans musik især efter en øl eller to :slight_smile:

Da jeg var lille overspillede min venindes far altid hans musik så jeg kunne få det på bånd.

Jeg kan særlig godt lide: De smukke unge mennesker, da den minder mig om en masse dejlige timer i Sydney, hvor jeg boede hos en dansk familie.

[quote=Eva;365458]Min søster var også vild med ham - jeg fattede det ikke!

:tihi::tihi::tihi::tihi:[/quote]

Jeg er vild med hans sange, men ikke hans udseende :tihi:

[quote=Gitte Pedersen;365463]Kim Larsen, jeg er helt vild med hans musik især efter en øl eller to :slight_smile:

Da jeg var lille overspillede min venindes far altid hans musik så jeg kunne få det på bånd.

Jeg kan særlig godt lide: De smukke unge mennesker, da den minder mig om en masse dejlige timer i Sydney, hvor jeg boede hos en dansk familie.[/quote]

Ja De smukke unge mennesker var god.
Papirklip og Jutlandia og Rita var en af mine favoritter.