Hvad byder man uventede gæster på?

En næsedytten selvfølgelig, men det nåede jeg ikke at få et billede af. Ingen af misserne sagde noget og det gjorde hunden heller ikke. Der var kun en gensidig nysgerrighed :slight_smile:

Da hundens ejer så kom løbende for at hente den gav hunden sig til at gø. Det forskrækkede Charlie, men Nunuu sad blot nysgerrig og kiggede på. Den kat må altså have en selvtillid der siger spar to til alt :rock:

Herlige billeder af skønne dyr :iloveyou:

Nå, jeg ville ellers forslå et “Aiiiyyhuuu- mrmmmm- yaouuuooRmmmm”’. For det siger baggårdskattene i min baggård til ubudne gæster. :høhø: :cool2:

Hvor er dine søde. :smelter:

Hvor er de søde :hjerte::hjerte:
De ligner da et par rigtige vagthunde de to :tihi:

Tja… der er jo ingen grund til at lade sig forskrække af sådan en lille “jordmide” :smiley:

Selvtilliden er i orden må man sige :smiley:

Hvad kan man sige andet end “persere er skønne”! Og stærke med selvtilliden i orden. Det er altså en pragt-race :slight_smile:

Mine ville helt sikkert have givet et hak i tuden:yikes: - godt Charlie og Nunuu er så velopdragne:)

Hvor er de søde…kattene altså :slight_smile:

Det var hunden skam også. Den er kun 8 mdr gammel og vidste åbenbart ikke at katte normalt spiser hunde til aftensmad :høhø:

Jeg stod faktisk og ventede på det for den havde snuden så langt inde mellem tremmerne som den kunne, men istedet valgte Nunuu så at næsenusse med den, det så virkelig sødt ud :inlove:

Privat vagt-værn - fornemt :smiley:

Hvor er Nunuu altså fin med den sorte hale

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;923031]Privat vagt-værn - fornemt :smiley:

Hvor er Nunuu altså fin med den sorte hale

:)[/QUOTE]

Ja HA HA

Jamen du har jo mødt ham IRL og set at han ikke kun er hvid og sort men har en tendens til brune skjolder :høhø:

Ejj hvor hyggeligt!! Er det bare sådan et alm. lille havehegn der kan holde dem inde?

[QUOTE=birtheras;923037]Ja HA HA

Jamen du har jo mødt ham IRL og set at han ikke kun er hvid og sort men har en tendens til brune skjolder :høhø:[/QUOTE]

Ja, herligt møde med to de charmetrolde og deres skønne ‘mor’

:slight_smile:

De er jo sikre bag hegnet :slight_smile:

Jeg har fjernet højt græs ude foran mit hegn i dag, så pludselig stod Cover også face-to-face med en hun - øj, hvor hun fik tyk hale :tihi:

Ja det er lavet som havelåge for at de kan gå rundt på terrassen uden snor. De ved ikke at de sagtens kan hoppe over og har heller ikke forsøgt når de har set fugle eller ander katte på den anden side.

Det er bare et par Cool Cats… :smiley: