Hvad dælen er det her?

Min søn som passer kattene, ville lige klippe deres kløer, men fandt så denne meget underlige negl/klo…han siger det ser ud som om den er dobbelt?:surrender1:

Liam har ikke ondt og trak heller ikke poten til sig da han rørte den (og klippede de andre)

Håber jeg kan finde ud af at indsætte et billede og at i kan se hvad det mon er…og hvad der skal gøres ved det:gruble::gruble::gruble:

:mad:ÆV, jeg kan ikke indsætte et billede:mad:

Kloskæl - en perfekt afstøbning af kloen kan de være - men de er hule

Okay, jamen hvad gør jeg ved det, Lis…han siger også den virker tyk og hul.

Eller skiller han sig selv af med den, når han får kradset igennem??

Det har jeg sgu aldrig oplevet før, og jeg har ellers altid haft katte…

Dem får Gucci også… vi kan bare tage lige stå stille ved og trække dem af, hvis ikke de falder af af sig selv… vi gør det kun hvis den hænger løst så hun sidder og spjætter med poten :slight_smile:

Jeg ser dem også jævnligt - og også fortykkede negle. Det plejer at rette sig af sig selv.

(For resten - dejligt at se dig. Er det ikke en evighed siden?)

Tak, det luner at høre…troede lige det var en infektion eller en knust klo/negl.

[QUOTE=Ann R;941549]Jeg ser dem også jævnligt - og også fortykkede negle. Det plejer at rette sig af sig selv.

(For resten - dejligt at se dig. Er det ikke en evighed siden?)[/QUOTE]Jo, jeg har ikke været på i længere tid pga arbejde i Sverige.

Men jeg har kigget med fra sidelinjen når jeg har haft lidt tid. Men er først nu begyndt at deltage lidt mere.

Ork dem finder jeg rundt omkring :slight_smile:

[QUOTE=Helene;942273]Jo, jeg har ikke været på i længere tid pga arbejde i Sverige.

Men jeg har kigget med fra sidelinjen når jeg har haft lidt tid. Men er først nu begyndt at deltage lidt mere.[/QUOTE]

Herligt. :ok: Jeg savner at høre om dine børns spisevaner og sådan noget ;):slem:

Se omkring kradsetræet - der ligger garanteret masser af kloskæl :slight_smile: Det er helt normalt :slight_smile:

Så FY Ann R!!!:tihi:

Jeg har aldrig fundet nogle kloskæl:gruble: