Hvad de katte ikke finder på!

Ja, dette er en tråd om de underlige ting katte finder på [smilie=hate-tunz.gif]
Min Mufti har en idé om at plastikposer er det dejligste i Verden. Han elsker dem! -høhø De er så dejlige, at hvis der ligger en på gulvet, så er det MEGET bedre at sove dér end på direkte på gulvet. Lænestolen er heller ikke god nok uden en pose -fin

Nå ja, så er der ideen om at jeg ALTID har brug for selskab… Så han er næsten altid i hælene på mig, eller i det mindste er jeg indenfor hans synsvinkel. Desuden er alt jeg giver ham spiseligt - hvilket er meget godt når han skal have sine antibiotika-piller! Ingen problemer i at hugge dem i sig, når jeg giver dem - Meget dygtig kat! -weee

Hvad laver jeres katte af mærkelige ting?

Hihiii her er lykken også bare plastikposer, men endnu mere: At samle alle bløde bolde og putte dem ned i fars sko -hæhæ Og så ellers at gnaske i mit hår når jeg prøver på at sove -høhø

her i huset er alt bedre end direkte på gulvet, det er ligegyldigt om det er plastikposer, papir, vasketøj eller en børnebog -høhø

der er heller ikke et bedre stykke legetøj end papiret fra en flødekaramel, og når de er serveret står kattene og tigger ved børnene, ikke for at få slikket men PAPIRET [smilie=hate-tunz.gif]

Skønt han lige er fodret, kan rottweiler godt gå på jagt efter mad på køkkenbordet, og nu er han også begyndt at skubbe mad ned til hunden -høhø

Ellers laver han ikke så mange underlgie ting XD

plastikposer er et hit her. og hulk elske at patte på zalsa, fange fødder og lige og drille far med tastaturet når han spiller com.

zalsa vil altid putte når man ikke har tid (desværre, vil jo gerne putte med hende) og så er hun meget morsyg. om natten kan hun stå foran mit hoved og miave indtil at jeg gør plads til hende ved siden af mit hoved. og så skal hun helst ligge numsen i hovedet på en. syntes jeg dog ikke er så lækkert. [bigloony] så væk med den igen.

Her i huset ignorere Charlie at jeg spiser flødekarameller…men når jeg så går til computeren kommer han valsende med …hvad tror i…flødekarameller…NEJ tomt karamel papir… -græd

Plastik poser kan også her bringe lykke, men vi fjerner dem da vi har oplevet at det kan gå knap så godt -what

Papir fra bolsjer og karameller -høhø Jep den kender vi også, og så den klassiske for lille papkasse, som de absolut godt kan være i -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi -tihi

Vi nikker også genkendenende til den der med plasticposer. -uha

Derudover er min Tjalfe en rigtig godt støtte, når jeg læser til eksamen, han kan slet ikke få nok af mine bøger, det eneste problem er, at han skygger en del for teksten. -kat2
Derudover elsker de mit tastetur når jeg sidder ved computeren, og det sker også at de snakker med på MSN, men det er nu meget hyggeligt. -engel

Her er det Camaro og Tiger der ææælsker karamelpapir og Camaro har så udvidet det til at jeg skal kaste, så henter han det [bigloony]
Aristo er madtyven og kan han slippe af med det, snupper han kød når jeg tilbereder min mad, dvs han stiller sig på bagbenene og holder fast i køkkenlågen med det ene forben og fejer så køkkenbordet med det andet, hæhæ den bandit. -love -love

Uha har jo skrevet en hel bog om mine kattes påfund… (ikke udgivet endnu:-))
Her er et udvalg (der er mange flere:-))

Nanoq halter hvis han ikke får opmærksomhed.
Tara spinger op på ryggen og gæster og slukker lyset for folk, der sidder på toilettet.
Nemo møder mig i døren sammen med hunden og logrer som hunden.

Og ja jeg kunne blive ved:-)

De er kilde til evig morskab. Latter forlænger livet, derfor forlænger katte vores liv:-)

Chili stiller sig ofte i brusekabinen og banker på slangen, hun har nemlig fundet ud af at der så kommer nogle dråber ned på hende som hun så kan slikke i sig.

Ziza hopper tit op på toiletbrættet efter vi har “lavet” og graver til for os - skøre skønne tøs.

Hehe -xxrotflmao
Hvor er det altså dejligt med sådan nogle historier! Mufti mener også at det er vigtigt at hoppe op på brættet så snart vi har rejst os og kigger når vi skyller ud. Så bliver han siddende og glor derned: “Hvad blev der af papiret? Det er jo MIT legetøj!!!”
Han er begyndt, nu hvor jeg læser til eksamen og har mere travlt end normalt, at indsmigre sig på den mest nuttede måde… Sødt miauw’ende kommer han gående imod mig mens han gnider sig op af alting, mens halen næsten slår knuder på sig selv. Så sætter han sig helt stille ved mine fødder og kigger på mig til jeg løfter ham op -forelsket Så føler mn at katten er meget glad for én -love