Hvad der kom ind af brevsprækken (pakke fra ZooPlus)

Her forleden dag gjorde jeg mit første køb på ZooPlus’ tyske udgave. Normalt har jeg bare brugt danske hjemmesider, da jeg har været lidt utryg ved udenlandske hjemmesider, men efter at have læst, at mange af Jer herinde anvender hjemmesiden, gav jeg det en chance. Generelt set har jeg været tilfreds med både bestilling, betaling og modtagelse af varen, så jeg vil helt klart bruge ZooPlus igen. :thumbup:

Så der blev indkøbt et styks Pet Cargo Cabrio, så jeg har et mere ideel transportbur end den standard-type, jeg har i forvejen, hvor Maine Coonen ligner én, der er blevet klemt ind i kassen.

[LEFT]
[/LEFT]
Indtil videre synes jeg, at systemet er ganske smart, også når transportburet indeholder enten en lille huskat eller en større Maine Coon. Jeg er især glad for de medfølgende madskåle, udluftningsmulighederne, måden lågen åbnes og lukkes på og den brede hank/håndtaget øverst på kassen, som gør det nemmere at få en sele igennem.

Er der andre herinde der har sådan en model, og vil dele deres erfaringer eller fif? Er der fx nogen der ved om det er muligt at montere hjul på kassen?

Vi har en, men bruger den kun til killinger. Jeg tør altså ikke stoppe en af vores voksne katte i den, er lidt bange for ikke at kunne få dem ud igen -what Men jeg har nu heller ikke forsøgt mig, synes den er lidt bette…

Men til killinger er den i al fald suveræn, netop fordi man kan åbne den både foroven og foran.

Jeg synes ikke umiddelbar, at den virker særlig lille til en Maine Coon-kastrat, i hvert fald ikke sammenlignet med den model, vi har i forvejen. Men sammenlignet med sådan et kæmpe transportbur, så vil jeg give dig helt ret.
Nu vil min også primært blive brugt til mindre katte-typer, herunder min huskat og eventuel en anden nyankommen kat, som vi overvejer at anskaffe os, der heller ikke hører til de store racer.

Jeg synes bestemt også, at det er smart, at den kan åbnes foroven, og at systemet er forholdsvis enkelt.

Tak for dit indlæg :tak:

Vi har også en og jeg ELSKER DEN! :thumbup: Har en kat, der hader at blive taget ud af kassen foran, så det er dejligt at man kan åbne den foroven :slight_smile: Artos hader transportkasser generelt, men han er mere rolig ved denne model, tror at det er pga plastenlugen :øhmm: Den er dejlig at bære pga det bredde håndtag og så kan der være 2 stks katte i den samtidig (ihvertfald to af mine :tihi:)

jeg håber da ikke, den kom ind af brevsprækken…:besvimer:
Vi overvejede også at købe den på et tidspunkt…

Hold da op, det er da noget af en fancy transport kasse :slight_smile: Sådan en kunne jeg da godt tænke mig :wink:

Den ser fin ud :slight_smile:
Hvad var prisen :?:?:?
Og hvad er målene :?:?:?

Den er sørme fin… er også interesseret i hvad du gav :thumbup:

[quote=•~ Rikke ~•;500108]Den ser fin ud :slight_smile:
Hvad var prisen :?:?:?
Og hvad er målene :?:?:?[/quote]

Lige nu er den på tilbud inde på zooplus.de til 39.90 Euro Ca 300 dkk…
Målene er: - L 51 x B 33 x H 35 cm

Her er lidt info om den: (over sat tysk i google translate :rock:ikke så godt skrevet, men man får da en lille fornemmelse af hvad der står)

Fortsat Yderligere oplysninger:
Toppen af den integrerede håndtag sikrer optimal stabilitet. Den plastiske Døren er meget handy at åbne og lukke. Gennem en ventil i dem til en dobbelt-feed containere anvendes. Dette må ikke åbnes i fodring døren. Ventilationshullerne i boksen for at sikre optimal ventilation, er varme akkumulering forhindres.

Boksen er velegnet til transport af dyr på flyet, så spørg inden han forlader transportforholdene i flyselskabet.

Pet Cargo Cabrio Transport et overblik:

Aftagelige og hængslede top:

Du kan tage dine kæledyr fra komfort i kassen eller sættes i feltet
Lidt stress for kæledyr og ejer
Gennemsigtig hoveddør til en klar opfattelse:

En bedre udsyn for kæledyr og ejer
Nem at håndtere lås:

Døren kan let åbnes og lukkes med én hånd
Låsen forhindrer dyret, kan kassen åbnes indefra
Eksternt tilgængelige mad luge med aftageligt Doppelnapf:

Mad og vand kan besættes uden for døren skal åbnes helt
Fuld udgivelse:

Lufthuller i toppen, til siden og bagud mulighed for maksimal ventilation
En ventilationsåbning i toppen forhindrer varmen oprustning i boksen
Bygget og designet håndtag:

optaget til forbedret stabilitet i kassen
Lateral tagrenden til sædet:

Spildt vand eller urin kan strømme frit ind i rendestenen
Holder dyret rent og tørt
Skridsikkert gulv, der dækker:

For at forhindre dyret under transporten glider
Skulderrem:

Nem transport for dyr og holder med skulderrem

[quote=Metiela;500146]Lige nu er den på tilbud inde på zooplus.de til 39.90 Euro Ca 300 dkk…
Målene er: - L 51 x B 33 x H 35 cm

Her er lidt info om den: (over sat tysk i google translate :rock:ikke så godt skrevet, men man får da en lille fornemmelse af hvad der står)

Fortsat Yderligere oplysninger:
Toppen af den integrerede håndtag sikrer optimal stabilitet. Den plastiske Døren er meget handy at åbne og lukke. Gennem en ventil i dem til en dobbelt-feed containere anvendes. Dette må ikke åbnes i fodring døren. Ventilationshullerne i boksen for at sikre optimal ventilation, er varme akkumulering forhindres.

Boksen er velegnet til transport af dyr på flyet, så spørg inden han forlader transportforholdene i flyselskabet.

Pet Cargo Cabrio Transport et overblik:

Aftagelige og hængslede top:

Du kan tage dine kæledyr fra komfort i kassen eller sættes i feltet
Lidt stress for kæledyr og ejer
Gennemsigtig hoveddør til en klar opfattelse:

En bedre udsyn for kæledyr og ejer
Nem at håndtere lås:

Døren kan let åbnes og lukkes med én hånd
Låsen forhindrer dyret, kan kassen åbnes indefra
Eksternt tilgængelige mad luge med aftageligt Doppelnapf:

Mad og vand kan besættes uden for døren skal åbnes helt
Fuld udgivelse:

Lufthuller i toppen, til siden og bagud mulighed for maksimal ventilation
En ventilationsåbning i toppen forhindrer varmen oprustning i boksen
Bygget og designet håndtag:

optaget til forbedret stabilitet i kassen
Lateral tagrenden til sædet:

Spildt vand eller urin kan strømme frit ind i rendestenen
Holder dyret rent og tørt
Skridsikkert gulv, der dækker:

For at forhindre dyret under transporten glider
Skulderrem:

Nem transport for dyr og holder med skulderrem[/quote]

Tusind tak for dit svar :smiley:

Super, at du er mere hurtig end mig Metiela. Sådan er det når man har arbejde i sneen. Jeg gav i total 300 kroner for den inkl. fragt pga. rabat, men jeg mener at fragten ligger omkring 7 euro, dvs. ca. 52 kroner med GLS. Indtil videre er jeg tilfreds, men jeg ser frem til at se hvordan den fungerer over længere strækninger, og som udstillingsboks. Det kan jeg dog først lave en opdatering på om et par måneder.

jeg håber da ikke, den kom ind af brevsprækken…:besvimer:
Nej, det gjorde den heldigvis ikke - vi har faktisk slet ikke en brevsprække, selvom kattene med garanti vil finde det som et morsomt indslag når ugeaviserne kommer. :thumbup:

Super mange tak for de mange inputs :tak: