Hvad er den værste lugt, I ved

Lugten af han ged…vi havde for 5 år siden dværggeder, og et af de reb der blev brugt til tøjr, stinker stadig her 5 år efter. Han geder stinker af gammel ost,harsk sved og et stænk pis …-brækkesig

Gedeost… Både lugten OG smagen…

Lugten af døde mennesker…

Har aldrig lugtet “døde mennesker”…mener du sådan nogle der har været døde i længere tid ? :ups:

Folk der lugter af tis og sved-brækkesig
Sad en dag i bussen og der steg en på som lugtede som et godt brugt herre toilet. FØJ FOR SATAN. pludselig stod alle nede bag i bussen og han sad oppe foran. hvorfor mon:?

bondegård:ups:

afførring både fra dyr og mennesker. især når man har stået i kø længe og så kommer ind på et toilet hvor der er en der har siddet og pruttet godt og grundigt-brækkesig

Lugten af en altfor gammel ‘‘kællingeparfume’’ … den er jeg lige blevet udsat for i Aldi -brækkesig (ok, nu døjer jeg osse med maven i dag, så det blev det ikke bedre af …)

Eddike
Gylle
Rådent kød

ja det har du ret i - den er faktisk værre end alt andet…

Jeg arbejdede for ca 11 år siden for et rengøringsfirma der uden korrekt og lovpligtigt udstyr sendte os ud og rense et dødsbo… jeg var ved at gå til og vi brækkede os næsten alle sammen… den trak vand

Jeg sagde at hvis de gjorde det igen ville jeg sige op - og næste gang de gjorde det - der gik hele holdet hjem i protest og jeg sagde op…

Den lugt er der ikke noget der slår

Den mugne, hengemte lugt i huse med fugt og skimmelsvamp…sådan “kælderlugt”, der hænger i ALT…møbler, tøj, træværk o.s.v. er noget af det værste -brækkesig

Ellers er jeg ikke så sart selv om der er visse ting jeg ikke bryder mig om lugten af.

Jo, liglugt fra noget der har været dødt længe…sådan på rådnestadiet.

Og lugten i en bil hvor der har været en boxerhund :prut:

Men den værste lugt jeg har prøvet, var en svensk “delikatesse”:
En svensk bekendt fik mig lokket til at åbne en dåse Surstrømning for nogen år siden…til dem der ikke ved hvad surstrømning er, så er det rådne, gærede sildefileter i saltlage…Føj for S**** -brækkesig-brækkesig

Jeg har så hørt siden, at i nogen boligblokke, er der forbud mod surstrømning, af hensyn til naboerne…

opkats! ad bad…

Lugten af vores underbo må være det værste jeg lige kan huske (inkluderer mange stygge lugte; gammelt sved, urin, afføring, øl, sprut, røg kombineret) -brækkesig
… Lugten af… bræk…cigaretskodder… død…

Råddent kød!
Glemmer aldrig stanken, da jeg i sin tid åbnede min kummefryser … og konstaterede, at den havde været uden strøm godt en måneds tid.
Alt i den svømmede og var nok også “levende”, men jeg smækkede låget i, satte strømmen på fuldt knald og fik bagefter fryseren kørt væk. (Fragtfolkene var orienteret om indholdet).

Jeg er normalt ikke sart,jeg er skraldemand og er vant til lidt af hver,men lugten af råddent kød ka jeg slet ikke ha… føj-brækkesig

Lugten af råden mad tager en flooot første plads for mit vedkommende.
Så må det være lugten af mandeomklædningsrum - og herretoilet. Puuuhaaa.
Generelt folk der lugter af sved og tis - og så mener jeg at lugter af meget stærk parfume, kan være alt alt for meget.
Sådan nogle, ja ved jo ikke om de er hjemløse, men sådan nogen alkobasser der aldrig kommer i bad, som lugter af værtshus, gammel øl og gammelt ved - puha nej, det er lige så jeg går ud af køen i føtex.

Ja, jeg mener dem, som har ligget lidt… Især dem der skal obduceres. Det er virkelig en MEGET speciel lugt. (Må vist hellere lige siges, at det er gennem mit studie, at jeg har lugtet døde mennesker. Bare lige så ingen tror, der ligger en eller anden klam “fetish” bag mit udsagn-what:tihi::tihi::tihi:)

[quote=Battlestar;257849]ja det har du ret i - den er faktisk værre end alt andet…

Jeg arbejdede for ca 11 år siden for et rengøringsfirma der uden korrekt og lovpligtigt udstyr sendte os ud og rense et dødsbo… jeg var ved at gå til og vi brækkede os næsten alle sammen… den trak vand

Jeg sagde at hvis de gjorde det igen ville jeg sige op - og næste gang de gjorde det - der gik hele holdet hjem i protest og jeg sagde op…

Den lugt er der ikke noget der slår[/quote]

Det er nemligt rigtig: INTET slår den lugt. Det er SÅ klamt. Sødeligt og bare ækelt. Det kan faktisk slet ikke beskrives…
Det lyder da skummelt, at du/ I skulle udsættes for sådan en oplevelse!! Fy føj! Godt at I sagde fra:ok:

Ja lugten af død er nok den værste… tyk sødlig lugt:(

Lugten af uudluftet nikotinfyldt hjem :thumbdown:

Lugten af død og lugten af gammel tobaksrøg er nok noget af det værste jeg kan komme ud for.
Så er der lige dem der tager bad i billig parfume, de får min astma igang omgående.
Knus Elin

Lugten af død eller partsdele FØØJ

Kogt torsk!!

Folk der vælter sig i parfume!! (Hva f****** er der galt med vand og sæbe?)

Gammel sved.