Hvad er denne kat en Blanding af?

:respekt: Hvordan pokker kunne du se det:?

coon/klassisk perser

Birma/Aby?

orientaner(af en art husker ikke alle navnene) og coon :smiley:

hun er nok ven med gokke (google)

RIGTIGT GÆTTET :klap:

LOL så findes de mytologiske persphinxer :smiley:

Det kunne jeg heller ikke … tænkte bare, hvad kunne være den mest usandsynlige blanding :uha:

Hvad har jeg vundet ? :juhu:

Rette til at hovere med din store store viden om blandingskatte :slight_smile:

Du har desværre ikke vundet noget…
Andet end at vi er fulde af beundring for din fantasi :wink:

Jo, dén lettere vanvittige blanding tog virkelig kegler - hvem pokker ville dog have forventet at man kunne finde et langhårsgen hos Spynx???..
Katten var for øvrigt så legesyg og noget af det sødeste…
Hans Spynx-mor deltog også på udstillingen - hos pedigree cats som sig hør og bør, når stamtavlen er i orden :slight_smile:

Er den fra et “hovsa”-kuld - eller har nogen med vilje blandet perser og sphynx? :uha:

HEY perspinks er ikke ups det er KULT dem er vi da flere der vil opdrætte LOL

Skulle altså ikke have skrevet mit tidligere indlæg som usynlig, det var jo lige det jeg gættede på før Skattekat :doh:

:ups:

En spynx-opdrætter, som køber en fertil voksen hunkat hjem… med en lille overraskelse i mavsen…

er de så sikker på farmand er perser?

jeg er sikker på, at det er en blanding af en hun og han :O)

Nå OK - altså en perserhan, der foretrækker nøgne piger :høhø:

[QUOTE=birtheras;703240]Skulle altså ikke have skrevet mit tidligere indlæg som usynlig, det var jo lige det jeg gættede på før Skattekat :doh:

:ups:[/QUOTE]

Det kan alle jo komme og sige … bagefter :rulleøjne:

Jepper :tihi:

Jo, man er sikker på at det er en perserhan, som har parret… jeg har ikke alle detaljer, men ejer var stensikker - og ville vel ikke fortælle noget, som ikke var rigtigt :slight_smile:
Hvis man ser ham tæt på og kigger ordentligt efter, så kan man faktisk med lidt god vilje også genkende hans hoved som et spynxhoved - med masser af hår :smiley:

Sikke et tilbud! Få to - betal for en!

Jeg har engang haft et hanmarsvin - der fik to under L Så jeg kender godt den med at få mere end man har betalt for :lol: