godaften
er det bare mig eller er folk blevet mere og mere ego-centreret og kun ser det de vil se uden at tage hensyn til andre.
får børn løsere og løsere tøjler og får lov til at bare at te og regere som det passer dem.
jeg havde en oplevelse idag i føtex hvor jeg virkelig måtte holde igen for ikke at lette på låget.
der rendte en 4-5 årig dreng rundt inde i føtex og væltede ting og pillede ved altmuligt mens han råbte og skreg i vilden sky
moderen stod i kø ved kassen og så mere el mindre passivt til, hun forsøgte dog at kalde drenge til sig og da han svarede nej sagde hun jamen det skal du, for jeg gider ikke stille mig i kø igen.
jeg syntes dagligt jeg oplevet at folk kun har sans for dem selv.
igår hvor vi var ude at handle var jeg ved at blive mejet ned af en ansat i butikken som kom med et læs varer, han skubbede faktisk til mig selvom jeg var gået ind til siden, da han så ikke undskyldte spurgte jeg ham på en pæn måde om det ikke var meningen at kunderne skulle være der, dertil svarede han blot at kunderne jo bare ku holde sig væk når der skulle sættes varer på plads, jeg overvejede at klage til butikschefen indtil jeg så at det faktisk var butikschefen jeg stod overfor, så var det ligesom omsonst ik.
her på vejen har vi fælles p-plads og der er så en der lige har fået bil og hun parkere ret ligegyldigt, lige p.t fylder hun 2 p-pladser pga hendes måde at parkere på.
jeg talte med hende forleden dag hvor jeg på en pæn og sød måde spurgte hende om hun ikke ville være sød at parkere indefor felterne så alle kunne holde der.
hun flippede totalt og råbte og skreg at det skulle jeg ikke blande mig i osv osv, idag har hun så parkeret helt a h til og hun grinede over hele femøren da hun smed sin bil