Hvad er du blevet begavet med?

:blush:
Tusind tak, Trine – her bliver liv og glade dage, med 2 vidunderlige killinger :paw_prints::paw_prints:

:blush:
Tusind tak, Dorte – synes selv, at det er en god og langtidsholdbar gave.

Jae, det er to af Susanne Wehnert’s killinger, jeg har fået lov til at flytte sammen med :purple_heart::blue_heart:

7 Synes om

Jeg fik mer end jeg havde turde håbe på.

Fik af mine forældre et par ultra lækre Marshall major ll hovedtelefoner med bluetooth, som bare har en vidunderlig lyd til den type musik, som jeg hører.
https://www.marshallheadphones.com/media/resized/catalog/product/m/a/marshall_majoriibt_black_square_t_900.png

Derudover fik jeg et par virkelig lækre Salomon hiking sko, desværre 0,5 nummer for små, så skal desværre have dem byttet.

Af min bror, svigerinde og nevøer stod den på gaveæske fra raunsborg med bodylotion, håndcreme og så en mere jeg ikke lige kan huske samt en lille parfumeprøve (er pakket ned :ups:).

Jeg fik også en lille 0,5L termokande, som jeg ønskede mig rigtig meget af dem :slight_smile:

Af Ane fik jeg en stål-rådyrs silhuette, som skal sendblæses og males.
Af mig selv fik jeg en bog - A brief story og Time Lords fra BBC’s Doctor Who serie :smiley: (endnu en bog til nørdesamlingen)

Så jeg føler mig enormt begavet med en masser mega lækre ting, som jeg er meget meget glad for :slight_smile:

4 Synes om

Jeg fik også mange lækre gaver. Et foderhus til fuglene fra min søn, et gavekort på 150,-, 2 håndklæder og en lækker bodylotion fra min veninde, 2 A3 rammer som jeg har ønsket mig + to billetter til Niels Hausgaard fra min datter, en lækker knaldrød indkøbstaske fra min søn og svigerdatter, en mini foodprocessor fra mit arbejde, 1500,- i kontanter fra min bror. Og så fik jeg årets julegave fra mit barnebarn: En tatovering + luxusbrunch for to :sparkling_heart:

Det bliver min første tatovering og sikkert også min sidste. Det bliver en stiliseret silhuet af min lille Isis. Min datter tegnede den til mig sidste år og nu bliver den tatoveret på mit håndled. Mit barnebarn skal med og vi skal ind og spise brunch først. Jeg glæder mig helt vildt :danse:

5 Synes om

Jeg er også virkeligt blevet begavet :nerd_face:

De helt store overraskelser:

Runes lillesøster har leget detektiv og fandt Den Tapre Lille Brødrister til mig på DVD!! Det er en af mine yndlingsfilm fra da jeg var lille og den er ud gået af produktion.

Og så fik jeg gave af PiaB, Ane/Kasse og Charlotte/Shana! De tog dælme fusen på mig for anede ikke hvordan den dog var kommet med for Rune kendte intet til den (han er så senere kommet i tanke om, at det gjorde han egentligt), men det var hans lillesøster, der havde taget den med for dem! Det er en lille figur fra Willow Tree: I love my cat :heart:

Af Rune fik jeg Lego Dimensions :joy::grin:

5 Synes om

Jeg er også overrasket over antallet af gaver jeg har fået i år, jeg får gaver fra mine forældre, min bror, Casper, min bedstemor og min svigermor (og giver retur til dem) :slight_smile:

Fra mine forældre fik jeg lidt mindre gaver, blandt andet det fedste og mest lækre, bløde halstørklæde til “sommerhalvsårsbrug”, og den mest gyselige røde uldpude der står passion på med lyserød :hoho: Dertil overraskede de med at jeg fik 1000 kr til en ny ridejakke! Den havde jeg også ønsket mig meget, og med de penge skal jeg nok finde noget godt, og måske endda have noget i overskud :smiley:

Min bror fik jeg en rigtig god cykelpumpe og en advarselstrekant af. Begge ønsker, så det var rart at få.

Casper fik jeg nogle søde øreringe af

Min bedstemor fik jeg et sæt af et eller andet halvfancy mærke med sæbedispenser, tandbørste krus og toiletbørste+holder i en lys grøn af (godt tilbud, hehe). Kan godt lide det, men skal liiige lure hvad jeg nu gør for passer hverken til vores bruseforhæng (som vi dog godt snart kunne trænge ti lat skifte) eller vores håndklæder… :gruble:

Min svigermor fik jeg noget spøjst kattelegetøj fra, de voksne har ikke synes den var synderligt interessant endnu, men tror den kan hitte når vi har killinger engang :slight_smile:

Udover at have fået har jeg også givet nogle gaver, og især min far som er sååååå svær at købe gave til, og ikke er god til at udtrykke glæde over det han får, fik jeg vist nailet den til :rock: Han fik et Pyrex Ildfast fad som han har ønsket sig i flere år, og som jeg opgav at finde sidste år. Men i år fandt jeg et der opfyldte alle kravene om at det skulle være firkantet, låget have en kant, der går ned indvendigt og vist også være gennemsigtigt, for han sagde da - da jeg fortalte at han havde fået det til 7 liter og der fandtes et til 3,4 liter også - at det kunne være han ønskede sig den lille udgave til sin fødselsdag, det er store ord fra min far :wink:

3 Synes om

Af min veninde, en sød bh og et krus med dertilhørende te.
BeFunky CollageE

Af min kæreste, en messingmorter og en lysdæmper.
BeFunky CollageC
Morteren har jeg længe ønsket mig til min apotek/biologi-tema-hylde, og som han selv skrev er lysdæmperen ikke en så romantisk gave, men SÅ ønsket! Min lampe ved sengen kan brænde hornhinder af, så kraftigt lyser den. :sweat_smile:

Min anden veninde skulle have været forbi d. 24., så vi kunne udveksler gaver, men vi fik begge for travlt. Jeg skal se hende til nytår, så vi udveksler nok gaver der. :slight_smile:

Min tredje veninde, glaspusteren, som jeg sommetider besøger på Bornholm, har også en gave til mig, omend den er forsinket. Næsten da hun startede som glaspuster for 3½ år siden, lavede hun en fin skål som kattene brugte som vandskål. Men i sommer tabte jeg krykken i den, og den gik i stykker. :cry: Så hun har en erstatning i ærmet, når hun ellers lige finder tid i værkstedet til at lave den. Jeg er meget spændt på den! :smiley:

Jeg synes godt nok også at jeg er blevet meget begavet i år :slight_smile:

Af min mand har jeg fået et Festina ur med swarovskikrystaller som jeg har ønsket mig meget længe.
Af min ældste søn fik jeg et smykkesæt med øreringe og halskæde med fine blå sten i.
Af min datter har jeg fået en halskæde fra Pilgrim hvor der står Mor, på det lille vedhæng.
Af mine forældre fik Thomas og jeg et kroophold. Vi har dog valgt at få pengene for det i stedet, fordi vi har 2 ophold liggende fra sidste år som vi endnu ikke har fået brugt, og vi vil faktisk hellere på camping :slight_smile:
Af min svigerinde fik jeg en lækker lang cardigan som jeg også havde ønsket mig, og den der malebog med katte fra Bog & Idé. Den glæder jeg mig til at sidde og hygge med.
Af min svigermor fik jeg et armbånd fra Pilgrim, en fodcreme og så fik Thomas og jeg to plaider vi havde ønsket os samt 1.000,- kr. i fællesgave.
Af min søster og svoger fik vi også de to plaider vi havde ønsket os, men det er faktisk helt perfekt, for vi ville gerne have 4 :smiley:
Af min onkel fik Thomas og jeg en kæmpe (har aldrig set så stor en æske) æske fyldt chokolade fra Anthon Berg.

Her er det ur jeg fik af Thomas:

Malebogen:

image

Plaiderne er her:

Armbåndet fra Pilgrim:

image

2 Synes om

Af min David fik jeg et nyt batteri i min iPhone og en ny badedragt.

Derudover fik jeg en bradepande og en springform af min svigermor og svigerinder.

Af niece og nevø fik jeg 3 sakse til køkkenet i forskellige størrelser.

Jeg fik også 3 bøger som jeg havde ønsket mig, den nye 1968 af Jan Guiliao, Helle Thorning-Smiths biografi og den nye af Lotte og Søren hammer.

1 Synes om

Nytårsaften udvekslede jeg gaver med min søde, søde, og alt for gavmilde veninde.

Aktivitets-catnip-legetøj til misserne og et fint indkøbsnet til mig. :slight_smile:
Og en Sony Xperia Z3 Compact!! :open_mouth: Brugt, “selvfølgelig” … men what?!

For en lille måned siden fortalte jeg hende at min telefon var død, og jeg hang på en låne-iPhone.
Jeg er ikke Apple-menneske. Hun fortalte så at hendes svigerinde havde en hun nok ville sælge,
så hun ville lige undersøge model, stand og pris. Jeg hørte ikke lige noget, men tænkte ikke videre over det.
Så har hun dælme købt den til mig!! Jeg er sååå glad for den! Og for min veninde. :hjerte:

8 Synes om

Jeg fik 700,- til Ikea/BH’er/hvad jeg ønskede.
Men siden nr 2 er dybt svært at skaffe herhjemme, gik det meste til 3 nye der nu er på vej fra England. :slight_smile:
Samt lidt garn, en flot messinglampe, et bambus skærebræt, og så tager min far noget med hjem fra Thailand.

Min gave til mig selv er også på vej, så det bliver lidt nemmere at holde tlf til at tage flere billeder af Ludvig. :cat: (men fra en dansk side) Unicat

3 Synes om

Denne jul var der ikke mange gaver til mig, hehe… Da jeg mest har ønsket mig noget til datteren. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men fik da lidt selv.
Penge
Fingering
Øreringe
Og den Onbu jeg så længe har sukket efter! :heart_eyes: Så jeg kan bære den lille på ryggen. Fik den som en tidlig julegave af manden.

4 Synes om

Hvor er I søde begge to - og hvor er hun hurtigt blevet stor :star_struck:

1 Synes om

Takker - ja tiden flyver afsted, kan stadig ikke forstå hun allerede er over 1år :see_no_evil::scream:

1 Synes om

Så kan jeg ikke få lov til at uploade billeder , øv

Prøv at trække billedet ind i indlægget i stedet. Eller copy-paste det.

1 Synes om

Eller prøv at vente lidt, at oploade tager lidt tid, så vent med at trykke svar til efter billedet kan ses af dig

2 Synes om

Okay, vil jeg prøve, begge dele og tak :slight_smile:

Jeg er blevet begavet med Naturlommekalenderen og gav mig selv ham her, Wehnert’s Mascot

(Det billede jeg oprindeligt ville ha vidst ville den ikke uploade)

17 Synes om

Sikken en fantastisk julegave - hvor er han smuk :heart_eyes:

3 Synes om