Hvad er du for en?

[ATTACH=CONFIG]102559[/ATTACH]

[ATTACH=CONFIG]102560[/ATTACH]

:wehuu: :wehuu: :wehuu:

Man skal jo lige se hinanden lidt an inden man kaster sig ud i nærkontakt :smiley:

Skønne katte begge to :hjerte:

Nææææe hvor spændende :thumbup:

Ih savner hende allerede - hvilket er spøjst siden hun ikke har været ved os, men Nicks mor, i 14 dage :slight_smile:

Den lille klump-spinde-alien :inlove:

Håber alt går godt mellem dem og er begyndt at slappe mere af :slight_smile:

Hvordan er natten gået? :slight_smile:

Spændende! Da jeg så Nørrebro, tænkte jeg jo nok, det måtte være der, den søde var havnet :slight_smile:

Vi venter i spænding på at høre, hvordan det går :rock:

Tak for lykønskningerne og de krydsede fingre:-)

Vi havde en lidt urolig nat, hvor jeg vågnede efter en times tid ved høje hvæs og en kattejagt gennem lejligheden. Hvem der jagtede hvem, ved jeg ikke, men det var helt sikkert Sigga der hvæsede. Derefter var der meget brummen fra hende, og Sukker syntes alligevel, hun lige skulle se nærmere på den nye roommate, og det gjorde bare Siggas hvæsen værre. Så jeg lukkede Sukker ud af soveværelset for at berolige Sigga og give hende lidt ro (-og mig noget tiltrængt søvn). Derpå sov vi et par timer - indtil Sukker følte sig MEGET forladt inde i stuen og mjavede hjerteskærende. (Den kat har noget af en stemme:-)) Så byttede jeg rundt på kattene, og vi fik sovet nogle flere timer.

Her til morgen hvæsede Sigga en del, og holdt sig i højden. Sukker var lidt forsigtig, men forsøgte flere gange, at komme tæt på Sigga. Det fik Sigga til at hvæse og tage flugten - med Sukker som skarp forfølger. Men siden kl. 11 har der ikke været nogen møder eller konfrontationer. De har vist stiltiende besluttet, at Sukker er i soveværelset og Sigga i stuen. Begge katte har været inde og holde øje med, om den anden stadig er der, og der har været lidt hvæs. Men ellers har der været ro i en del timer efterhånden.

Begge katte har spist og har været på bakken (begge vil åbenbart helst bruge den på toilettet, og det går fint at dele). Sukker kommer frem og bliver nusset, når jeg kalder på hende og spinder så det lyder som et bumletog. Hun har også leget lidt. Sigga virker efterhånden mere som sig selv og bevæger sige mere afslappet rundt i lejligheden. Så det går vist som den slags nu gør - stille og roligt fremad. Det håber jeg i hvert fald:-)

Tilføjelse: Sukker og jeg har lige puttet lidt i min seng:hjerte:

Nu har Sukker været her i 3 døgn, og vi er ved at lære hinanden at kende. Sigga er stadig noget skeptisk og hvæser indimellem, men det er mindre end det har været. Sukker har jaget Sigga ind under sofaen et par gange, men jeg tror det sker i et forsøg på leg.

Og så har jeg forsøgt at tage et par billeder af den lille trold - ikke verdens nemmeste opgave! “Når nogen kigger på mig, må det da betyde nus,” tænker hun vist:tihi: Så her er et par eksempler på, hvad det er blevet til…

“Uh kigger du på mig, hva’ hva’ hva?” :heya::yah:

“HEEEEJ! Hvad siger du, skal jeg komme tættere på - okidoki!” :smiley:

:wehuu:

:inlove: Dejligt at høre at hun er begyndt at få lidt mere selvtillid mht. Sigga.

Og også dejligt det, du skrev i går med at Sigga ikke reagerer når hun spiser og Sukse lusker rundt om hende :smiley: :kryds:

Sukker fik i morges lov at snuse til Siggas hale uden at Sigga hvæsede.:slight_smile: Så synes den lille dog, at det var så spændende at hun lige skulle fange halen - og så fik hun altså et dask med poten og et hvæs. Man kaster sig da ikke bare over en ældre dame, synes Sigga;)

Hun er sgu modig hende den lille Sukkerknald :lol:

Ja. Eller lidt dum;) Hun forsøgte også i går at dutte næse med Sigga, men blev alligevel enig med sig selv at det nok var lidt risikabelt, da hun havde 2 cm igen. Sigga blev vist så overrasket at hun først huskede at hvæse, da Sukker-musen var begyndt sit tilbagetog:tihi:

Sigga er i øvrigt begyndt at efterprøve Sukkers påhit. “nå kan man kradse på den store plante? Nå er der en hule der? Nå, kan man kravle op ad den dims?” Osv:-)

Hun er IKKE den skarpeste kniv i skuffen, hende Sukse :tihi:
men det lyder bare rigtig godt :slight_smile:
ihhhh sukse vil såååå gerne lege tag-fat nu og nusse hende :smiley:

Lyder som om Sigga har fået sin helt egen personlige stalker :tihi:

[QUOTE=Trine;1247785]
Sigga er i øvrigt begyndt at efterprøve Sukkers påhit. “nå kan man kradse på den store plante? Nå er der en hule der? Nå, kan man kravle op ad den dims?” Osv:-)[/QUOTE]

Så er det slut med at have en velopdragen kat! :tonguenanananana:

Haha… Det lyder til at det nok skal ende helt godt :smiley:

Det husker jeg så godt, fra da jeg fik Magic. Cinnamon havde på et tidspunkt som lille affundet sig med, at hun ikke selv kunne hoppe på køkkenbordet og var holdt op med at forsøge. To dage efter Magics ankomst var det ikke længere et problem :slight_smile:

Så Sigga (og du!) har sikkert meget at lære endnu :muhaha:

Tillykke - håber alt kommer til at gå godt. En historie om en der har en ældre mis, som sammenfører med en yngre som har behov for et nyt hjem, ja jeg bliver bare så glad i låget, og ville ønske jeg selv havde muligheden.