Hvad er nu det? - navn

altså … folk her inde klager over at blive kaldt gammel hankat … MEN

hvad er det liiige der står ved mit??

jeg siger ikke ret meget + der er et billede hvor der står lost …

jeg er altså lidt forvirret

HA HA HA det er nok bare MB der leger lidt :wink:

ja hun har det sku sjovt hende MB hva !:smiley:

:lol: Ja jeg tror også hun er lidt slem lige nu :lol:

såe … nu er jeg en ungkat igen :slight_smile:

MB - opfør dig ordentligt [smilie=hate-guns.gif] [smilie=hate-ass.gif]

MIG [smilie=hate-shocked.gif]

Jeg laver ikke noget, jeg har lige været ude med hundene … I futsko [smilie=hate-rolly.gif]

Pinligt kan de hunde og katte ikke engang klæde deres dåseslave ordentlig på - FUTSKO - du burde klage til fagforeningen!

Sommer nu er du jo en ung mø [smilie=regina.gif] - altså i mit hovede , ikke noget med [smilie=rk01_bellyemoticon.gif] til dig!

Hvor er det dejligt at se, hvordan i hygge…

Hmm min hund er ski heller ikke opdraget særligt godt, hun sender mig tit ud i natbukser og uredt hår… godt vi bor på landet

Hey… :lol: jeg er også ungmø da na na naaaa :cry: :roll:

Hanne P.

Den er go med dig!

Du havde mig i din hule hånd med hunden, natbukserne og det uldet hår meeeeeeeeeeeeeeeeeen den kammede ligesom en lillllllllle bitteeeeee smule over da du kom til den med at du er ung mø…næ du den må du langt ud på landet med…nå ja der er du jo allerede jamen så længere endnu… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

He he - Det er MIG der snakker

LOOOOOOOL

[smilie=hate-laugh.gif] Ja, Annette det er vi slet ikke i tvivl om [smilie=hate-lol.gif]

Hov hov Stine… [smilie=hate-nono.gif]

altså altså … nu er jeg pludselig genert ! tsk tsk … hvad er det dog for noget ! :smiley:

Næh Nallesommer klart vi er de generte som ikke siger så meget…
Og de har vi så jo heller aldrig været typen på …hi hi

Vi får jo ikke et ord indført pga visse personer [smilie=485wh.gif]

du har helt ret, de snakker jo som bare fanden her inde … stakkels os små generte mennesker, som aldrig får sagt noget ! [smilie=hate-jail.gif]

I ku klage sku i se lige hvad ham slemme Johnny kalder mig [smilie=hate-wall.gif]

hvad kalder åånde johnny dig ??

[smilie=hate-wall.gif] spænstig slaske kat

[smilie=hate-lol2.gif]
Slaske kat… hmmm…passer vist meget godt på de kludetæpper du “knytter” [smilie=hate-ghgh.gif]