Hvad foregår der i bolden på folk?

Jeg har lige været inde og læse på en mindetråd oprettet om Holger Juul Hansen, der døde for nylig.
Minsandten om der så ikke er så ikke er to individer (eller måske den samme), der har skrevet et par meget sjofle indlæg :thumbdown:

Hvordan kan folk finde på at skrive så ubehageligt i en mindetråd - er der mon overhovedet hjernekapacitet til andet end latrinære udtryk? :uha:

Føj hvor burde de skamme sig, men det evner de sikkert ikke :frowning:

Eva nogle mennesker har kun to brikker at flytte rundt med. Problemet opstår når de to brikke så ikke kan finde ud af at gå forbi hinanden men bare støder sammen hele tiden.

Jeg håber at dem der har oprettet mindetråden og dem som deltager i mindetråden formår at se bort fra indlæg der i den grad ikke høre hjemme der. Samtidig håber jeg at alle der deltager rapportere de indlæg og at den person der står for gruppen sletter dem.

Jeg skal ærligt indrømme, jeg ikke ved hvor mindetråden ligger, eller hvad der er skrevet, men uanset hvad, så havde Holger J. en stor stjerne i mit hjerte, som mange andre danske skuespillere har det, og at skrive dårlige ting i en mindetråd, uanset hvem den omhandler, hører ingen steder hjemme efter min mening :frowning:

Mvh
Yvonne

[QUOTE=birtheras;1046563]Eva nogle mennesker har kun to brikker at flytte rundt med. Problemet opstår når de to brikke så ikke kan finde ud af at gå forbi hinanden men bare støder sammen hele tiden.

Jeg håber at dem der har oprettet mindetråden og dem som deltager i mindetråden formår at se bort fra indlæg der i den grad ikke høre hjemme der. Samtidig håber jeg at alle der deltager rapportere de indlæg og at den person der står for gruppen sletter dem.[/QUOTE]

Birthe, jeg har skrevet og anmeldt det - for jeg synes i den grad at det er forkasteligt, at skrive sådan i en mindetråd.

Eva…jeg forstår dig så godt.
Hvor er det den mindetråd er?

[QUOTE=Coon Danica;1046577]Eva…jeg forstår dig så godt.
Hvor er det den mindetråd er?[/QUOTE]

På FB så vidt jeg forstår :slight_smile:

[QUOTE=Kiwa;1046571]Jeg skal ærligt indrømme, jeg ikke ved hvor mindetråden ligger, eller hvad der er skrevet, men uanset hvad, så havde Holger J. en stor stjerne i mit hjerte, som mange andre danske skuespillere har det, og at skrive dårlige ting i en mindetråd, uanset hvem den omhandler, hører ingen steder hjemme efter min mening :frowning:

Mvh
Yvonne[/QUOTE]

Det havde han også hos mig - men selv om det så havde været en skuespiller, jeg ikke brød mig om, ville jeg da aldrig gå ind og skrive den slags.:S

Citat: Du fik hvad du havde fortjent, fordi du gennem kn******* Ulla Jacobsen i Matador :thumbdown:

Og en anden skrev : Jeg blev selv pulet af en gammel stodder så mødommen røg (undskyld hvis nogen bliver stødt over sproget)

Man må vel i den grad sige, den slags ikke har noget at gøre i en mindtråd?

Men heldigvis var der mange, der havde skrevet pæne ord og det vægter forhåbentlg mere hos hans familie, hvis de læser det.

      • Updated - - -

[QUOTE=Coon Danica;1046577]Eva…jeg forstår dig så godt.
Hvor er det den mindetråd er?[/QUOTE]

Det er her : http://www.danskefilm.dk/

      • Updated - - -

Det kunne det nok godt have været, men det er på http://www.danskefilm.dk/

Kan se, at den ikke viser siden, men man kan søge på Holger Juul Hansen og så gå ind i “mindebog”

Gud FADER bevares. Og så ligefrem at trække en ROLLE frem som manden har spillet… Man skulle tro der var nogen der ikke forstod at film IKKE er virkelighed O.o

Jeg håber det bli’r fjernet hurtigt. Sådan noget hører ingen steder hjemme. (måske med undtagelse af en “se hvor DUM jeg er”-side hvor man ku’ poste folks idiotiske udgydelser…)

Det ER der folk, der ikke forstår. Holger Juul Hansen er blevet skældt ud på gaden af gamle damer for samme “forseelse” - måske i et lidt pænere sprog.

Eva, folk, der skriver den slags rundt omkring på nettet (fordi de kan, fordi de er anonyme), er kun ude på at få opmærksomhed. Det er godt, du har rapporteret det, men lad være med at bruge energi på at blive forarget over dem, for så har de lykkedes med deres eneste ærinde.

Jeg har fået en mail fra ejeren af siden, hvor han takker for at jeg har gjort opmærksom på indlæggene.

Disse er nu fjernet og skribenterne er blevet blacklistet

Jeg vil nu ikke sige, at jeg er forarget, mere ked af det, for jeg synes ikke, at nogen har fortjent sådanne indlæg i en mindetråd.