Hvad går der af nogle folk?

Jeg biver sikkert frosset eller smidt ud for at kommentere denne salgsannonce - men jeg er dybt rystet over folks uansvarlighed.

mvh Camilla

Hi hi Camilla.
Herinde bliver du ingen af delene.

Jeg tænkte det samme da jeg så den -uha

er den tråd ikke tilgængelig for alle??

når jeg klikker på linket får jeg en side hvorpå der står jeg ikke har rettigheder til dette fora!!!

Samme besked får jeg misurama

er den tråd ikke tilgængelig for alle??

når jeg klikker på linket får jeg en side hvorpå der står jeg ikke har rettigheder til dette fora!!![/quote]

Ups - nej. det er et andet fora.
Men Klaphatte er de altså.
Stakkels missemor, der skal flytte med sine små killinger!

Linket virker ikke optimalt - hvad hedder tråden? i hvilket forum?
mvh Camilla

sælge en main coon famile, og en nybagt mor mis med killinger,og her kommer grunden, FORDI MAN IKKE HAR TID hmmm,måske de burde have tænkt over det,inden de fik hunkatten parret,sådan en klaphat. -mai -mai -mai -mai [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

mvh Camilla[/quote]
den er under (marked) tråden hedder: main coon familie sælges

mvh Camilla[/quote]
den er under (marked) tråden hedder: main coon familie sælges[/quote]

Da ikke herinde på kattegale? Jeg kan iaf ikke se den…
mvh Camilla

mvh Camilla[/quote]
den er under (marked) tråden hedder: main coon familie sælges[/quote]

Da ikke herinde på kattegale? Jeg kan iaf ikke se den…
mvh Camilla[/quote]

nej det er på www.kattegalleri.dk ups

nå kan se at vekommende ikke kan lide kritik,for det indlæg jeg havde skrevet,er blevet slettet [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Har også skrevet til ham i PB, både fordi jeg syntes det er synd, men også fordi det ikke stemmer ovrens med killinger og forældre, kik på farverne…
En rød han fra en sort tabby mor, og en sort eller var det brun pige fra en creme far…?? Hmm fik aldrig noget svar.
Men har et nummer på ham hvis nogle er interesseret.

Det kan altså sagtens lade sig gøre. -sorry

Moren er sorttortieblotched tabby, (forkert) og hun kunne også sagtens lave røde killinger hvis hun ikke var (forkert, dette gælder ikke for hankillinger). Ikke-fortynding er dominant over fortynding, og også den sortsølv-killing kan lade sig gøre, eftersom faren er creme-sølv.

Mit indlæg er også slettet :stuck_out_tongue:
mvh Camilla

Syntes ikke der stod noget om hun var tortie…
Måske mig der har haft trætte øjne, eller også har han rettet det efter jeg har gjort opmærksom på det.
En hunkat efter en creme far vil da altid blive tortie, er det mig der har misforstået noget der…?? Med uden sølv er ligegyldigt.

Nej det behøver hun ikke. (gentilføjet:) Det kommer an på hvad moderkatten bærer.

(forkert)Prøv at se kuld E her: http://www.meekocoons.dk/ndk_ny_tidl-kuld.htm(forkert eksempel)

Tortie er tilføjet efterfølgende.
Havde nemlig også annette inde og kikke, for jeg studsede over det ikke kunne lade sig gøre.

Faren videregiver da det røde gen, hvilket betyder enten røde eller tortie piger (eller fortyndingsfarver)

Det betyder fortynding (forkert) og rød fra faren (forkert, der kan ikke komme rød fra faren til hankillingerne, fordi rød er kønsbetinget). Men hvis moren bærer ikke-fortynding kan det både komme sort- og rød-.

(forkert) Hvis moren havde været ren tabby, kunne der også være røde killinger idet det røde så ville komme fra faren (forkert, gælder igen ikke for hankillingerne), og blive “ufortyndet” igennem moren.

Enya er den eneste der ikke er tydelig tortie i det kuld, men hun kan jo have en tortie plet et sted.
Sådan en har jeg haft, hun havde en lille plet under ve bag fod mener jeg det var.