Hvad giver i at spise?

Ja som i ved så skal Diesel havde 2 tænder ud, ærgelig så har jeg det ikke godt med det …

Hvad giver i bagefter at spise ? Skal jeg tage nogen særlige hensyn til ham ? Hvis han skal havde speciel mad hvor længe ?

Han skal have blød mad (vådmad). Mener det er min 5 dage.

Da Brazil fik fjernet tænder i foråret fik de alle vådmad indtil han var helet, men nu får de både tørkost og vådmad.

Jeg har en kat som i forrige onsdag fik trukket 7 tænder ud og min dyrlæge sagde, at jeg skulle give hende vådmad i de næste 4 dage.

/Birgitte

Så er Diesel kommet hjem og dejlig han ikke ligger som en slaten karklud denne gang har de ramt rigtig med bedøvelse…

Men man kan godt mærke han har været ved dyrelæge nu ligger han og putter på lammeskindet … Kontrol om 10 dage , så nu håber vi det bedste for det lille pus :kryds:

God bedring til Diesel :trøste:

God bedring til Diesel:trøste:

Rigtig god bedring til ham
:slight_smile:

Her lidt ideer:

  1. Våd mad opblandet med lidt ekstra vand
  2. Tun oprørt i A-38
  3. Kogt fisk (torsk, lask, - brug fonden til at gøre det lidt eksra vandigt.
  4. Torskerogn oprørt i A-38
  5. Markrel i tomat
  6. Opblødt tørfoder
  7. Oksebryst som er skåret i mega små bider og som er simret møre så kødet skiller ad som smør. Tilsæt fond.

Pøj pøj med det :slight_smile:

Knus Gitte

Tak for jeres ord… Tro vidst det har været en hård omgang for ham han hænger på mig hele tiden og ellers sover han. Vores birma Morgan vasker ham hele tiden og ligger ved ham hele tiden :S

Men dampen oven har været igang i aften så der er dampet fisk til i morgen tidlig …

[quote=R500;486413]Ja som i ved så skal Diesel havde 2 tænder ud, ærgelig så har jeg det ikke godt med det …

Hvad giver i bagefter at spise ? Skal jeg tage nogen særlige hensyn til ham ? Hvis han skal havde speciel mad hvor længe ?[/quote]

et døgn med vådt, herefter normalt som katten plejer plus der står altid Orijen i en skål herhjemme da jeg har to MCO, der kun delvis vil barfes, så hvis katten vil have det, så vælger den det bare selv.

Det er ikke noget jeg har gjort noget stort nummer ud af

Du kan også altid bruge skåne kost… Udkogte ris blandet med torskerogn eller kylling… evt blandet op med A 38… det kan de fleste få ned og det er heller ikke hårdt ved mavsen når den nu har fastet lidt og været i narkose… Det fremmer ikke lige apetitten…:slight_smile: God bedring :slight_smile:

Går det bedre med Diesel? :slight_smile:

Knus Gitte