Hvad har din kat stjålet

…af mærkelige “spiselige” ting?

Willow har engang spist tandpasta - ikke super godt, men der skete heldigvis ikke noget.

Han kan godt lide popcorn, og han prøver altid at stjæle dem fra mig når jeg spiser dem.

Senest idag har Deep hugget en vingummie fra mit stuebord - BANDIT!

Cheops er husets værste tyv overhoved. Han prøver og prøver og prøver. Alt skal smages på!

Af ikke-katte-ting har willow spist både banan, hvidkål, tomat, melon og drukket kamillethe :tihi:

Hmmm … nok lettere at sige, hvad de ikke har stjålet - i hvert fald hvis det gælder Fie :smiley:
Hun sidder jo gerne på lur, når vi spiser - specielt hvis der er fremmede børn til spisning (de er jo lette ofre). Så tager hun den hen over bordet, stjæler hvad hun kan nå - og så løber hun.
Natten til i går prøvesmagte de vores morgenboller jeg havde lagt til optøning. Posen var flået i 1000 stykker og der var bidt af de fleste af bollerne - et par enkelte lå på gulvet.

Af ikke-mad er det mest småting de forsøger nå at fange, når man taber dem på gulvet. Heldigvis lykkes det sjældent.

Jeg havde engang drivhus med bl.a. agurker.
Min datter var da knapt 2 år og elskede agurker.
Mange af dem på planterne var gnavet halvt, og datteren fik af vide det måtte hun altså ikke.
Hun bedyrede det ikke var hende, men katten.
Jaja så siger vi det.
Lige indtil jeg selv greb katten på fersk gerning med en agurk i gabet.

da daffy var ca ½år gammel skulle han smage på absolut alt, så da jeg havde et grape-flip og spiste grape flere gange dagligt mente daffy at sådan en grape da absolut skulle smages på, så han trak tungen henover grapen, med det resultat at han stort set vendte vrangen udaf på hans ansigt.
trixie har så osse de mærkeligste ting hun godt kan lide.
hun elsker bla karrysovs, og så elsker hun blå gajol og dem spiser hun med vellyst, dog får hun ikke lov til hverken det ene el det andet, da sådan noget med garanti ikke er godt for en kattemave

jo og så er daffy jo frygteligt slikken og kagesyg, for noget tid siden havde vi lyst til småkager og købte så en af de der pakker med blandede småkager, som vi nød til aftenkaffen, dvs vi spiste vedl en 5-6 småkager hver og lod resten stå på sofabordet, meget meget dumt, for om natten besluttede daffy sig for at de småkager var hans, så han dukkede ned i bakken og guffede småkager, med det resultat at alle småkager blev smagt på samt spredt ud over hele stuegulvet:høhø:
så ka vi lære det ka vi

I forgårs tog Findus min laks…:græde: :græde:

Ligegyldigt…om jeg sender ham dræber-blikket lægger han sig blot i mit skød, som om intet er hændt.

Det gør han hver gang “han har taget noget”.
I dag var det æbleskræller.
Om jeg forstår den kat…:hjerte:

Her drikker de alle te, hvis ikke jeg er hurtig. :tihi:

Victor og Oliver vil gerne smage på stortset alt og det får de så lov til :slight_smile:

Tøserne Signe og Anne er slet ikke til den slags… Nææh må man bede om noget tørkost og en lille bitte smule cremefraise :slight_smile:

Romano spiser meget forskelligt, og har lært at tigge hjemme fra opdrætteren, nu bliver han godt nok slået af min lille nye mis Anabell, som overfalder ALT hvad vi kommer med, så nu bliver der ikke spist i stuen mere. :høhø:

ja den opdrætter er en slemmer slemmer en og hun burde skamme sig, men det ved vi alle at hun absolut ikke gør:høhø:

[quote=Mig og Mille T;342140]Jeg havde engang drivhus med bl.a. agurker.
Min datter var da knapt 2 år og elskede agurker.
Mange af dem på planterne var gnavet halvt, og datteren fik af vide det måtte hun altså ikke.
Hun bedyrede det ikke var hende, men katten.
Jaja så siger vi det.
Lige indtil jeg selv greb katten på fersk gerning med en agurk i gabet.[/quote]

-LOL kan huske da jeg var barn oplevet min familie og jeg det samme, min mor var godt gnaven over de skade dyr i drivhuset, hun havde prøvet jeg ved ikke hvor meget, så hun havde tilkaldet en skadedyrs mand , da han kom der sad Bøvs og gnavet i argurken -LOL

Han sagde med et grint det skade dyr havde havde ikke prøvet at udrydde :klapper:

Ja det er simpelthen frygteligt, i dag da jeg skar kalkunbryst ud sad han som en lille cirkushund med tiggende poter, og det er ikke engang løgn :tihi:

Og vi nævner intet om at jeg har vedligeholdt hans tiggeri vel? :ups:

hjemme hos mig er det Sethi der er tyven…

mærkelige ting… tja…

han stak af med en ½ pizza…
og han løb med en 1½ kg tung oksesteg…

det er nok ikke så mærkeligt - men det er i hvert fald IHÆRDIGT!!!

Her bliver der noppet kuglepenne, blyanter og andre småting…

Norton har det med at rende med engangs sprøjter og så har en ide med at bide gummidutter af div flasker, f.eks på deres immunecare og b vitaminer, hvis jeg lader en flaske står… den sidste ting han rente med var næsedråber…

Sunny tager div papirer hvis han kan komme af med det… hehe helst stamtavler, de er så gode at bide i

Isis elsker kaffe. Hun sidder på min skulder når jeg brygger kaffe om morgenen, og ville altså gerne have hovedet helt ned i dåsen med kaffebønner. Når jeg er færdig med min kaffe, stikker hun hele hovedet ned i koppen og slikker de sidste dråber op. Skøre kat altså…

Herhjemme sker det ikke så tit. Heldigvis. Men i ren forglemmelse stod der en skål med tun på køkkenbordet. Den var der ikke ret meget tilbage i, da jeg kom i tanke om den…

Ellers er det mest kuglepenne der flytter pladser. Helst dem vi sidder og skriver med.

Gizmo stjæler med stor snilde Tic-Tac med mintsmag - til trods for at de hver eneste gang kun lige når ind på tungen før han har spyttet dem ad pommern til igen :tihi:

Devi mener helt bestemt at når det er hendes fisk der svømmer i akvariet, så må det også være hendes mad jeg fodrer med, så hun har gjort en dyd ud af at puffe dåsen ud af hånden på mig, så der ryger noget flagefoder ud - det guffes med stor smasken.

Junior elsker købepizzaer - eller i hvert fald at sidde og fiske efter dem…især hvis der er pepperoni på.

NigNig er en kat efter hvidt brød så man skal ikke lade morgenmaden ligge på sofabordet ret længe før pilpoten har været der.

Generelt skal man holde rigtigt godt fast i sit glas med Mathilde Cacao-skummetmælk her i hytten for jeg har fire firbenede Cacaoholikere :tihi:

Min stol. Jeg måtte sidde helt ude på kanten for at kunne være ved computeren :tihi:

Ellers stjæler mine misser faktisk ikke ret meget :thumbup:

Min morgen mad kan jeg ikke have i fred for Gilbert. Havregryn med mælk og sukker. Det er en kamp mellem ham og jeg om hvem der skal smage på morgenmanden først :muhaha:

Her i huset, har jeg 4 kleptomaner: Oline stjæler bacon direkte fra panden og stegt kylling fra min tallerken! Face, kan slet ikke lade en pose chips ligge sselvom den er lukket ( mit barnebarn Oscar, elsker chips) og ellers er alt med fisk også noget der må stjæles hvis ikke der serveret lidt i skålene !

Her har en killing snuppet en æbelskive:)

Cats og Conni

Her i huset er det altså en flok kleptomaner.:tihi:
Man skal ikke forlade noget spiseligt man har tænkt sig at spise mere af, gør man det, ja, så er det altså sat til :slight_smile:

Pepita er nok den hurtigste “tyvetøs” jeg til dato har set.
Hun kan nå at hoppe op på bordet, hugge en mundfuld mad fra ens tallerken, ned på gulvet før end nogen næsten kan opfatte det og hun gør det gang på gang.
Men den ene dag fik hun sin straf, jeg havde nemlig dijonsennep på min talleken til min mad og det fik hun lige smagt lidt af:høhø:, men det har ikke skræmt hende, hun “stjæler” stadig.:tihi:

Det sjoveste som er blevet “stjålet” her er min B.H.
Den er jo godt nok ikke spiselig, men nøj hvor jeg morede mig da jeg opdagede det.-LOL

Det var en week-end morgen jeg vågnede ved en vældig hurlumhej nede i benenden af min seng.-what
Det var såmænd Monopoly som havde hugget min B.H og var nu helt viklet ind i den, jeg måtte “befri” den stakkel.
Hvor jeg ærgrer mig over at jeg ikke havde mit kamera klar.
Hilsen Lisbeth

Stjålet og stjålet…
Min højtelskede hankat har en svaghed for gummistøvler og har efterhånden en del par på samvittigheden. Glemmer ungerne at sætte dem på plads, er det helt sikkert at de er tygget i stykker dagen efter. Og jeg mener tygget i stykker!!!